Skocz do zawartości

Spaliłem modół w Hondzie mbx i mam kilka pytań....


hubertmtx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Wiec spaliłem modół na swoje własne życzenie jeżdżąc motorem bez akumulatora.........Dzisiaj jechałem motorem i usłyszałem buuuuuuuuuuu..Mam kilka pytań

 

1. Czy mógł sie spalić regulator napięcia ?????

2. Czy można uratować jakoś jeszcze ten modół ????? :notworthy:

3. Czy jazda bez akumulatora napewno była przyczyną spalienia modółu????

 

Pozdrawiam wszystkich i nie jeździjcie bez akumulatorów :icon_razz::D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przyłączam się do w/w wypowiedzi..Jezdziem MTX-em ponad rok ok 8000 km bez akumulatora...ok 100 h na torze crossowym gdzie kręcony był niemiłosiernie a wszystko było ok.. Możę inna przyczyna? Jakies zwarcie?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak przedmówcy to nie żależy od tego że nie miałeś aku.

I co ma do tego że zgasł ci motorek regulator ;)

Moduł ma oddzielną cewkę prondotwórczą i czujnik położenia magneta (halla)

 

Sprawdź może to nie jest spalony moduł może masz zwarcie gdzieś na kablu i prąd ci nie dopływa.

Edytowane przez zaxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy tam cewka i czujnik wogole nie maja nic wspolnego z Aku..Cewka daje prad na modul a impulsator go puszcza wtedy gdy trzeba z modulu na cewke.i tyle.zobaczcie na schemat instalaci ze akurat prad od sikry nie ma zadnego polonczenia z aku.regulator napiecia jest od ladowania akumulatora ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rety jak ja nienawdze elektoniki!! W moto moze mi sie zepsuc wszystko byle by tylko nie elektryka!!

Wtedy te mechesy powiedziały mi ze akumulator cos tam powoduje a jak go nie beedzie to sie wszystko zaburzy i za duzy prad (ten od ładowania) pojdze własnie na cewke i modół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rety jak ja nienawdze elektoniki!! W moto moze mi sie zepsuc wszystko byle by tylko nie elektryka!!

Wtedy te mechesy powiedziały mi ze akumulator cos tam powoduje a jak go nie beedzie to sie wszystko zaburzy i za duzy prad (ten od ładowania) pojdze własnie na cewke i modół.

No to musiał być jakiś zdolny mechanik :buttrock:

Nie ma tam nigdzie połączenia aku z modułem :biggrin: oddzielna cewka i impulsator są od zapłonu a inna jest od ładowania aku :bigrazz:

 

 

Dokladnie wole jak mi tlok zryje niz mam robic lektryke a sczegolnie szukac powodu braku iskry... icon_twisted.gif

 

 

:biggrin:

Edytowane przez zaxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...