Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co mi wiadomo to nie, Chyba ze zadzialaja prawa Murphy-ego.

Dodać jeszcze wzrost ciezaru tloków, zmniejszenie komory spalania, zapiekanie pierścieni tłokowych

- nagar+zarastanie nagarem rur wydechowych i tłumików. A jak dostanie przedmuchów to jeszcze bedzie kopcił z odmy.

A propos, sprawdzałeś drożność odmy??? może masz nadciśnienie w skrzynce korbowej!

Odma to ta gruba rurka wychodząca z pokrywy zaworów w kierunku siodełka.

Pozdro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi prawami Murpche-go to o co ci chodziło bo nie za bardzo czaję a drożność odmy to jak sprawdzić zdjąć ją po prostu z pokrywy zaworów i zobaczyć co jest w środku tak a propo rurek to spod silnika wystają takie dwie nie wiem czy mają być zatkane czy nie. Co ty na to? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey man, listen to me man....

 

No tak trzeba zdjąć i np dmuchnąć, jedna z tych rurek pod silnikiem to odma druga spływ z aku...

 

A z prawami Murphy-ego to wiesz... jak jestes pewien ze coś sie nie zepsuje to zepsuje się napewno i w dodatku w środku nocy i w lesie itd... :icon_mrgreen:

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz ja.

Honda CB 450S '88

Podobno 44PS.

Pali miedzy 4,5 a 6 litrów w zaleznosci od stylu jazdy. Przy maksymalnych osiągach to ciągnie jak smok.

Olej sprawdzam przy włożonym korku. Chyba trafiła mi się bardzo mało zajeżdżona bo nie bierze oleju w zauważalny sposób. Przebieg wg. licznika w tej chwili 31000 i podobno wg speców co ogladali bebechy silnika to oryginalny

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to niezły egzemplarz znalazłeś ja mam 27KM '87 50 tyś przebieg a co do sprawdzania poziomu oleju to raczej nie wkręca się korka i mierzy się poziom na centralnej podnóżce tak wyczytałem w serwisówce którą sciągnołem z http://hondacb450s.info/cb/Cb_450s.htm jest po angielsku ale nic trudnego jak się ma słownik obrazki i trochę wyobrażni :icon_twisted:

Edytowane przez MEH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to definitywnie dołączyłem do grona posiadaczy CB450S.

Wersja o mocy 32 kW.

Rok prod. 1989

Przebieg z licznika 27.500 km

Sprowadzony z Włoch. Jak wszystko pójdzie po mojej myśli, to w piątek rejestruję.

Na razie po parkingu już ze 30 km nakręciłem :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z sentymentem wspominam moją poprzednią CB, też 89' i piękny czerwony kolor. Był to dobry motocykl i co najważniejsze nigdy mnie nie zawiódł! Miał jednak jedną "niezwykle uciążliwą" przypadłość. Otóż gdy skończyło się paliwo przed przelączeniem na rezerwę to zapowietrzał się układ - chyba kranik i trzeba było zjechać na pobocze, zdjąć nakrycie głowy :) i z pokorą dmuchnąć w otwór wlewu paliwa :) Wtedy paliwo wypchnęło pęcherzyk powietrza przez kranik i było OK. :(

Pozgrawiam i życzę miłego użytkowania.

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom oleju sprawdza sie przy motocyklu ustawionym na centralnej nóżce wkładając (nie wkręcając) korek (tak jest napisane w oryginalnej intrukcji którą znalazłem w schowku motocykla :banghead: ).

Ja w tym sezonie zrobiłem nią ok 3000 km (trochę ponad) i jedynie robiłem na początku sezonu regulację zaworów, gaźnika (czy jakoś tak) wymieniłem olej i świece.

Nie mam na razie żadnym problemów chociaz przydałoby się poprawić przedni hamulec. (Zrobie to już chyba na początku przyszłego sezonu).

Jak już pisałem wcześniej to 44KM. Prędkośc maksymalną jaką osiągnąłem to 170 km/h wg licznika motocykla (ale chyba zawyża). Pali niestety sporo od 4,5 - 6 l/ 100 w zaleznosci od stylu jazdy i v max.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pali niestety sporo od 4,5 - 6 l/ 100 w zaleznosci od stylu jazdy i v max

nie sporo tylko normalnie :banghead: Te motocykle tyle palą :banghead: Z mojego punktu widzenia to w sumie bardzo ekonmiczny motocykl.. :biggrin:

Edytowane przez mati1411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj ok 20:00 pod MediaMarktem ukradli mi ciężarki kierownicy. :buttrock:

Zadałem sobie wtedy pytanie- "Komu to potrzebne ?"

Dzisiaj znam odpowiedź: "Na przykład - mi są potrzebne ciężarki do CB 450S".

Dlatego mam prośbę. Czy możecie podać jakieś dane techniczne tego ustrojstwa (waga, wymiar, itp.)

 

I przy okazji dodam, że chętnie kupię komplecik takich ciężarków. Jedyny warunek to, że muszą być czarne i pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"tylko zastanawiam się na jaki czy zostawić ten sam czy co zużycie byłoby może trochę mniejsze bo mam mały wyciek spod uszczelki (o-ring?)"

powinien tam być zimerol 34x63x12 oczywiscie nie do kupienia,być moze w serwisie hondy,ale naszczescie mozna wsadzic zimerol od pólosi toyoty lata 80' i ma on wymiary 34x63x9/15.5 firmy corteco.Kupiłem go w firmnie rollmax w zabrzu zapłaciłem za niego 10 zeta i sprawuje sie wysmienicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...