vespucci Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Witam! jak w temacie: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=126379997 stoi w niedaleko mnie, ale coś mi się wydaje że cena trochę wysoko 1500 !! ?? Możecie napisac swoje opinie, warto czy nie?Wg mnie to drogo, a może się myle. 'Każda nawet najmniejsza uwaga będzie przydatna.Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) Jezeli ma papier to ja bym dal moze z 700zl, bo ramy zdrowe ale i tak remont bedzie trza robic. Wazne pamietaj bo "49" ma puszke pradow, taka jak w DKW,tylko ze znaczkiem saturna, jezeli pradnica nie laduje to trzeba bedzie ja przewinac, albo kombinowac dalej. Dla mnie nie najgorszy material do remontu,ale zacznijmy tak : silnik i cylinder od 56 poznej albo planety. Brak osprzetu wajchy zmainy biegow,lampa tylnia od WSK M06. Mam gowniana jakosc zdjec. Moze mogblys mi je przeslac na maila. ale czekaj z licytacja. Zadzwon tydzien po zakonczeniu jesli nikt nie kupi, to bierz a silniki do remontu chodza czasami na bajzlu po 150 zl,chociaz ja bym zostal przy tym;p ale to zalezy tylko od Ciebie. Wal na priva jak cos.Pozdrawiam Edytowane 11 Września 2006 przez Wojt@s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczak Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Za tą cenę nie brałbym tego Jeża, bo tak jak napisał Wojt@s trochę za dużo mu brakuje. To że moto jakoś wygląda to nic nie znaczy bo i tak jest do remontu, a lepiej remontować w miarę oryginalny motorek, w którym kilka istotnych elementów jest oryginalnych. W tym przypadku będziesz musiał zdobyć Cylinder i glowicę od 49, przy okazji trzeba będzie zmieniac tłok, pierścienie - ogólnie remont góry silnika. Oczywiście być może można jeździć na tym co jest, ale gdybys chciał po prostu jeździć to byś kupił MZ ETZ a nie Iża ;-) Dodatkowo brakuje różnych pierdółek typu osprzęt dźwigni zmiany biegów - niby pierdoła, ale może kosztować, tak samo osłony łańcucha, siedzenie, tylna lampa - ogólnie motorek wymaga trochę wkładu. Na koniec zostawiłem sobie prąd, ponieważ jesli teraz moto jeździ na akumulatorze to ma zasięg bez świateł w okolicach 50-100km. Tak więc trzeba zrobic prądy, a to w tym Jeżu oznacza przewijanie wirnika lub dłubanie w puszcze prądów, któa jest deficytowym towarem w tym modelu, tak jak wszystko co jest związane z przednia i tylną lampą. Podsumowując, za 1500 PLN nie kupiłbym tego moto, na mój gust to warte jest około 800-1000 - oczywiście z papierami. Takiego Jeża bez papierów wyrwiesz w dobrym stanie i kompletnego za 800 a ten jest "średnio" kompletny, no i wymaga jeszcze sporo roboty. KurczakIż Planeta'63------------------------www.izhmoto.fora.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespucci Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Witam. Dzwoniłem do gościa w sprawie dokumentów, więc ma dowód rejestracyjny ale nie ma umowy kupna-sprzedazy z poprzednim właścicielem więc tu trzeba by kombinować :icon_razz: Co do reszty to jeszce nic niewiem, mam zamiar jakoś się przejechac i zobaczyc na własne oczy ten motorek. Takiego Jeża bez papierów wyrwiesz w dobrym stanie i kompletnego za 800 - chętnie takiego za taką cenę bym wzioł :notworthy:Ale narazie szukam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.