motorzeszow Opublikowano 11 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Na silniku pisze zundapp, a przy nr silnika jest malutkie logo bmw, ale to chyba tylko dlatego ze motocykle sundapp byly skladane w fabrykach bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 no no no motorek elegancki a ile cie kosztował?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 800 zl mnie kosztowala taa zabawka, mysle ze to nie duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Bardzo fajny motorek, jak na taką kase :) Sąsiad mojego dziadka ma też jakiegoś Zundappa 80 ccm z końca lat 70-tych i śmiga na tym już ładnych parę lat bez żadnej awarii !! Także sprzęt bardzo dobry jakościowo.. :biggrin: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Ehh po glowicy widac ze to 2T pytanie lekko nie w dziesiatke.Otoz wlasnie nie.Np nsr50 czy mtx nie są blokowane na tlumiku.Zazwcyzja są blokowane na gazniku.Albo miedzy kruccem i gaznikiem jest podlkadka zmniejszajaca przeplyw mieszanki.albo na membrankach z jednej strony.blaszka ograniczajaca ruch jest plaka i przygieta do lsitkow membrany ze niedaje im wogole ruchu.pracuje tylk ote ktore są z drugiej strony a itak(np nsr50)maja ograniczony ruch przez drugą blaszke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 ok, sprawdze ten gaznik, moze akorat cos tam bedzie, a jesli jest ta blokada na membranach to jak ja sciagnac? bo wogle nie kumam tego co napisał dibo :) Pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfera50 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 gratulacje bardzo fajny motorek no i do tego tanio kupiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 no gratuluje motorka za taką kase to wartało, samo to że niemieckie :biggrin: PS: nie chodzisz czasem do samochodówki ?? bo widziałem go kiedyś na parkingu przed szkołą :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelo Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 bardzo ładne moto, no i na zdjeciach piekny stan - za takie pieniądze jestem pozytywnie zaskoczony... a odblokowac na pewno w koncu odblokujesz :biggrin: najpierw sie musisz nacieszyc z blokada :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 dzieki za komentarze, PS: nie chodzisz czasem do samochodówki ?? bo widziałem go kiedyś na parkingu przed szkołą pzdr Chodze do samochodowki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 :) Tak wyglada membrana np w mbx,mtx,Nsr(Ns-1) http://img177.imageshack.us/img177/6773/membranyps0.jpg TE blachy ograniczają ruch tych ciekich blaszek do gory.Ta membrana na zdjeciu jest akurat odblokowana.Zazwyczaj gdy moto jest blokowane na membranie te te blachy nie są tak odgiete tylko dolegają do tych cienkich listkow ograniczajac z jednej strony(są po obu stronach listki i blachy)Ruch :biggrin: pzdr niem owie ze tam ta membrana wyglada tak samo ale zasada blokwoania bedzie taka sama:)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 ok, no dobra wielkie dzieki juz wszystko kumam, tylko jeszcze pytanko, do jakiego stopnia mam razgiac jak cos te blachy grube?? czy jelsi za mocno je odegne to bedzie gorzej? bo chyba moge to bardziej uszkodzic niz polepszyc. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 witam! ten motorek chyba nie ma zaworu membranowego..bo sam mam takiblokada jest na wydechu,bo pisze na nim 80km/h(przynajmniej u mnie)silnik to nie żadan sachs tylko zundapp.tłok jest na jednym L-ringowym pierścieniu.ktoś tu pisał ze silnik ten jest podatny na przeróbki....mógłby coś więcej powiedzieć na ten temat??byłbym wdzięczny....chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak z częściami do tego motorka,bo nigdzie nic nie mogę dostać(tylko zębatki są po 95zł za sztukę na larssonie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 no ja bylem sie pytac w Ag-Mocie, oni maja sklep internetowy no a główna siedzibe w rzeszowie, pytalem o czesci to powiedzieli mi ze wiekszosc jest ale tylko na zamowienie i nic z oryginalow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 co do odblokowania wydechu to jak masz na końcu wydechu taką nakładkę/końcówkę którą mozna zdjąć spróbój ją zdjąć może to coś pomoże.ile obrotów masz jak lecisz te 95km/h?ja mam ok.7500.obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.