Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

Masz regulacje napiecia sprezyny,przyjrzyj sie u gory - beda takie rowki i dalej pewno zlapiesz co z tym zrobic. Jest jeszcze regulacja tlumienia,ktora znajduje sie pod spodem amora,wczolgaj sie pod kmx'a i poszukaj. Co do ustawienia - ja smigalem na napieciu na maxa i tlumienie na przedostatnim.

 

Pozdro

Edytowane przez stormraider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stormraider patrzyłem i mam tak samo ustawione jak ty napięcie na maxa tylko do tego tłumienia nie jestem pewny bo miałem na 2. I co jest dziwne to pokrętło regulacyjne kręci się w kółko, niby coś tam zaskakuje na tych numerkach. Nie wiem czy to tak ma byś?

I jeszcze jedno tłumienie rośnie przy większych numerkach czy maleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze wzrostem liczby wzrasta tlumienie. To pokretlo takie jest,ze tylko zaskakuje przy przekreceniu,tam masz strzalke taka co musi wskazywac liczbe - na poczatku tej strzalki nie widzialem i sobie krecilem jak mi sie podobalo :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie zaopatrujecie się w tłoki do swojch kaw? Chodzi mi o jakiś konkretny sklep internetowy lub normalny ale jakiś chociaż kontakt do niego pozdr.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich na forum jestem tu nowy ,przeczytałem już wszystko na temat kmxa i nie było jeszcze takiego problemu jak mój . A mianowicie mój kmx daje za duże napięcie , pali wszystkie kontrolki i światła jeśli dobrze zrozumiałem mojego przyjaciela to zamiast 12 V daje około 110 V . wiecie może jak to naprawić? proszę pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pierw popatrzył czy jest akumulator dobrze podpięty i jakie daje napięcie jak go nie ma. Jeśli po odpięciu akumulatora jest niskie nap to spróbuj inaczej podpiąć. Jeśli nadal się utrzymuje wyższe nap to już raczej regulator, popatrz jeszcze może na kabelki idące od prądnicy do regulatora ( tam idzie taka wiązka ).

I jeszcze może być taki wątek że coś jest źle podpięte a cewki mają to do siebie że jak nie ma odpowiedniego odbiornika (nie bierze tyle prądu ile trzeba) to wytwarza się na nich wyższe nap i pali żarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam na oku kawasaki kmx 125 gosciu chce za niego 3200 silnik jest w dobrym stanie nic nie puka nic nie stuka,muwi ze silnik generuje moc 32 koni,jest to rocznik 96,zasatnawiam sie czy mi ten sprzet wystarczy mam 16 lat i 180cm wzrostu.Prosze o pomoc,powiedzcie mi -

- czy ten motro jes awaryjny?

-na co musze zwrucic uwage przy zakupie?

-co ile bede musiał robic remont?

-noi czy mi wystarczy? jezdziłem na simsonach, rometach, wsk itp.

Zgury dziekuje.

Edytowane przez sebekcenturion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie powinien ci wystarczyć ja też przed kupnem swojego śmigałem na simsonku i jest znaczna różnica. Wiadomo trzeba go kręcić żeby ciągnął ale z tymi 32 KM to przesadził. Przy zakupie sprawdź w szczególności wał bo to jest dosyć drogie przy naprawie.

Więcej informacji znajdziesz tu: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...saki%20kmx&st=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli miałem wczesniej mz/etz 251 bede wtedy czuł jakas ruznice gdy zaczne jezdzic? i czy kmx bedzie sobie radził po pustyni? poniewaz miszkam w chechle koło pustyni błedowskiej (moze kojazycie)

Edytowane przez sebekcenturion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli miałem wczesniej mz/etz 251 bede wtedy czuł jakas ruznice gdy zaczne jezdzic? i czy kmx bedzie sobie radził po pustyni? poniewaz miszkam w chechle koło pustyni błedowskiej (moze kojazycie)

 

jak bedziesz umiejetnie jechal to da rade, KMX ma 26KM odblokowany, ja mam 186cm i 17 lat, Kawa dawala rade zawsze (mialem przelozenie na moc i prawie zamykalem licznik) wg mnie jest mało awaryjny i szczerze polecam

 

 

 

Witam! Mam pytanko mianowicie

Nie moge odpalic kawy zalalem inne paliwo nie pomaga, iskra jest jak proboje ja na pych i puszcze sprzeglo to kolo staje tak jak by moto ylo zatarte ale tlok i wal wszystko chodzi.

 

 

Jak zalewa swiece to cos z pradem, jak nie zalewa to cos za gaznikiem, to ze iskra jest to nie znaczy ze wszystko jest ok bo moze byc w nieodpowiednim momencie a kolo moze ci staje bo ma dobra kompresje, sprobuj pchac na 3 biegu.

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...