Skocz do zawartości

Gsx gdzie go szukac


Rekomendowane odpowiedzi

czym sie "roznio"..?

ano "roznio" się tym, że jeden istnieje. konkretnie to ten drugi

ale powiem więcej, jest jeszcze taki, którego istnienia nie zauważyłeś: gsx600r... może teraz będzie łatwiej wybierać..?

PMSPANC

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak to rozumiem ale kąkretni chodzi mi o przednie swiatlo i boczne owiewki bo z tego co przegladalem motorki to znalazlem 2 rodzaje. Myslicie ze cos w polsce dobrego dostane zamykajac sie w 6000 zl czy lepiej cos przyprowadzic ??

Edytowane przez orzech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie oglaszales bo jak przegladam allegro czy 'gielde motocyklowa' to nic ciekawego nie ma a w jakim stanie go posciles cos do robienia bylo masz jakies fotki co do stanu ??

 

3 tygodnie temu wystawialem go na otoMoto czyli na allegro ogloszenie tez bylo widoczne. Motorek przywiozlem z niemiec do garazu a z garazu na poczatku sezonu do serwisu Suzuki gdzie zrobili i weruglowali mi go na cacy tak ze przez caly sezon motorek nie dawal mi zadnych watpliwosci co do awaryjnosci... poprostu tylko lalem paliwo i jezdzilem a zrobilem w tym sezonie okolo 6000 km i to nie tylko w Polsce. Poprzedni wlasciciel w niemczech mial na nim slizg na prawa strone wiec motorek dostalem bez prawej owiewki, ktora dokupilem na allegro za 80 zl... jednak przez dlugi czas jezdzilem bez plastikow... pozniej zalozylem i juz nie chcialem sciagac... w motocyklu byly wymieniane: plytki zaworowe, akumulator, swiece, olej, zebatka tylna, linka sprzegla, dokupione kierunkowskazy na przod oraz lusterka, wyminilem rowniez opony (tyl 150 - lepiej mi sie na nich jezdzilo niz na seryjnej 140). Motorek byl do drobnej kosmetyki, dokupiona juz przerysowana owiewka. Przy sprzedazy powiedzialem kupujacemu co nalezy wymienic (klocki hamulcowe, lancuch) i ze motorek juz za okolo 500 - 1000 km powinien isc na regulacje gaznikow i zaworow, bo tak powinno sie robic wg serwisowki.

 

Wystawilem moto na allegro za 6000 zl... pozniej w autogieldzie dolnoslaskiej za 5500 i ostatecznie po drobnych negocjacjach moto zostalo sprzedane za 5000 zl.

 

A o to zdjecia mojego GSX-Fa za ktorym juz tesknie i czuje jego brak

 

http://www.bikepics.com/members/acidus404/94gsx600/

 

Zdjecia zarowno z owiewkami jak i bez.

Edytowane przez the-one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak to rozumiem ale kąkretni chodzi mi o przednie swiatlo i boczne owiewki bo z tego co przegladalem motorki to znalazlem 2 rodzaje. Myslicie ze cos w polsce dobrego dostane zamykajac sie w 6000 zl czy lepiej cos przyprowadzic ??

 

Dołóż jeszcze 2000 PLN i bierz mojego :D : http://forum.motocyklistow.pl/Sprzedam-Suz...997-t54907.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołóż jeszcze 2000 PLN i bierz mojego :D : http://forum.motocyklistow.pl/Sprzedam-Suz...997-t54907.html

no fajniutka suczka ale troszke sporo chcesz za nia gdzie malowanie robiles??

 

 

 

___Wystawilem moto na allegro za 6000 zl... pozniej w autogieldzie dolnoslaskiej za 5500 i ostatecznie po drobnych negocjacjach moto zostalo sprzedane za 5000 zl.

 

A o to zdjecia mojego GSX-Fa za ktorym juz tesknie i czuje jego brak____

 

No to ladnie ja ci poszla ja raczej nie bede sie podejmowal kupna za granica zwlaszcza ze to moje pierwsze moto bedzie ale mysle ze dam sobie na nim rade (tylko zebym sie nie przeliczyl :flesje: ) tez mysle zeby cos kupic wlasnie kolo 5000 do tego jakies dodatki znalazlem 2 teraz

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M274677

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M281572

calkiem ladnie wygladaja ale niestety nie mam nikogo kto by mi pomogl znalezc jakis fajny motorek samemu moze mi sie uda. Jak by wszyscy byli uczciwi to by bylo spoko ale wiem ze czasem sie duzo ukrywa i boje sie zeby czegos mi kiepskiego nie wcisneli.

Jeszzce zastanawialem sie nad tym

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M284554

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M283166

troszke by jeszcze zeszli z ceny

Edytowane przez orzech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fajniutka suczka ale troszke sporo chcesz za nia gdzie malowanie robiles??

___Wystawilem moto na allegro za 6000 zl... pozniej w autogieldzie dolnoslaskiej za 5500 i ostatecznie po drobnych negocjacjach moto zostalo sprzedane za 5000 zl.

