Stoźu Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Jak wykręcam świecę, to jest mokra, ale czy to nie jest normalne po kilkunastu kopnięciach ? Jest to normalne, gdyby była sucha to znaczyło by że gaźnik przytkany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlito Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Ok, moto już pali.Znalazłem przyczyny szalejących obrotów.Nie było jednego zabezpieczenia na iglicy, przez co była przekrzywiona.A drugi to wężyki wychodzące od gaźnika.Poprzedni właściciel zarzekał się, że jeździł bez żadnych wężyków i wszystko było ok, ale chyba coś kłamał.Jak podłączam je wszystkie razem, to nie mogę odpalić, ale jak już odpali to jest ok, moto wkręca się na obroty jak powinien i jest bajka.Może ktoś mi podpowie jak powinny być podłączone te wężyki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlito Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Igła w gaźniku ma w dolnej części trochę pozdzieraną powłokę.Czy to ma jakiś wielki wpływ na pracę silnika ? Typ igły to 4FL44, a dysza ma oznaczenie 02.5 (być może nie podałem pierwszej cyfry, bo jest tam trochę starta powierzchnia). Wie ktoś, czy jest to standardowy zestaw, czy poprzedni właściciel już coś przekombinował ? Dzięki za pomoc.Kończę ten wątek.Przyczyną wszystkich niepowodzeń był.... .... brak uszczelki pod dyszą(ta pod igłą).Ja jej nie zgubiłem, dostałem motorek już bez niej.Dzisiaj dorobiłem ją z kawałka gumki od wecka i moto żyje i kręci.I całkiem fajnie przyśpiesza :buttrock: Więc problemem nie było lewe powietrze-tylko lewa benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endi124 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Witam mam pytanie wie ktoś może ile kosztuje cylinder?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Nowy pewnie coś ok. +-1000zł ale czasami widuje na allegro używki po 100-150zł czasem nawet mniej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xemi Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam, kupilem wczoraj KMX'a 125 z 2001 roku. Zauwazylem ze są 2 pojemniki. I czy dobrze mysle, ze ten pod kanapą jest do mieszanki, a ten 2, ktory widac z prawej strony motoru jest od plynu chlodniczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlito Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Tak, ten pod kanapą jest na olej do mieszanki, a mniejszy z prawej na płyn chłodniczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmieciuuu Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Witam. To może teraz ja dołączę swój wagonik z problemem z moją kawą. Kiedy kupiłem ją od poprzedniego jej użytkownika wszystko śmigało bez żadnych problemów ale ostatnio motorek nie ciągnie i mam wrażenie że przy 6-7 tyś obrotów dostaje za mało albo za dużo paliwa i się dławi, strzela z tłumika i w ogóle jest syfoza. nieraz od pierwszego biegu przestaje ciągnąć w ogóle przy pierwszych 4 tyś obrotów a potem znowu zaskakuje i kaszle jak potłuczony. Nie wiem co jest grane. Wiem że objaśniłem moj problem nieściśle ale mam nadzieję że koledzy chociaż podadzą mi orientacyjnie miejsce problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sznajderKMX Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 witam.. studiowalem juz kilkanascie tematow na temat blokady w kmx-ie 125 i jak narazie bez skutku.. mam moto po tulejowaniu i z nowym tlokiem, ale niestety jest blokada. zwezka pomiedzy gaznikiem a cylindrem usunieta, wydech tez poprawiony :) z niemieckiej serwisowki, ktora wszyscy juz znamy jakos nie moge poradzic, bo kolory kabli i ich liczba jakos mi sie nie zgadza. czy to to trzymam w reku na zdjeciu to jest black box ? jesli tak to co i jak z tym zrobic.. http://www.bikepics.com/pictures/1638164/ http://www.bikepics.com/pictures/1638168/ - -Własnie mam ten sam problem