agressor Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 CzescMam pytanie jak mozna rozwalic silnik tzn. dalem mechanikowi cwanej gapie straszny pech:((Typ mial tylko wyregulowac bo motor nie palil ( podobno gaznik , zaplon, przepustnica)A po 2 dniach ja dzwonie i kolezka mowi ze tloki cylinder i pierscienie do wymiany 0_o ????? sZok...podobno pekly pierscienie i porysowaly tlok i cylinder...a motor 2 tygodnie stal w garazu zrobilem nim moze 4km wokol domu.Czy to mozliwe ze ci mechanicy ( deobne cwaniaczki) smigali nim troszke dwa dni i cos padlo??Typ powiedzial ze to wina przebiegu 28000POzdr p.s.Nie znam sie az tak ale jestem w szkou bo myslalem ze to naparwde trudno zepsuc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Wystarczy, że nie miał założonego filtra powietrza coś wpadło małego do cylindra i wsio.Ale niech Ci to zrobią na ich koszt.Przebieg taki sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Wystarczy, że nie miał założonego filtra powietrza coś wpadło małego do cylindra i wsio.Ale niech Ci to zrobią na ich koszt.Przebieg taki sobie. nie nie podobno wpadly czesci popekanych pierscieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Jak pierścienie już są w cylindru, bo są na tłoku. Jak już to mogły zrobić tylko ładną sieczkę w cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Mowisz ze motor nie palil... moze to przez zajechany silnik... Wczesniej dobrze odpalal, mial kompresje?? A co do tego remonciku to najlepiej samemu podjechac i zbadac w jakim stanie jest cylinder tlok i pierscionki. Moze cylindrer da sie zeszlifowac (jak masz na tulei zeliwnej)?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 80 jest duzo na zeliwei. Szlif i nowy tloczek i pierscionki zalatwi sprawe. Jak masz nicasyl i sie niezle zdarl to juz nic nie zrobisz. Musisz szukac innego cylka albo jak jestes bystry to wstawiasz tulej sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 80 jest duzo na zeliwei. Szlif i nowy tloczek i pierscionki zalatwi sprawe. Jak masz nicasyl i sie niezle zdarl to juz nic nie zrobisz. Musisz szukac innego cylka albo jak jestes bystry to wstawiasz tulej sobie. bystry w tch sprawach to raczej nie jestem...hmmm.. wiec chyba bede sobie musial jakos poradzic ok dzieki POZDR jeszcze jedna sprawa jakiej produkcji w tym TZR (1996r., 80cm3) jest silnik minarelli?Nie znam sie wiec licze ma odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Zle sie wyrazilem tzn. czy do tzr 80 pasuja czesciu innych firm bo nie wiem za bardzo??Jezeli ktos wie jakie czesci czy pollini itp. pasuja to prosze o info. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.