Skocz do zawartości

Regulacja gażnika do yamahy rd80 mx


yamaha90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wyregulować gażnik w tej yamaszinie? jak jade i dodam za szybko gazu to mi ją dławi. dopiero jak popuszcze gazu to się zbiera ? co zrobic gażnik przetykałem . nie wiem może jest rozregulowany? i jak ustawić to śrubke w gażniku tą przy tej co ustawia się obroty? pozdro!i gdzie jest zamątowany dyfuzor? :bigrazz:

Edytowane przez yamaha90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta druga srubka ustawia sie wlasnie to zeby ci moto tak nie mulilo jak opisujesz :bigrazz: Ja zawsze ustawiam na oko, tzn. wkrecam calkowicie i powolutko odkrecam i sprawdzam jak sie moto wkreca. Jak zle to dalej wykrecam itd az moto bedzie chodzilo tak jak chce. Mozesz poszukac w serwisowce ile wykrecic ale polecam zebys sam pokombinowal. Co do dyfuzora to jest to ta 'gruba puszka' wychodzaca z cylindra ktora pozniej zamienia sie w magiczny sposob w tlumik <lol> POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie masz dyfuzor w tłumiku. Nawet simson ma dyfuzor.

 

A co do objawów jakie opisujesz, to masz coś ze skłądem mieszanki nie teges :bigrazz:

Wyczyść dobrze gaźnik, sprawdź poziom paliwa w komorze i ustawienie iglicy. Srubka od składu mieszanki odpowiada tylko za wolne i częściowo średni zakres obrotów.

Edytowane przez roger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To twoje "Zwykłe kolanko" misiu to jest włąsnie dyfuzor :icon_mrgreen: dyfuzor to komora rozpręzna dzieki niej cylinder jest lepiej napełniany mieszanką.....zwróć uwagę że "kolanko" ma rózna śrdnicę przy samym cylindrze obok twojej nogi koło baku i dalej się zweza w rurke i idzie do tłumika.....to tyle odnosnie dyfuzora ;)

 

 

śrubke wkręć i wykręcaj aż będzie się dobrze wkręcał na obroty :D FIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy zescie sie tej srubki czepneli jak rzep psiego ogona ?

Napisal przeciez Roger ze sluzy ona do ustawienia mieszanki na wolnych obrotach.

A ty kolego postaraj sie o ustawy gaznika z serwisowki, bo nikt tu nie pamieta poziomow paliwa w kazdym motorowerze. W kazdym razie masz gaznik ustawiony za bogato - z objawow jakie opisujesz.

Mozesz sprobowac najpierw opuscic iglice nizej czyli ustawic zawleczke na wyzszym wglebieniu niz jest teraz i sprawdzic czy nie jest lepiej.

Jezeli srube skladu mieszanki masz calkowicie wkrecona do oporu to tez nie jest dobrze, bo moze to swiadczyc, ze poprzedni wlasciciel nie wiedzial co robi i tak ja wkrecil zeby zubozyc mieszanke. Natomiast mozliwe ze jest to sruba regulujaca ilosc powetrza w mieszance i wowczas zubaza sie mieszanke wykrecajac ja. Tez to warto sprawdzic z kims kto ma ten motur lub serwisowke. Tak ze najpierw warto znalezc troche teorii a potem zastosowac ja w praktyce.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W serwisówce nic nie ma o regulacji gaźnika, no chyba że nie taką serwisówke mam. Jeszcze raz sprawdź czy ten zaworek od pływaka co przepuszcza paliwo nie zatkał się, a jak odetkanie nie pomoże to odegnij blaszkę pływaka o ok. 0,25mm (na początek nie za dużo) i sprawdź jak chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...