Bary82 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 witamczy urwany jeden ząb ( z 6) w koszu sprzęgła powoduje jakies konsekwencje?czy można na tym jeżdzić normalnie przez dłuższy czas czy tez jest to element do szybkiej wymiany? pytam ponieważ jutro jadę po sprzęta ,w którym jest właśnie taka usterka-jest to KTM lc4 400 naszego forumowego kolegi Sidika.Sam mi o tym powiedział,podobno mechanicy to zauważyli podczas ost.serwisu i twierdzą że nie ma się czym przejmować-jednym słowem mówili mu że sprzęt długo polata..szczerze to nie mam podstaw ,zeby nie ufać w to co mowi,gdyż jest naprawdę rzetelny i nie wciska kitu,mówi wszystko jak jest..-wierzę mu,po prostu chciałem się upewnić żeby póżniej nie było kłopotów,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Napewno nie mam takiego daoswiadczenia jak wspomnieni mechanicy, powiem tylko ze nawet jesli tryb nie przeskakuje to musisz zdawać sobie sprawe ze brak tego zeba skutkuje wiekszymi obciążeniami na sąsiadujące zęby. A to z kolei powoduje szybsze ich zużycie i większe prawdopodobienstwo ulamania następnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 czesci uzywanych do LC4 sporo na rynku, niech zejdzie z ceny ze 300 zl to kupisz uzywany kosz do KTM-a ,i sam sobie go przelozysz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 kosz sie kręci jak wiadomo, a gdy nie ma jakiegoś elementu to już nie jest wyważony ,wytwarzają sie wtedy wibracje, za czym idzie zużycie łożyska... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 no wlasnie wypowiadac sie Panowie bo nie fce wciskac koledze kitu.Prawda jest taka ze to nie ja ulamalem ten zab tylko porprzedni wlasciciel i ja caly sezon na takim sie bujam i nic nie czuje, silnik po sezonie jazdy rozebrany zostal i ogladali go mechanicy w Krakowie i nikt o ten element sie nie przyczepil, wszystkie lozyska w silniku, wal i wogole wsio bylo super oprocz tloka o czym Bary dobrze wie :). Mechanicy z salonu Yamahy w NT mowia ze nie ma sie czym martwic.Na pytanie " czy sie cos zaraz nie rozpierdoli" powiedzieli ze jesli chodzi o ten element to nie ma obaw, bo tak jak napisano, dostaje koszyk wieksze obciazenia ale je wytrzymuje. Napiszcie co o tym sadzicie bo ja sam nie wiem :] . Ja z tym nie mialem problemu przez caly rok, ale jakie moga byc konsekwencje chetnie sie dowiem :clap:pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.