kuba_195 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 tak jak piszę wydziura w mocy mojego moto, tak do połowy gazu przyspiesza dobrze, później łapie takiego strasznego muła, dopuki nie osiągnie troche wyższych obrotów, jak je osiagnie dostaje znów mega pover, czym może być to spowodowane?? złą długością układu wydechoego, ustawieniem gaźnika raczej nie, bo to ni jest zalewanie sie moto tylko tak jakby brakowało mu tchu w pewnymm zakresie obrotów, prosze o pomoc pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Brakiem zaworu wydechowego ;) W Takich moto gdy maly cylinderek ma duze kanaly przelotowe a szczegolnie duzy wydechowy Silnik sie tak zachowuje.Dlatego np w125 po to jest zawor aby troche zalatac ta dziure:)Nic z tym nie zrobisz chyba ze dasz mniejsze przelozenie albo pobawisz sie w wiekszy gaznik:)To Zmora.W skuterach tez tka jest tyle ze tam da sie to zalatac regulacja srpzegla i rolek :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Jak wyżej, najprawdopodobniej nie masz zaworu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 no zaworu nie mam, bo to mineralka, gaźnik jest 21 mm a gardziel 22mm, gdy miałem gardziel 18mm, dziura ta była mniej odczuwalna, ale za to sałbszy był.to co można jeszcze zrobić oprucz zmiany przełozen??pzdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) no zaworu nie mam, bo to mineralka, gaźnik jest 21 mm a gardziel 22mm, gdy miałem gardziel 18mm, dziura ta była mniej odczuwalna, ale za to sałbszy był.to co można jeszcze zrobić oprucz zmiany przełozen??pzdr,No raczej juz nic nie zrobisz. Ja mam podobnie, w 125 bo zrezygnowałem z zaworu, ale za to wysokie obroty są super. Mozesz pobawic sie jeszcze gażnikiem. Tzn. wkręć śrube powietrzną, tak żeby dostawał wiecej paliwa , a mniej powietrza i wtedy bedzi ciut mocniejszy na dole i dziura sie zmniejszy. Edytowane 20 Września 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 ale za to wysokie obroty są super.jezeli myslisz ze wyjecie zaworu wydechowego polepszylo Ci gore to sie mylisz niestety.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Może z membraną coś pokombinować i gaźnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 jezeli myslisz ze wyjecie zaworu wydechowego polepszylo Ci gore to sie mylisz niestety....Polepszylo i to o wiele. Jak miałem zawór to moto bardzo słabe miało wysokie obroty, fakt, że ten zawór był jakos przerabiany i może do końca sie nie otwierał, ale bez niego wysokie obroty są naprawde bardzo mocne. Na niskich jest słaby i po gwałtownym dodaniu gazu sie muli i spalanie jest wyższe. Mam okazje dostac taki zawor, tylko boje sie że straci moc na wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Nie straci. Nie ma różnicy na wysokich czy zawór jest czy nie, moc bedzie taka sama za to nie bedzie miał dołu. Poprostu u Ciebie nie otwierał się do końca i dlatego teraz czujesz różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Dodatkowo bez zaoru jak wejdzie na wysokie obroty to Ci się tylko wydaje, że ma olbrzymiego kopa, bo jest różnica duża w mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Z zaworem wchodzil plynniej niebylo tak naglego przezkoku z ad te wrazenie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.