Skocz do zawartości

wszystko na temat kawasaki kmx


Rekomendowane odpowiedzi

Byl na allegro gosciu co sprzedawał cylindry po 100-150zł do KMX i mial ich kilka sztuk lecz one nadawały sie tylko do tulejowania lub nowego nicasilu, nikt nie sprzeda dobrego cylka za 100zł jak jest warty 500 czy 1000zł...

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć czy ktoś wie jaką wysokość powinny mieć te "kosteczki" na tarczach sprzęgła, bo ja mam tak około 2-1mm i nie wiem czy to dużo czy mało jak dla kmx-a. I mógłby mi ktoś powiedzieć po ile takie sprzęgła nowe chodzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzio- przedni zacisk i pompe mozna dorwać przecież na allegro używane... po co kombinować i się bawić za dużo pieniędzy i strata czasu, na coś co może nie wyjść... po drugie to co oryginalne to oryginalne konstruktorzy to przemyśleli.

 

Andrew, nie wiem ile powinny mieć te kosteczki, ale tarcze sprzęgłowe jakieś 120 zł plus sprężyny dociskowe jakieś 32 zł. Oczywiście plus przesyłka do domu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radzio99 nie lepiej by ci było zamiast kombinować z innym zaciskiem to popytać się o jakąś inną tarczę zamiast nawiercanej załóż sobie inną jakąś wycinaną czy jak to się nazywa i lepsze klocki. Wydaje mi się że wyjdzie ci taniej i różnica powinna jakaś być. A widziałem na allegro ludzi którzy sie ogłaszają że robią tarcze hamulcowe. Chyba że chcesz mieć hample tak jak w ścigaczu to musisz po kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radzio99 nie lepiej by ci było zamiast kombinować z innym zaciskiem to popytać się o jakąś inną tarczę zamiast nawiercanej załóż sobie inną jakąś wycinaną czy jak to się nazywa i lepsze klocki. Wydaje mi się że wyjdzie ci taniej i różnica powinna jakaś być. A widziałem na allegro ludzi którzy sie ogłaszają że robią tarcze hamulcowe. Chyba że chcesz mieć hample tak jak w ścigaczu to musisz po kombinować.

 

Wystarczyly bi mi takie jak ma derbi senda 50 to mozna nazwac hamulcem:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć powiedzcie mi czy jak skaczecie na kmx-e to też was jakoś tak ciągnie przód w dół. Bo nie wiem czy tylko mój ma taki do kitu środek ciężkości czy tak już jest w kmx-e.

 

 

Jak sie wybijasz wychodz ze skoczni z gazem i go nie puszczaj to ci przo nie bedzie opadał tylko ładnie polecisz, i mozesz tez lekko do tylu sie przechylic to bedziesz kontrolował pochylenie.

 

pozdro

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć powiedzcie mi czy jak skaczecie na kmx-e to też was jakoś tak ciągnie przód w dół. Bo nie wiem czy tylko mój ma taki do kitu środek ciężkości czy tak już jest w kmx-e.

 

No i troszke więcej gazu na wybiciu i bedzie good:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze czemu hamulce są gorsze, zobaczcie jaki ma skok przednie zawieszenie, to też weźcie pod uwage, ile mija drogi i sekund zanim przednie zawieszenie dobije-skoczy w dół i zacznie "porządnie" hamować także to nie tak do końca z tymi hamulcami...

A jak chcesz tak porządnie hamować to widziałem w którymś sklepie specjalny płyn który sie dolewa do płynu hamulcowego od poniżej DOT 4 nie działa, który zapobiega wrzeniu i rozpychaniu przewodu hamulcowego

Widziałem gościa który miał w Tzr'ce 2 tarcze z przodu i ta 2 doróba hamowała nie żeby to jakaś atrapa była.

 

Więc najlepiej jak kupisz przewody w stalowym oplocie, lepsze klocki, ewentualnie lepsza tarcza pofalowana wentylowana czy jak kto tam nazywa :) nie wiem czy od Kawasaki KLR by nie podeszły hamulce, musiałbym z kolega który ma spotkać się i pokombinować, jeśli interesuje Cie bliżej ten temat napisz na gg. 3324954 niewidoczny

 

Co do skoków, przy najeździe pełen gaz, w locie gaz i lekkie przechylenie ciała do tyłu.. miałem ten sam problem na początku. Ćwiczyć, Ćwiczyć i ćwiczyć! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem o tym że trzeba gaz dodać żeby dźwignąć przód, ale mi chodzi o to że najlepiej mi skacze jak jest prawie na rezerwie. Tak jakby środek ciężkości był zły. Muszę się bardzo do tyłu przesunąć żeby wylądować fajnie na kole. I nie wiem czy sobie bagażnika nie założyć znowu bo mam zdjęty, a w dodatku leje olej do baku i pojemnik podajnika też mam pusty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...