Gość filip1 Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Witam Ciągle drążę temat ale po wpadce z ostatnim motocyklem wolę dobrze sprawdzić zanim kupię. Czy są na forum ludzie którzy jeździli tymi motocyklami?Cenowo na mobile.de 1150 jest niewiele tańszy od 1200 ale jednak. Nie jeździłem 1150 a 1200 jeżdziłem tylko w wersji adventure.Mam 1,76 i 75 kg. Starszy GS jest cięższy a jak z prowadzeniem, zużyciem paliwa, ochroną przed wiatrem itp.1150 jest już sprawdzony ciekawe czy 1200 nie ma problemów z elektroniką itp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroGS Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Witam przyszłego posiadacza GSa!Moze lektura forum boxer-motor pomoze Ci w wyborze...Ja,jako posiadacz 1150,mog byc nie obiektywny.PozdrawiamJarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Ja jeździłem GSami, ale niestety nie własnymi, stąd o eksploatacji zbyt wiele nie napiszę. Natomiast z wrażeń z jazdy: - Najniższy z grupy jest R1200GS, a najwyższy R1150GSA. R1200GS jest przy tym najlżejszy, choć w praktyce różnice w wadze są mniejsze niż to wynika z danych technicznych (tj. R1200GS waży niby 199kg, ale jak założysz mu podstawowe akcesoria i zatankujesz, to i tak będzie ważył 250kg, więc niewiele mniej od R1150GS). R1200GSA jest znacznie cięższy od gołego GS, w dużej mierze ze względu na użyteczne dodatki. Jeśli nie planujesz brać tego moto w teren, to masz możliwość obniżenia. - oba GSy prowadzą się doskonale. Szlifowanie gmolami asfaltu nie wymaga dużej wprawy. Na dobrych szosowych gumach możesz wyjeżdżać na tor (poważnie! Jak kto nie wierzy, mogę zarzucić foty) i konkurować ze znaczniej bardziej sportowymi motocyklami - właśnie ze względu na łatwość prowadzenia i przewidywalność. Oczywiście z zawodnikami się na torze nie pościgasz, ale wśród amatorów można nieźle namieszać ;) Nie bez znaczenia są też świetne, dobrze wyczuwalne hamulce. - ochrona przed wiatrem - starym GSem latałem z akcesoryjną miniowiewką - jazda jak na nakedzie mniej więcej, tylko pozycja bardziej wyprostowana :) Na 1200GS jeździłem z normalną szybą i było ok, czyli lepiej niż w np. moim Vstromie. Bez turbulencji itp. Aczkolwiek nie rozpędzałem tych sprzetów do prędkości typu 160km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filip1 Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Czytałem całe forum boxera, rozmawiałem z czlowiekiem który jeździl obydwoma i podobno różnica w wadze jest 25 kg i czuć ją wyraźnie.Z jednej strony staryjest sprawdzony nowy ma podobno jeszcze problemy.Co do prowadzenia to nowy adventure na szosówkach nieźle daje sobie rade w mieście (sprawdziłem)Nie jexdzilem 1150 a szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroGS Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Róznica 25 kg nie jest zbyt znacząca...W moim 1150 pozbyłem się katalizatora,zakładajac tzw. trójnik,co dało około 10 kg masy mniej,plus tłumik alu,tez pare kilo.Z tego co czytam,będac posiadaczem 1200,musisz miec gruby portfel(centralny kufer z montazem 3 tys złotych ;) )nie wspominając o awariach których BMW nie chce uznac,mimo gwarancji motocykla.Co do szyby w 1150, mozesz założyc z Adventure,lub kupic rozsuwana MRA.Co do ceny,zastanawia mnie skąd tak małe róznice w cenie 1200 i 1150(myslę o rynku niemieckim).PozdrawiamJaro 1150 GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filip1 Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Róznica 25 kg nie jest zbyt znacząca...W moim 1150 pozbyłem się katalizatora,zakładajac tzw. trójnik,co dało około 10 kg masy mniej,plus tłumik alu,tez pare kilo.Z tego co czytam,będac posiadaczem 1200,musisz miec gruby portfel(centralny kufer z montazem 3 tys złotych :bigrazz: )nie wspominając o awariach których BMW nie chce uznac,mimo gwarancji motocykla.Co do szyby w 1150, mozesz założyc z Adventure,lub kupic rozsuwana MRA.Co do ceny,zastanawia mnie skąd