drobi Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Ciekaw jestem jaka jest jakość tego chromu i czy nie zacznie po jakimś czasie odłazić. Cena 300 zł to za jeden dekiel czy za oba?za oba(komplet) gościu gwarantuje że nie miał jeszcze żadnej reklamacji a kilka dekelków do virażek robił :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Wszystkie te projekty z chromowaniem alu rozbiłbym, szczerze powiedziawszy, o kant... W okolicy Sopotkowa za najlepsze rozwiązanie uchodzi polakierowanie proszkowe wypolerowanych elementów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Rozmawiałem z odlewnikiem na temat zabezpieczania powieszchni metali kolorowych lakierem proszkowym-ponoć efekt polerowania proszek trochę psuje,alu utlenia się i tak,tylko trochę wolniej,a usunięcie pózniej takiego lakieru to mały koszmarek.Sam widziałem polakierowaną proszkowo na kolor wojskowa zieleń tarcze kotwiczną i alu bębny do kaczki.Fajne gluty w procesie wygrzewania koncowego wyszły.Od razu powiem,że elemęty były piaskowane,myte myjką cisnieniową i wygrzewane wstępnie-a i tak jakieś składniki z odlewów zareagowały na końcu. Ale to były produkty ukrainskie. A tak nawasem mówiąc to najnowsze trędy rekąstrukcji pojazdów zabytkowych nie dopuszczają obróbki części aluminiowych innej niż fabryczna.Tj.na przykład :jak blok silnika nie był obrabiany tak zostawić,nie polerować,szkiełkować,wyruwnywać-zostawić taki syf jak był. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.