Skocz do zawartości

TUNING MOTORÓW Z SILNIKAMI MINARELLI AM6


RIEJU RR50:D
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
Minarelki nie są blokwane na gazniku.Sa na membranach miedzy kruccem a cylindrem znajduja sie onne.chcesz to napsiz na gg do mnie powiem ci dokladnie co i jak:)

 

Możesz rozwinąć swoją myśl?? W jaki sposób są blokowane i co daje podginanie membranek? Zwiększa to moc/zużycie paliwa?

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 lata później...

Witam.

 

Odświeżę trochę temat. Mianowicie sytuacja u mnie wygląda tak:

Mam chińczyka z silnikiem AM6. To jest Enduro. W sumie nawet ładnie ciągnie przy tych 3'ech czy tam 2,5 konikach, ale chciał bym mieć troszkę więcej.

 

Zna ktoś jakiś sposób, sprawdzony i nie za drogi, żeby zrobić z niego np. 6 koni?

Nie chodzi mi tutaj, żeby robić z niego jakąś rajdówkę, tylko żeby troszkę zwiększyć mocy.

 

Pisząc tutaj, weźcie pod uwagę, że za cały motor dałem 3k, tak więc nie chciał bym, wkładać w niego drugie tyle, tylko po to, żeby mieć troszkę mocy.

Bardziej chodzi mi o jakieś metody typu "tu wykręcę, tu przykręcę, tu odegnę i będzie".

 

A i prosił bym, żebyście używali "prostego" języka, bo niestety co do czegokolwiek związanego z silnikami to jestem "blondi" bo nie miałem z tym nigdy styczności, ale o to czy sobie poradzę w robieniu tych przeróbek nie martwcie się.

 

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega sobie chyba jaja robi, przypominam że primaaprillis było 1 kwietnia ! Nie da się zwiększyć mocy silnika 2-krotnie samymi regulacjami lub niewielką kosmetyczną zmianą części.

 

Generalnie każdy dwusuw rasuje się tak samo czyli :

 

1-Zapewnić maksymalne możliwe dla danego silnika napełnienie (optymalne kąty przepłukiwania, zredukowana do minimum poj. szkodliwa skrzyni korbowej)

2-Zapewnić maksymalną możliwy st. sprężania dla danego paliwa

3-Zredukować wszystkie możliwe utrudnienia drogi mieszanki

4-Zapewnić jak najlepsze dostrojenie rezonansowe silnika (dyfuzor/rura rezonansowa)

oraz optymalne opróżnianie ze spalin (zaworki (membrany) wydechowe)

5-Zredukować wszelkie opory cierne/toczne i zapewnić do tego wszystkiego odpowiednie

chłodzenie

 

Jak już wszystko zostanie zrobione to wtedy już tylko można jeździć na paliwie alkoholowym

z nitrometanem bo wszystkie możliwości się wyczerpały :-)

 

To się tyczy każdego 2-taktu , dobrze jest gdy ma się wyobrażanie ile może wytrzymać

dana część silnika bo może się okazać że silnik pożyje kilka motogodzin :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...