santi Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Witam ,na początku sezonu stwierdziłem ,że mam wyczuwalny luz na wale .Stwierdziłem to po ruszeniu magnetem.Mechanik po obejrzeniu powiedział mi ,że mogę jeździć.Obecnie jeszcze raz wszystko obejrzałem ,luz się nie powiększył silnik pracuje dobrze,magneto nie ociera pomimo ,że jeżdżę praktycznie tylko w terenie i wydaje mi się że go katuje.Pytanie czy się wyluzować czy wymieniać łożyska główne wału korbowego co jak wiadomo wiąże sie z rozbieraniem całego silnika.KTM LC2 125cm 2T silnik podobno taki sam jak w yamasze dt 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 ja osobiscie zrobil bym tak:] dojezdzil bym do zimy pozniej wyciagnol silnik na stol rozpolowil wymienil lozyska zobaczyl przy okazji w jakim stanie jest silnik i bys jezdzil bez zmartwien:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Pikus, a jak mu klapnie przed zimą(czego oczywiście nie życzę)?Jak masz takie luzy jak napisałeś to się nie zastanawiaj i rozkładaj silnik, albo czy tam nie ma wałka wyrównażającego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Pikus, a jak mu klapnie przed zimą(czego oczywiście nie życzę)?Jak masz takie luzy jak napisałeś to się nie zastanawiaj i rozkładaj silnik, albo czy tam nie ma wałka wyrównażającego? Z tego co wiem to jest.Z ciekawości ,jakie to ma znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.