mrkepassa Opublikowano 11 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2003 HejOd soboty jestem „szczęśliwym” posiadaczem Hondy CB500 (97r., sprowadzony z Belgii, po lekkim szlifie). Może tak bardzo bym nie żałował tego zakupu, gdyby nie to, że jeszcze tego samego dnia zalały się świece i dzieje się to rutynowo- motocykl przy wyłączonym ssaniu, na niskich obrotach gaśnie i potem już nie zapala. Z początku myślałem, że to przez to, że go odpaliłem i zaraz potem zgasiłem i znów próbowałem odpalić, ale to nie to. Po przeczyszczeniu świec (są czarne) oczywiście odpala i muszę dodać, że nic mu nie daje to że odstoi na słoneczku, nawet 2 doby.Druga sprawa, to że nie odbija manetka gazu. Gdy ją zdjąć z rączki, to odbija, po założeniu z powrotem już nie. Sprawdziłem, kierownica jest prosta, a manetka nie ma też żadnych oporów gdy jest na rączce, próbowałem też różnych ustawień linek i NIC. Jedyne wytłumaczenie, to chyba, że sprężyna jest za słaba? Jeśli macie jakieś pomysły to napiszcie, ale jeszcze lepiej gdyby ktoś do mnie wpadł mający mniejsze lub większe pojęcie na rzeczy, ja jestem laikiem. Mieszkam w W-wie na Mokotowie dokładnie. A może znacie kogoś wartego polecenia. Oczywiście rozliczymy się uczciwie, czyli browary i kiełbasa z grilla! (albo jakiś inny ekwiwalent)! PozdrawiamAndrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 11 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2003 Najlepiej było by wymienić linki z pancerzami(mogła sie pozpiepżyć linka i dlatego się zacina, albo pancerz się złamał...), dobrym patentem jest nalanie kropelki (albo dwóch) oleju w pancerze. Prawdopodobnie będzie gaźnik do regulacji, albo jak masz farta to możę być tak że końcówki pancerzy linek nie siedzą na swoim miejscu - miałek tak z linką ssania w NSR i też się zamulała, więc może być to samu u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2003 Czesc! Jesli chodzi o problem z wolnymi obrotami to przyczyna lezy w gaznikach(musowo wyczyscic i wyregulowac+synchronizowac), nie odbija dobrze raczka gazu to jesli linki sa O.K.(nie popekane i przesmarowane)to mozna jeszcze posmarowac pod raczka gazu(ale nie pod guma, tylko pod plastikiem), no i zalozyc mocniejsza spezyne(ja mam zbyt mocna i niektorzy sie dziwia jak mozna miec taka ciezka reke:-)))))), ale ja juz sie przyzwyczailem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrkepassa Opublikowano 15 Czerwca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2003 Dzienx chłopaki 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 16 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2003 A jak nie bedziesz sie chcial sam babrac to daj znac a wysle Ci na priva namiary na gościa w Piasecznie co wszystko to zrobi za jakąs stówe - z regulacja gaznikow oczywiscie.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.