Embar Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 AVE Jestem od niedawana użytkownikiem Suzuki VL800 volusia z 2003 roku - jeszcze bez wtrysku 2tys.przebiegu. Nie grzebię przy mechanice , jest to mój pierwszy sprzęt więc nie wiem czy to normalne ,że przy nierozgrzanym silniku na niskich obrotach silnik pracuje nierówno i czasami wydaje mi się ,że się na którymś garku dławi-krztusi. Problem (?) występuje od niedawna (miałem wrażenie, że nie było tego na początku - ale kupiłem go w lato), zanika lub zmniejsza się po przejechaniu kilkunastu kilometrów (po rozgrzaniu). Czy są to normalne objawy nierozgrzania , czy też coś z : świecami , gaźnikiem (duzo słyszałem o rozsynchronizowaniu się gaźnika w volusii) czy filtrem powietrza ? Leję 95 z dobrych stacji. Zastanawiam się czy mogę to zbagatelizawać i dać na przegląd już po sezonie,czy lepiej jak najprędzej do serwisu :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Nierowna praca zimnego silnika to normalka, gorzej jak pracuje nierowno na rozgrzanym.Filtr powietrza mozesz sprawdzic niezaleznie od tego i ustalic w jakim jest stanie. Jezeli brudny to oczysc, lub wymien. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 2k przejechane to nie ma prawa się coś dziać. W instrukcji piszą, że silnik rozgrzewa się chybaod 30 s do minuty. Pic na wodę. Ja odpalam sprzęta zanim łachy pozakładam, chodzi chwilę na pełnym ssaniu, potem zmniejszam o połowę i ewentualnie kilkaset metrów jeszcze jade na ssaniu. Jak niedogrzeję to to samo się dzieje. Jak motek pochodzi 2-3 minuty na ssaniu to jest git. Niczym się nie przejmuj tylko dobrze rozgrzewaj, nie ruszaj zaraz po odpaleniu, chyba że jeździsz i gdzies tam przystanąłeś na godzinkę.To nie jest żaden problem, przygotuj się na stuki w zawieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Embar Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Jak niedogrzeję to to samo się dzieje. To ,że może nierówno pracować na nierozgrzanym akurat mnie tak nie martwi , ale to strzelanie-dławienie bardziej. Czy też to czasami masz? .. przygotuj się na stuki w zawieszeniu. :biggrin: :biggrin: :bigrazz: Nie masz maże jakiegoś namiaru na gmole przednie ? Poszukałem po sklepach internetowych , ale bez odzewu , czasami są w ofercie na WWW a,le gdy o nie pytam to już ich nie oferują :buttrock: BTW jakie masz spalanie /100km ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 (edytowane) 1. Jak maszyna chodzi na ssaniu, szczególnie otwartm na maksa, albo jak odpalam ją w zimie, to odkręcanie gazu moze nawet skończyć się zgaśnięciem silnika, strzela, cyka, pyka, co tam chcesz. jak sioę zagrzeje to nie. Jedyne co, to jak redukujesz i dojeżdżaż na zamkniętym gazie do świateł i zatrzymawszy się przygazujesz to potrafi strzelić, ale to tez normalka.Kiedyś byłem w Żywcu i tam zatankowałem na Orlenie 98 bo chciałem polatać po górach to co, niech ma. Dławiła się nawet na obrotach, a po postoju odpalała po 2 3 razie. Wacha też moz ebyc podła jednym słowem czasami, ale to tylko raz mnie spotkało 2. Kupiłem w Motoroni. Trochę kosztują bo 6 stów chyba. Są też za nisko poprowadzone bo schodzą niżej niż podnóżki więc z pochylaniem kicha, ale ja nie szaleję więc...Tu tez zajrzyj : http://www.motoakcesoria.riders.pl/suzuki/...sia/wol-hom.htm 3. 5,3-5,8 zależy czy sam czy z gratami i kobietą Edytowane 22 Września 2006 przez bjoernrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.