Skocz do zawartości

Stało się ...


Rekomendowane odpowiedzi

Pisalem juz w innym temacie ale nikt nie odpowiedzial, wiec zakladam nowy.

 

Zgubiłem prawo jazdy kat. A1 i w związku z tym mam kilka pytań.

 

Zdałem juz na kat. A jednak prawko odbiore dopiero gdy zdam B. Czy przy odbiorze A+B bede musiał oddac stare prawo jazdy(kat A1 ktore zgubiłem)?Jest to obowiazkowe i bez tego nie dostane nowego prawka, czy tez moge przy odbiorze powiedziec, ze nie mam a i tak dostane prawko?

 

Z tego co wiem stare prawko sie przecina, ale co zrobic jezeli go nie mam?

 

Jak wyglada procedura na policji jezeli pojde zglosic zagubienie prawa jazdy ? Bo jestem zielony w tym temacie.

 

 

Licze na odpowiedzi bo nie wiem co robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znając ten nasz popieprzony kraj bedziesz pewnie musiał wyrobić na nowo plastick kat. A1 po to żeby mogli Ci go przeciąć i wydać nowy plastick kat. A1, A, B.

 

A tak na poważnie ja bym się udał do wydziału ruchu drogowego i popytał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak mi się wydaje. Bo niby co ma do tego policja???

 

Prędzej zgłosiłbym zgubienie w wydziale komunikacji.

trzeba zglosic i na policje i do wydzialu komunikacji. wiem bo sam zgubilem miesiac temu :biggrin: i prosze tego nie podwazac ;)

ale juz wszysto ok. wyrobilem nowe papiery w 6 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba zglosic i na policje i do wydzialu komunikacji. wiem bo sam zgubilem miesiac temu :biggrin: i prosze tego nie podwazac ;)

ale juz wszysto ok. wyrobilem nowe papiery w 6 dni.

 

 

Heh widzisz też kiedyś zgubiłem prawko ( na szczęści ktoś znalazł i przyniósł mi do domu po 2h) i na policji powiedzieli mi że takimi głupotami to oni się nie zajmują i słusznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach