motorzeszow Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Witam wszytkich, jakis miesiac temu moze krocej zakupilem Motorek Zundapp KS 80, z niemiecka dokumentacja, na motocykl, Motorek ma 5 biegow, chlodozny ciecza, kreci sie do 10-11 tys obrotow, jest narazei zblokowany do 95 km/h ale po odblokowaniu zekomo 120-125 km/h , nawet jeden z userow na tym forum tak tweirdzi wiec mu wierze :) pozatym inne storny tez tak pisza. Silnik Igła, pali odrazu, zadych problemow, zakupilem go w taki stanie ze nie mail jeszcze nigdy otwiranego dekla od iskrownika i narazie tak został :crossy: Silniczek pracuje cichutko rowniez wydech jest oryginelnei stłumiony i jest ciuchutki mimo to silnik nie nie szumi nawet :banghead: poprostu go nei słychac :cool: Na poczotku nie wiedzialem czy warto i czy to jest cokolwiek warte ale teraz juz wiem ze to bardzo fajny motocykl, dosc mocny jak na pojemnosc i zrywny.a teraz fotki : http://www.motoryna.republika.pl/zundapp1.jpghttp://www.motoryna.republika.pl/zundapp.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Gratulacje.Z tego co wiem ten silniczek ma spory potencjał i jest bardzbo podatny na przeróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 no no, fajny motorowerek. za młodu też myślałem o nim, był troche po RS-ce :) Bardzo orzyjemny motocykl, oby ci dobrze służył, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 10 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Wiecie moze cos na temat jego odblokowania? wiem ze na 100% jest na wydechu, ale czy zmiana wydechu na jakikolwiek inny rozwiaze sprawe?? mi wydaje sie ze raczej nie, jakeis sugestje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 sam sie przekonalem ze odblokowywanie motocykla nie nalezy do najelpszych pomyslkazdy motocykl najlepiej czuje sie z taką mocą z jaką wyjechał z fabryki.wtedy chodzi i cicho i mało pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 11 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 sam sie przekonałes? w jaki sposob? jesli motor jest zblokowany to chyba tylko po to zeby go odblokowac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Podziwiam niemicekich inzynierow za solidnosc.Niedosc ze silnik chlodzony ciecza to jesczze zebra na cylindrze:)to mi sie zawsze podobalo takie rozwiazanie robi tez Fantic np w modelu Cabalero.Szukaj blokad na ltumiku,gazniku jakas podkladka miedzy kruccem a ganzikiem badz najprawdopodobniej na membranach czyli miedzy kruccem a cylindrem>no chyba ze jest na module ale jak mowisz ze kreci 11 tys to watpie.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 spoko motorek...widziałem go chyba na giełdzie w rzeszowie w niedziele... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 11 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 ok bede szykał gdzie piszesz, a na giełdzie faktycznie byłem, jezdze co niedziele i bylem na motorku :) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeRRoRystA Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 wyglądać wygląda, jakoś który to rok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 11 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 rok nie jest zbyt rewelwcyjny, bodajze 84, ale utzrywamny w super stanie, pełen oryginał oprocz tego ze ma sciagniety tylny blotnik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlas Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Jesli szukasz blokad to zawsze sa w tym samym miejscu Tlumnik,i zwezony krociec i zembatki no jest jeszce modul ale ciebie to niedotyczy bo kreci sie 11tys Ze tak zapytam to jest 2 czy 4t Bo jesli 2t to lepiej uwazaj z wydechem bo mozesz zrobic calkiem odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 11 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 to jest 2 sow, wiem ze moge zrobic gorzej, tylko sztuka jest to zeby zrobić lepiej :) a nie wiem jak :clap: nie wiem czy kreci sie do 11 tys, bo mam uwalony obrotomierz, wiem tylko ze po odblokowaniu ma sie krecic do 11 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 od czego tam jest silnik ??? a jak sie sypnie to co z czesciami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 silnik jk sie domyslam to sachs jak w wielu motorach tego typu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.