tak małe róznice w cenie 1200 i 1150(myslę o rynku niemieckim).PozdrawiamJaro 1150 GS Jaką masz owiewką i jak sie sprawuje. Coraz bardzie sklaniam się ku 1150. Czy dźwięk silnika zmienił się z nowym tłumikiem? Ceny kufrów do 110 są niższe? czy poprosu innych marek np tauratechaW Wawie w BMW stoi 1150 za 46000 czyli drożej niż 1200 z 2004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroGS Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Myslę że kolego i dzie w dobrym kierunku.Na razie mam orginalną szybę,ale w razie przypływu gotówki zakuoię MRA.Co do orginału,nie ma tragedii,myslę ze to tez kwestia kasku,oraz regulacji szyby(jest taka).Dzwiek silnika jest teraz bardziej rasowy,ale tego sie nie da opisac,jednoczesnie nie jest zbyt gósny na dłuzsze trasy.A przyrost mocy i momentu jest odczuwalny.Kufry to otwarty wybór,alu czy plastiki,ja na razie mam plastiki orginalne,ale myslę nad alu turatecha.Ta Warszawka to droga jest jak cholera......Szukajcie,a znajdziecie... :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Ja też widziałem tego GS-a 1150 w W-fce. Cena wręcz z kosmosu.A zobacz tu, gość reklamował się w ŚM. http://www.motomirek.prv.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filip1 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Wybieram się do motomirka na rozmowę.Może poradzicie jak sprzedać mojego bonnevilla. Motocykl piękny ale enduro tur. to jest to co tygrysy lubią najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filip1 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Ja też widziałem tego GS-a 1150 w W-fce. Cena wręcz z kosmosu.A zobacz tu, gość reklamował się w ŚM. http://www.motomirek.prv.pl/ Jeździlem 1150 GS. To jest to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroGS Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 WitamZgadzam się że 1150 GS to jest to!Zwłaszcza jak wymienisz tłumik i katalizator na trójnik przelotowy. :icon_mrgreen: PozdrawiamJaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filip1 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Czy jest dużo głośniejszy po wymianie tłumika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroGS Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Nie jest duzo głosniejszy,a słychac go już bardziej jak motocykl... :notworthy: Kolega ma trójnik i wydech Remusa,muszę powiedziec że to jest to!Piekny dzwięk,jednak nie przeszkadzający(nie włącza alarmów samochodowych) na trasie i w miescie.Przez zimę mam zamiar poczynic taki zakup.PozdrawiamJaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filip1 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Nie jest duzo głosniejszy,a słychac go już bardziej jak motocykl... ;) Kolega ma trójnik i wydech Remusa,muszę powiedziec że to jest to!Piekny dzwięk,jednak nie przeszkadzający(nie włącza alarmów samochodowych) na trasie i w miescie.Przez zimę mam zamiar poczynic taki zakup.PozdrawiamJaro Tylko zastanawiam się nd taką sprawą że taki dźwięk doceni się z boku. Na motocyklu podczas jazdy przynajmniej z mojego doświadczeni wiem że nie słychać tych dźwięków chyba że są bardzo głośne. Remus to kojarzy mi się z dużą ceną. A jak silnik z trójnikiem jest bardziej elastyczny?Masz seryjną szybę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroGS Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Jezdziłem za kolegą z takim tłumikiem i trójnikiem,jest ok.Nie tak jak niektóre tłumiki które są dosyc uciążliwe dla jadących z tyłu i osób postronnych...Jest odczuwalny wzrost mocy i momentu obrotowego,nie jestem w stanie okreslic jak duży ,Turatech podaje że około 5 KM.Porównywałem z oryginalnym GSem,znajomy potwierdza ze czuc róznicę.Moment obrotowy również się poprawił.często czuję że podczas ruszania przód wędruje w górę,czego nie było na katalizatorze.Szybe mam oryginalną,nie jest żle.PozdrawiamJaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.