Bubu Goryl Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Byl na allegro gosciu co sprzedawał cylindry po 100-150zł do KMX i mial ich kilka sztuk lecz one nadawały sie tylko do tulejowania lub nowego nicasilu, nikt nie sprzeda dobrego cylka za 100zł jak jest warty 500 czy 1000zł... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Macie jakis pomysl od czego mozna by zalozyc przedni zacisk i pompke??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Cześć czy ktoś wie jaką wysokość powinny mieć te "kosteczki" na tarczach sprzęgła, bo ja mam tak około 2-1mm i nie wiem czy to dużo czy mało jak dla kmx-a. I mógłby mi ktoś powiedzieć po ile takie sprzęgła nowe chodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Radzio- przedni zacisk i pompe mozna dorwać przecież na allegro używane... po co kombinować i się bawić za dużo pieniędzy i strata czasu, na coś co może nie wyjść... po drugie to co oryginalne to oryginalne konstruktorzy to przemyśleli. Andrew, nie wiem ile powinny mieć te kosteczki, ale tarcze sprzęgłowe jakieś 120 zł plus sprężyny dociskowe jakieś 32 zł. Oczywiście plus przesyłka do domu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 No ja tez nie jestem za kombinacjami ale w seryjny przedni hamulec to porazka:/ A ma ktos jakas wizje jak podkrecic kmx-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 radzio99 nie lepiej by ci było zamiast kombinować z innym zaciskiem to popytać się o jakąś inną tarczę zamiast nawiercanej załóż sobie inną jakąś wycinaną czy jak to się nazywa i lepsze klocki. Wydaje mi się że wyjdzie ci taniej i różnica powinna jakaś być. A widziałem na allegro ludzi którzy sie ogłaszają że robią tarcze hamulcowe. Chyba że chcesz mieć hample tak jak w ścigaczu to musisz po kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 radzio99 nie lepiej by ci było zamiast kombinować z innym zaciskiem to popytać się o jakąś inną tarczę zamiast nawiercanej załóż sobie inną jakąś wycinaną czy jak to się nazywa i lepsze klocki. Wydaje mi się że wyjdzie ci taniej i różnica powinna jakaś być. A widziałem na allegro ludzi którzy sie ogłaszają że robią tarcze hamulcowe. Chyba że chcesz mieć hample tak jak w ścigaczu to musisz po kombinować. Wystarczyly bi mi takie jak ma derbi senda 50 to mozna nazwac hamulcem:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Cześć powiedzcie mi czy jak skaczecie na kmx-e to też was jakoś tak ciągnie przód w dół. Bo nie wiem czy tylko mój ma taki do kitu środek ciężkości czy tak już jest w kmx-e. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Cześć powiedzcie mi czy jak skaczecie na kmx-e to też was jakoś tak ciągnie przód w dół. Bo nie wiem czy tylko mój ma taki do kitu środek ciężkości czy tak już jest w kmx-e. Jak sie wybijasz wychodz ze skoczni z gazem i go nie puszczaj to ci przo nie bedzie opadał tylko ładnie polecisz, i mozesz tez lekko do tylu sie przechylic to bedziesz kontrolował pochylenie. pozdro Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Cześć powiedzcie mi czy jak skaczecie na kmx-e to też was jakoś tak ciągnie przód w dół. Bo nie wiem czy tylko mój ma taki do kitu środek ciężkości czy tak już jest w kmx-e. No i troszke więcej gazu na wybiciu i bedzie good:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 ja leci na pysk to gaz w locie do oporuja leci na tył wystarczy tylny hebel wcisnąć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Po pierwsze czemu hamulce są gorsze, zobaczcie jaki ma skok przednie zawieszenie, to też weźcie pod uwage, ile mija drogi i sekund zanim przednie zawieszenie dobije-skoczy w dół i zacznie "porządnie" hamować także to nie tak do końca z tymi hamulcami... A jak chcesz tak porządnie hamować to widziałem w którymś sklepie specjalny płyn który sie dolewa do płynu hamulcowego od poniżej DOT 4 nie działa, który zapobiega wrzeniu i rozpychaniu przewodu hamulcowegoWidziałem gościa który miał w Tzr'ce 2 tarcze z przodu i ta 2 doróba hamowała nie żeby to jakaś atrapa była. Więc najlepiej jak kupisz przewody w stalowym oplocie, lepsze klocki, ewentualnie lepsza tarcza pofalowana wentylowana czy jak kto tam nazywa :) nie wiem czy od Kawasaki KLR by nie podeszły hamulce, musiałbym z kolega który ma spotkać się i pokombinować, jeśli interesuje Cie bliżej ten temat napisz na gg. 3324954 niewidoczny Co do skoków, przy najeździe pełen gaz, w locie gaz i lekkie przechylenie ciała do tyłu.. miałem ten sam problem na początku. Ćwiczyć, Ćwiczyć i ćwiczyć! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Ja wiem o tym że trzeba gaz dodać żeby dźwignąć przód, ale mi chodzi o to że najlepiej mi skacze jak jest prawie na rezerwie. Tak jakby środek ciężkości był zły. Muszę się bardzo do tyłu przesunąć żeby wylądować fajnie na kole. I nie wiem czy sobie bagażnika nie założyć znowu bo mam zdjęty, a w dodatku leje olej do baku i pojemnik podajnika też mam pusty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 To mam takie pytanie jak jeździsz bez gaźnika??? Nieee benzyna tak dużo nie waży, olej tak samo nie waży tak dużo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Mi Kawa z pelnym bakiem tez na kolo z gazu gorzej wchodzila, jednak jest te ~9kg roznicy... ja leci na pysk to gaz w locie do oporuja leci na tył wystarczy tylny hebel wcisnąć to zart oczywiscie ? :D Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.