Skocz do zawartości

Mam Suzuki GS650G Katana - szukam mentora mam kilka pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno Kupiłem tę Suzuke iDokładnie to mm klka pytań odnośne gdzie znajdę do nij części w razie W i co zrobić żeby nie żarła oleju bo golewanie jest bodź co bądź męczące. No i mam problem z obrotomierem nie działa co mogło sę stać gdzie szukć przyczyny i ewentualnie gdzie znjdę nowyprędkścomież??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka stara suza po sporym przebiegu chyba musi brać olej ,ile bierze w ogole , ratuje Cie raczej remoncik , Adamie czy w gs 650 tez jest tak jak w gs 550 ze prowadnice zaworowe nie są w zaden sposów wzmacniane (tulejowane itd. ) i chodzą bezpośrednio w aluminium? Bo ponoć to jest główną przyczyną starych gs 550 , kumpel ma taki motocykl , bardzo ładnie utrzymany a olej bierze , że aż strach-1l na 1000 km a sprężanie miał sprawdzane i jest w normie (ponoć) . A co do Ciebie zlotyxxl to widze, ze nastepny osobnik z okolic leszna :bigrazz: pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręci się w okolicach 0,5 L na 100 choć tak dokładnie niepotrafię powiedzieć. Wiem tylko że mnie to denerwuje. A uwielbiam ten motocykl. Sorka za poprzedniego posta poprostu klawiatura nienadążała za mną heheh chyba miałem jakiegoś wirusa. Ale fajnie że znalazł się ktoś kto siedzi w temacie. Mam pytanko niedziała mi obrotomierz i teraz niewiem jak go sprawdzić i co mogło być jeszcze tego przyczyną. Drugie pytanko dotyczy ssania mianowicie zerwała się chyba linka i wogle niemam pojęcia jak powinien wyglądać cały ten mechanizm bo tego już nie było jak ją kupiłem. Mam ją od niedawna i jestem naprawdę z niej zadowolony no tylko tak jak mówię nieznam się jeszcze zabardzo na machanice takich motocykli.

 

I jeszcze takie pytanaia mi się nasuwają. Co musiał bym zrobić żeby nie żarła mi oleju i ile by to kosztowało i kto by mi mógł to zrobić bo sam to na razie wolałbym jej nie rozkręcać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazji w Polsce NIE MA!

Świete słowa , ten text powinien być obowiązkowo wypisywany na każdej umowie kupna-sprzedazy na początku ~i wielkimi literami na czerwono :icon_mrgreen: Pozdrawiam! Aha , nie dosłyszałem .. to ile dałeś za tą suze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem za nia 1,500 zł. Może i niema w polsce okazji ale...

Faktycznie taniość !!! Gratuluje ! a kumplowi GS 550 bierze 0,1l na 100 km czyli 1l na 1000 km a moto dymi jak cholera , tobie też dymi ?? Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec nie - 650G ma normalne prowadnice ( odpowiadajac Rudemu ).

Jesli chodzi o konsumpcje oleju to moze ja ograniczyc remont na ORYGINALNYCH czesciach, a to nie jest tanie.

Nawet w wypadku wymiany uszczelniaczy zaworowych i pierscieni to bedzie kawalek grosza. Ale to niestety jedyna droga.

Do dobrego funkcjonowania te motocykle potrzebuja oryginalnego ukladu ssacego i wydechowego, przerobki w tych dziedzinach powoduja trudnosci z jazda na wolnych i srednich obrotach ("dziury w gazie").

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem ja od kumpla. I naprawdę kocham ja za wygląd i za to że ją mam. Dymu prawie wcale niema. Wpieprza trochę tego oleju ale nie dymi jak piec kaflowy. Jestem z niej naprawdę zadowolony jedyne coi mnie boli to to że niemogę nigdziue znaleźć tylnich plastików z lampą od modelu z 1981r. i przodu od modelu z 1983 r. Naprawdę fajna maszynka lineczke już zamówiułem z neta przyjdzie mi to jakieś 60 zł. A ślimaczek od obrotomierza ślicznie się obraca bo sprawdzałem. Dzięki za rady i mam nadzieję że jeżeli będę miał pytania to mi pomożecie. Bo jestem trochę nowy w tym temacie. Ostatnie moje motocykle to wska i MZeta. o wcześniejszych nie wspomnę bo to oczywiste. Wskę skręce i rozkręcę jednym śrubokrętem kombinmerkami i kluczem 10 przy zgaszonym świetle z zamkniętymi oczyma z palcem w du... Ale na tym motocykl;u który teraz mam kompletnie sie nieznam a chciałbym znać jego całą budowę. Dzięki za pomoc 3majcie się pozdro all..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia rada - kup sobie miernik mierzacy napiecie i natezenie pradu oraz opor i zmierz na klemach aku jakie masz ladowanie przy wlaczonym silniku i swiatlach na wolnych obrotach i potem przy 5 tys obr.

Powinno byc okolo 13.5 - 14.5 V.

Pamietaj o wlaczeniu swiatel i naladowaniu aku przed ta proba.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kocham tą maszynę jest cudowna. Jeśli miałbym żyć bez uczucia że otula mnie tylko wiatr gdy siedzę na niej niewiem jak miałbym żyć. Niema nic chyba piękniejszego niż motocykle. Boże nienawidze cię za zimę. Co my ci zrobiliśmy że szczędzisz nam słońca w tym okresie że nie dajesz nam ciepłych dni i wieczorów??? :icon_razz:

 

Odkryłem co boli moją suzi jak podgrzeję gaźniki po zimnych samotnych nocach w garażu np. fareleczką to bez problemów odpala. A zatym co może być przyczyną?? Bo jak ich nie rozgrzeje a ona tydzień będzie stała i będzie jej zimno to za boga nie odpali. Pomocy??????? Ja chcę żeby ona zawsze odpalała???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...