Jarek19 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Jestem nowy na forum pozdrawiam wszystkich ale mam problem niedawno zakupiłem Yamahe FZ 750 z 1988r mam problem z odpaleniem bo morzna powiedzieć ze kupiłem kota w worku ale za śmieszne pieniądze. Gość od kturego kupowałem ten motor powiedział mi ze trzeba tylko w nim wymienić moduł i pompkę paliwa ale co sie okazało motor nie kręci, kręci tylko jak na elektromagnesie podłącze mase do przewodu pobudzającego, jest kostka koło kierownicy niewiem do czego ona służy ale wydaje mi sie ze to jest przekażnik od rozrusznika pozatym jeszcze jest jakiś przekażnik koło akumulatora on ma hyba jakieś przebicie bo jak załaczam przycisk od zapłonu to coś tam tyrkocze i kontrolki przygasajoma akumulator nowica i zamówiłem na alegro moduł i przyszedł mi tylko ze w nim brakuje jednego wyjścia a w starym był a i dotego niema iskry a i gdzie bym mug dostać takie części w rozsądnej cenie z gury dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Stary, czy Ty masz dysgrafię :biggrin: O ile cokolwiek zrozumiałem, to posprawdzaj wszystkie połączenia elektryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Tak mam dyslekcje ale oto przecież nie chodzi mam padnięty ponoć przekażnik koło kierownicy służy on do pobudzania rozrusznika, kierunków i sygnału taka czarna kostka na 7 bolców i jeszcze mała kostka koło akumulatora na 6 bolców z niej idzie prąd na pompkę paliwa ale dlaczemu niema iskry ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Człowieku tego sie nie da czytac- wstawiaj kropki i przecinki. Roger ma racje -sprawdź na początku wszystkie połączenia kabli i styki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Już sprawdziłem wszystko ok i dalej jestem w punkcie wyjścia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Musisz wystarac sie o dobrego elektryka samochodowego / motocyklowego albo schemat elektryczny twego motocykla ( dokladnie twego, nie rok do przodu czy do tylu, najlepiej z serwisowka tego modelu ) + miernik i sprawdzac po kolei gdzie dochodzi prad, co dziala a co nie i dlaczego. Czyli musisz troche poznac wlasciwosci pradu elektrycznego, bez tego ani rusz.Ktos nie chcial sie tego uczyc, ani placic elektrykowi za jego robote i dlatego sprzedal ci motocykl za grosze.Co to za "modul", ktory nie ma jednego wyjscia ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Niewiem kupiłem od gościa na allegro twierdził ze pasuje on do modeli od 86 do 91 wejścia na kostki są takie same tylko ze w jednym wejściu brakuje jednego bolca ale w orginalnym module jest tam bolec :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.