 

A o to zdjecia mojego GSX-Fa za ktorym juz tesknie i czuje jego brak____

 

No to ladnie ja ci poszla ja raczej nie bede sie podejmowal kupna za granica zwlaszcza ze to moje pierwsze moto bedzie ale mysle ze dam sobie na nim rade (tylko zebym sie nie przeliczyl :D ) tez mysle zeby cos kupic wlasnie kolo 5000 do tego jakies dodatki znalazlem 2 teraz

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M274677

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M281572

calkiem ladnie wygladaja ale niestety nie mam nikogo kto by mi pomogl znalezc jakis fajny motorek samemu moze mi sie uda. Jak by wszyscy byli uczciwi to by bylo spoko ale wiem ze czasem sie duzo ukrywa i boje sie zeby czegos mi kiepskiego nie wcisneli.

Jeszzce zastanawialem sie nad tym

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M284554

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M283166

troszke by jeszcze zeszli z ceny

 

 

Malowane sprzety, dlatego jezeli pojechalbys na ogledziny (z osoba\osobami towarzyszacymi) ktoregos z nich to pierwsza sprawa, sciagnac plastiki i dokladnie obejrzec rame, glowke ramy luzy na niej jezeli takie istnieja, czy lagi sa proste, GSX posiada nozke centralna wiec postaw moto na nie, niech osoba towarzyszaca siadzie na moto i trzyma kierownice prosto a ty szarpnij lagami do przodu i tylu sprawdzajac czy nie wyginaja sie jakos dziwnie, sprawdz tez czy z lag nic nie wycieka oraz niech jezdziec ustawi kierownice w pozycji prostej wg niego a Ty zobacz czy kolo wtedy napewno jest prosto wzgledem motocykla, odpal silnik, najlepiej zeby byl zimny przed ogledzinami wtedy, sprawdzisz jak lapie rozrusznik, po odpaleniu osluchaj dobrze jak pracuje silniczek... szumy i drobne stuki w olejakach zwlaszcza Suzuki to normalna sprawa przy czym nieco ustaja po rozgrzaniu silnika. jezeli moto juz jest na centralnej nozce to niech ktos wlaczy wysoki bieg i wkreci silnik na obroty a ty zajdz moto z tylu i sprawdz czy lancuch nie lata na lewo i prawo wzgledem zebatki. Pozniej po zatrzymaniu kola... sprawdz luzy na wachaczu, czy jest oslona lancucha wogole. Wez szmatke, lub jak wolisz.. reke :flesje: i przyloz za wydech... niech znajomy odkreci manetke i odpuszcza i tak kilka razy przy roznych obrotach a Ty na szmatce sprawdzisz czy z wydechu wraz ze spalinami nie wylatuej olej... W silnikach GSXa po przebiegu (okolo) 50 000 km silniczek lubi sobie lyknac olej wiec nalezy kontrolowac jego stan, zwlaszcza jezeli preferuje sie jazde na wysokich obrotach, sprawdz rowniez zakrywajac wyloty wydechow jak pracuje silnik czy sie nie krztusi, oczywiscie nie rob tego zakrywajac tlumiki 5 min. Sprawdz stan i mocowanie akumulatora... czy nic z niego nie cieknie... normalna sprawa ze rowniez trzeba sprawdzic silnik zeby wykluczyc lub stwierdzic wyciek. Rowniez dziwne wgiecia na chlodnicy moga swiadczyc o dzwonku... Wiecznie rdzewiejacy kolektor wydechowy to normalna sprawa. Obadaj felgi, czy nie maja wgiec. Przy tym wszytskim zalewajac sprzedajacego iloscia pytan nawet o najdrobniejsze pierdoly... kiedy przeprowadzona byla regulacja, co wymienial, co nalezy wmienic, jakie swiece itp, jaki v-max udalo mu sie wydusic i czy dawal na kolo, lub przy ilu obrotach odcina zaplon :smile: itp itd. Skrzynia biegow, naciagi linek, poziom plynow.Czy moto ogolnie jest proste czy to moze pojazd dwusladowy lub wiecej :lalag: W sumie wiadomo, im wiecej osob wezmiesz ze soba tym lepiej zbadacie ogladany motocykl... pierwsza wazna sprawa ... nie wolno sie napalac! Jezeli moto sciagane z niemiec zapytaj sie o serwisowke i czy moze przebieg byl w jakims momencie udokumentowany... sprawdz kolcki hamulcowe, lancuch, zebatki. Lancuszek rozrzadu osluchujesz w poblizu glowicy. Do sprawdzania detali dobre sa kobiety... zawsze znajda jakies ewentulane szurniecia na koncowkach kierownicy lub jakies ukryte drobne pierdoly do ktorych mozna sie przyczepic celem zbicia ceny. Sprawdz zgodnosc dokumentacji i numeracji.

Edytowane przez the-one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak sporo tego chyba sam nie dam rady moze ktos bedzie na forum taki kto by pomogl trzeba bedzie popytac albo z miasta w ktorym moto stoi to by za mnie obejrzal. A jak myslisz na pierwszy motocykl sprawdzi sie czy ciezko sie nauczyc czegokolwiek ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak sporo tego chyba sam nie dam rady moze ktos bedzie na forum taki kto by pomogl trzeba bedzie popytac albo z miasta w ktorym moto stoi to by za mnie obejrzal. A jak myslisz na pierwszy motocykl sprawdzi sie czy ciezko sie nauczyc czegokolwiek ??

