Gang555ter Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Teraz to już ona w ogóle nie odpala, świeca NGK BR8HS nowa (testowałem na kilku), gaźnik 2x rozbierany, guma ściągana, kompresja jest (sprawdziłem na wydechu), iskra jest... paliwo raczej dochodzi, bo świeca się robi wilgotna. Już mnie szlag trafia, wywaliłem blisko 2k na sprzęt, a on nawet nie zakaszle ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Mam takie pytanie. Jak sie sprawdza kompresje na wydechu bo nie wiem?? Sprawdz na jakiejs innej swiecy bo u mnie moto tez na NGK nie dzialal a na jakiejs BOSCHA zapalil i jezdzil jeszcze lepiej. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Ja też zmieniłem na nowa swiece to dostał takiego kopyta że głowa mała też w rd tylko lc2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gang555ter Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Chyba pisałem, że testowałem na różnych świecach?! W dodatku na tych, na których wcześniej jeździł. Proszę o poważne wpisy ludzi, którzy mają pojęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 a zobacz czy ci klina na wale niescielo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 (edytowane) Jesli mnie uwazasz za niepowazne - spoko twoja sprawa. Jednak zaciekawilo mnie sprawdzanie kompresji na wydechu. Opisz te czynnosc bo jeszcze o takim czyms nie slyszalem i sie chetnie doucze. POZDRO Edytowane 16 Września 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musashi Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 sprawdz dokladnie kanaly w gazniku,moze sproboj ja odpalic na kielicha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJ Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 A może blaszka od pływaka ci się przegięła i za dużo paliwa dostaje, w tych gaźnikach to się zdarza... Nalej troche paliwa do cylindra i spróbuj odpalić i wtedy zobacz co się będzie działo (jak odpali) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gang555ter Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 1. Przygotowujesz motor do kopania (stacyjka, luz, kopka)2. Przykładasz rękę do wydechu w odległości możliwie blisko jego wylotu.3. Kopiesz i sprawdzasz za pomocą swojego zmysłu dotyku czy powietrze jest wydmuchiwane przez wydech, przy okazji będziesz wiedział mniej więcej czy ci wydechu nie zapchało. Jeżeli czaisz to kumasz, pozdrawiam. Jeżeli sam przeczytasz swoje propozycje rozwiązania mojego problemu to już będzie nas dwóch, a kto wie, może jest nas więcej. Może coś nie tak z gaźnikiem, nie wiem, ale kurde, żeby chociaż jakieś spalanie nastąpiło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Hahaha, kolejny genialny pomysł na sprawdzenie kompresji. Pozdrawiam i gratuluję humoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gang555ter Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Bardziej mi chodziło o wydech, ale ok. Teraz podaj swoje sposoby skuteczniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Może i dziwne, ale Rzemyk z forum u siebie w kozie miał niby super iskrę ale motor nie palił, bo kable na cewce były zamienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gang555ter Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Motor jeździł niedawno jeszcze, żadnych kabli nie ruszałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 wsadz świece inna niz ngk(zeby poprawnie paliły musza byc dobrze wygrzane, a przy niesprawnym silniku to nie mozliwe) o ciepłocie wg skali iskry f 80-100(firmy iskra, chamipon , denso), sprawdz czy iskra jest mocna jasnofioletowa.To ze wkładałes swiece z innego motocykla to nie znaczy ze bedzie w twojej yamaszce chodzi bo te silniki akurat sa bardzo czułe na dobrana swiece. Po kilku obrotach wału swieca jest tylko wilgotna czy porzadnie mokra?Mozliwe ,ze pływaczek sie zawiesza w pozycji otwartej i paliwo wciaz sie leje.Zakładam ze gaznik(dysze, kanaliki, zaworek) dokładnie wyczysciłes. Dalej sprawdz z lewej strony pod deklem czy koło zamachowe jest prawidłowo dokrecone i nie przestawiło sie na wale(połozenie ustala klin), musisz sprawdzic nastepnie zapłon i przerwe(w mx chyba jest przerywacz , jezeli nie to odpada ta czynność). Napisz jak zachwouje sie motocykl jak probujesz go odpalic za pomoca kickstartera. Jezeli porusza sie bez wiekszego oporu luzno , mozliwe uszkodzenia układu tłok-cylinder. Jezeli odbija bardzo szybko i gwałtownie prawdopodobnie przestawił sie zapłon(jezeli ma taka mozliwosc) lub przestawiło koło zamachowe na wale.Jezeli zrobisz wszytsko prawidłowo i dalej nie odezwie sie silniczek to wtedy pomyslimy dalej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gang555ter Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Dziękuję za dobrą wypowiedź, gaźnik czyściłem, świeca według katalogu ngk jest od tego modelu, ale na starych też sprawdzałem, na których jeździł wcześniej. Świeca jest tylko wilgotna, trzeba się przypatrzeć porządnie, żeby zobaczyć tą wilgoć, nie wygląda jakby cała w benzynie pływała. Iskra jest fioletowa, wyraźna, więc raczej ok. Sprawdzę to koło zamachowe, może ten klin się zerwał... Odbija w porządku, tłok pracuje równo i nie ma żadnych niepokojących odgłosów, więc raczej nic w stylu przetarcia czy coś, ale i to sprawdzę jak reszta nie pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.