kermit88 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Jakiś miesiąc temu kupiłem nowy akumulator do mojego squta. Wszystko chodziło pięknie aż tu nagle przestał kręcić rozrusznik. Jak się okazało akumulator jest rozładowany a prądnica nie ładuje. Co może być tego przyczyną? Jest tam jakiś bezpiecznik ale jest cały, sama prądnica też chyba jest dobra bo to przecież koło zamachowe a ono działa bo na kopa pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Ale może nie być ładowania (spalona cewka) a i tak będzie silnik palił bo zapłon jest zasilany z innych cewek. Więc palenie a ładowanie to dwie różne sprawy. Jeśli masz możliwość to prześwietlij kabelki które mają styczność z akumulatorem. Któryś z nich jest od prądnicy i może być uszkodzony (przetarty). Szczerze powiedziawszy to wątpie żeby spaliła się któraś z cewek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Jakiś miesiąc temu kupiłem nowy akumulator do mojego squta. Wszystko chodziło pięknie aż tu nagle przestał kręcić rozrusznik. Jak się okazało akumulator jest rozładowany a prądnica nie ładuje. Co może być tego przyczyną? Jest tam jakiś bezpiecznik ale jest cały, sama prądnica też chyba jest dobra bo to przecież koło zamachowe a ono działa bo na kopa pali.[/qu\a moze widocznie sa styki zaśniedziałe albo któraś wsówka sie poluzowała sprawdzałęś instalaćji wjazkę a czy kiedy silnik pracuje to ładuje akumulator wez to sprawdz wtedy bedziesz widział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 mialem to samo w ns1 i okazalo sie ze mam przepalony bezpiecznik przy aku. do tego warto byloby wyczyscic klemy i wszystko co sie z tym wiaze... popatrz jak juz napisali na wszelkie przewody. bedzie dobrze:) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 a moze regulator napiecia poszedl sie walic, mialem tak jeszcze dawno temu w mz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Otóż ja mam ten sam problem ..w cyklu problemy mojej ślicznotki kolejny rozdziałmianowicie ŁADOWANIE.Sprawa jest niby prosta .. nie ma ładowania na pierwszy rzut okawidać było ze to regulator .. wymieniłem i to samo :)(W regulatorze są trzy miejsca na wsuwki .. jedno jest od ładowania jedno od uziemienia i trzeciej nie potrafię określić ...gdy sprawdziłem czy cewka w ogóle ładuje .. jest wszystko ładnie pięknie ..sprawdzałem żaróweczką ładuje !w momencie kiedy próbuje zrobić "obejscie na tym regulatorze" i połączyć kabel z ładowania z kablem do aku ... jest psikus nie ładuje :lalag:( Myślę ze skapniecie się oczym piszę .. jeśli za bardzo zamotałem .. przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Otóż ja mam ten sam problem ..w cyklu problemy mojej ślicznotki kolejny rozdziałmianowicie ŁADOWANIE.Sprawa jest niby prosta .. nie ma ładowania na pierwszy rzut okawidać było ze to regulator .. wymieniłem i to samo :((W regulatorze są trzy miejsca na wsuwki .. jedno jest od ładowania jedno od uziemienia i trzeciej nie potrafię określić ...gdy sprawdziłem czy cewka w ogóle ładuje .. jest wszystko ładnie pięknie ..sprawdzałem żaróweczką ładuje !w momencie kiedy próbuje zrobić "obejscie na tym regulatorze" i połączyć kabel z ładowania z kablem do aku ... jest psikus nie ładuje :(( Myślę ze skapniecie się oczym piszę .. jeśli za bardzo zamotałem .. przepraszam uziemienie w motocyklu??? :clap: :icon_mrgreen: Najprawdopodobniej jedno z tych 3 miejsc to + (biegun dodatni, plus), a dwa pozostałe to miejsca podłączeń cewki (ek) ładowania. Biegun ujemny w regulatorze powinien być podłączony do jego masy. Jeśli po podłączeniu nadal będą problemy zmierz napięcie na cewkach (najprawdopodobniej prąd zmienny) oraz napięcie wychodzące z regulatora napięcia. Pozdrawiam Edytowane 15 Czerwca 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.