 

Pierwsze moto ogolnie... czy po motorowerach gdzie samemu operowales sprzeglem? Ogolnie trudno okreslic, zarowno w pierwszym przypadku jak i drugim nalezy podejsc z rozsadkiem a nie z mlodzienczym zapalem szpanowania i odkrecania manetki na maxa. Powiem tak... motocykl ciezki ale stabilny, na poczatku moze wydawac sie malo poreczny przy manewrowaniu z wolna predkoscia, jednak po starcie moto staje sie przyjazne i nie czuc wagi podczas prowadzenia zrowno na prostej jak i zakretach. Jezeli potrafisz plynnie operowac sprzeglem i nie jestes niski to do wagi, gabarytow motocykla mozna sie przyzwyczaic i nauczyc jezdzic i czerpac przyjemnosc z jazdy a GSX-F potrafi zaoferowac niezla tego dawke. Nie jest to oczywiscie regula na opanowanie motocykla... przede wszystkim rozsadek i cierpliwosc... a nie buzujaca krew w przewodach paliwowych. Moja piekna Ala (forumowa aylie), ktora jest niziutka drobna kobietka bez problemow opanowala prawie 5x ciezszego od niej GSXa, oczywiscie ja sluzylem jako podporka podczas postojow.

 

PS: Archiwalne filmy z udzialem mojego GSX-Fa

 

http://www.youtube.com/watch?v=qfK5-g7zxXg <----- ogolna prezentacja motocykla

 

http://www.youtube.com/watch?v=ODBc8UyHDj8 <---- Ala w akcji na GSX 600 F

 

http://www.youtube.com/watch?v=7VnV-3A1vhE <----- przejazdzka z pasazerem (moto bez owiewek)

 

Jezeli wymarzyl Ci sie GSX 600 F i nie daje Ci spac to mozesz brac lecz podchodzic do nauki jazdy na nim spokojnie. Na rynku motocyklowycm jest wiele innych motocykli tanszych w utrzymaniu, lzejszych, slabszych (500 ccm) na ktorych jazda daje swietna satysfakcje. Mozesz w 500ki celowac i jezeli nie miales wczesniej moto to jazda takimi cudami da Ci ogromna satysfakcje

Edytowane przez the-one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli wymarzyl Ci sie GSX 600 F i nie daje Ci spac to mozesz brac lecz podchodzic do nauki jazdy na nim spokojnie. Na rynku motocyklowycm jest wiele innych motocykli tanszych w utrzymaniu, lzejszych, slabszych (500 ccm) na ktorych jazda daje swietna satysfakcje. Mozesz w 500ki celowac i jezeli nie miales wczesniej moto to jazda takimi cudami da Ci ogromna satysfakcje

Nawet nie to ze nie daje ale sni mi sie po nocach :buttrock: ogladalem 500 na poczatku ale nic fajnego nie bylo i moja niunka tez mnie namawia zebym sobie kupil GSX bo mi pasuje. mam 190 cm wiec z wzrostem raczej nie bedzie problemu a co do sprzegla to mam nadzieje ze wszystko oswoje nie bede zaczynal od wariactwa tylko trzeba teraz trafic jakis fajny egzemplarz ktorym bede mogl sie zaopiekowac :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bikepics.com/pictures/649706/

http://www.bikepics.com/pictures/649694/

Mam do sprzedania GSX600F 93rok przebieg 35540tys.km.Motor ma zrobione po odblokowaniu 1400km wcześniej miał 32km i wkręcał się do 7tys.obr i na max jechał 140-150 a wszystko widać np. po tarczach które nie mają najmniejszego progu.Nowy olej,świece,klocki tył,opony w git stanie.Zarejestrowany i opłacony.Motor jest po lekkiej wywrotce na prawą stronę jeszcze w niemczech.Cena 5200 do maluśkiej negocjacji.

Przesiadłem się na niego z enduro 125 i nie mam problemu z manewrowaniem przy małych jak i dużych prędkościach a mam 174cm i waże 69kg czyli duży nie jestem.A co najważniejsze nie wzioł mi ani grama oleju na 1400 km nie to co np. FZR600 mojego kumpla który na 1000 dolewał 1litr oleju.

Edytowane przez na koło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bikepics.com/pictures/649706/

http://www.bikepics.com/pictures/649694/

 

Przesiadłem się na niego z enduro 125 i nie mam problemu z manewrowaniem przy małych jak i dużych prędkościach a mam 174cm i waże 69kg czyli duży nie jestem.A co najważniejsze nie wzioł mi ani grama oleju na 1400 km nie to co np. FZR600 mojego kumpla który na 1000 dolewał 1litr oleju.

No musimy sie skontaktowac widze ze bez prawka smigasz??!! gdzie mieszkasz??

co jest w nim do robienia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...