Skocz do zawartości

luz na wale korbowym


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w maju stwierdziłem ,że mam min. luz na wale od strony magneta.Pomimo intensynego jeżdżenia się nie powiększa,nic nie stuka.Mam pytanie czy to jest norma np w związku z obecnością wałka wyrównawczego czy też świadczy o uszkodzeniu łożysk głównych wału korbowego i trzeba remontować silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delikatny luz korby na boki jest dopuszczalny , ale ledwo wyczuwalny gora/dol juz nie

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delikatny luz korby na boki jest dopuszczalny , ale ledwo wyczuwalny gora/dol juz nie

Dzięki za porady, z tym że dobrze mnie nie zrozumieliście.Wiem że min. nawet luz na łożyskach korbowodu jest niedopuszczalny a mnie chodzi o łożyska główne wału korbowego czy tam może być jakiś luz czy trzeba rozpoławiać cały silnik i je wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...