ale nikt nie może udzielić konkretnej odpowiedzi ;| bawiłem sie z tym niby black boxem ale tż nie zgadzają sie mi kolory i po spinaniu na krótko motocykl w ogóle nie chce odpalać , ale z drugiej strony nie pasuje mi to że do 3 biegu on mi sie spokojnie wkręca na 12000 rpm. tyle ze już na 4,5 biegu to ledwo do 10 dochodzi... a na 6 to max 8 tys. obr/min. więc popieram kolege i prosze od konkretną odpowiec czy to jest ten black box , a jeśli tak to jakieś zdjątko jak to pospinać zeby grało Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sznajderKMX Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 dobra wiem tyle że te zdjecia które są zawarte w tych dwóch linkach nie przedstawiają black boxa tylko jakiś przekaźnik .... wiec szukamy dalej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 - -Własnie mam ten sam problem ale nikt nie może udzielić konkretnej odpowiedzi ;| bawiłem sie z tym niby black boxem ale tż nie zgadzają sie mi kolory i po spinaniu na krótko motocykl w ogóle nie chce odpalać , ale z drugiej strony nie pasuje mi to że do 3 biegu on mi sie spokojnie wkręca na 12000 rpm. tyle ze już na 4,5 biegu to ledwo do 10 dochodzi... a na 6 to max 8 tys. obr/min. więc popieram kolege i prosze od konkretną odpowiec czy to jest ten black box , a jeśli tak to jakieś zdjątko jak to pospinać zeby grało Pozdro. Wydaje mi się że na drugiej fotce po prawej jest właśnie ten blackbox ale nie mam pewności. Ktoś kiedyś pisał że po ściągnięciu baku nie da się go nie zauważyć więc to raczej to ;) Ale myślę że twój problem nie polega na tej blokadzie skoro na 3 normalnie Ci się wkręca. Przeczyść gaźnik, sprawdz instalacje i świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sznajderKMX Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Świeca nówka, więc może masz racje z Tym gaźnikiem , zjem śniadanko i próbuje go jeszcze przeczyścic , lub wyregulowac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GSEunited Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Wydaje mi się że na drugiej fotce po prawej jest właśnie ten blackbox ale nie mam pewności. Witam! Stoźu na drugiej fotce poo prawej too jest moduł... Lepiej nic przy tym nie kombinuj! Blackbox wygląda mniej więcej tak: http://img292.imageshack.us/i/dsc01316iw0.jpg/ A tutaj masz opis jak too ściągnąć, coo prawda jest too opis z aprilli ale jak widać blackboxy z obu fotek są bardzo doo siebie podobne i praktycznie niczym się od siebie nie różnią.... http://www.125.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=52 Powinieneś rozpoznać u siebie too urządzonko chociażby poo kolorach kabli, noo chyba, że ktoś już too wcześniej ściągnął więc nie ma sobie czym głowy zawracać. Mam nadzieję, że chociaż odrobinę pomogłem. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik2005 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Witam jestem tutaj nowym uzytkownikiem. Od dwoch dni jestem wlascicielem Kawasaki KMX 125 2000r. Jest on po swieżym remoncie (nowy tłok, łożyska, pierścienie, nowe tuleje na cylindrze) Poprzedni wlasciciel powiedzial mi zebym sobie go dobrze dotarł przez ok. 1500km. I moje pytanie ,,DOBRZE dotarł,, tzn jak ???????? bo niektorzy mowia zeby otworzyc pełen ogien w terenie jezdzic itp a inni temu zaprzeczaja . Pomóżcie!! Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GSEunited Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 I moje pytanie ,,DOBRZE dotarł,, tzn jak ???????? bo niektorzy mowia zeby otworzyc pełen ogien w terenie jezdzic itp a inni temu zaprzeczaja . Pomóżcie!! Pozdrawiam :) Oczywiście dotarcie oznacza spokojną jazdę na niskich obrotach, a nie jakieś szarżowanie boo rozwaliłbyś wtedy tłok... Noo, a z tym 1500km too lekka przesada. 500km w zupełności wystarczy! Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.