scitro Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Z tego co mi wiadomo to nie, Chyba ze zadzialaja prawa Murphy-ego. Dodać jeszcze wzrost ciezaru tloków, zmniejszenie komory spalania, zapiekanie pierścieni tłokowych- nagar+zarastanie nagarem rur wydechowych i tłumików. A jak dostanie przedmuchów to jeszcze bedzie kopcił z odmy. A propos, sprawdzałeś drożność odmy??? może masz nadciśnienie w skrzynce korbowej!Odma to ta gruba rurka wychodząca z pokrywy zaworów w kierunku siodełka.Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 z tymi prawami Murpche-go to o co ci chodziło bo nie za bardzo czaję a drożność odmy to jak sprawdzić zdjąć ją po prostu z pokrywy zaworów i zobaczyć co jest w środku tak a propo rurek to spod silnika wystają takie dwie nie wiem czy mają być zatkane czy nie. Co ty na to? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Hey man, listen to me man.... No tak trzeba zdjąć i np dmuchnąć, jedna z tych rurek pod silnikiem to odma druga spływ z aku... A z prawami Murphy-ego to wiesz... jak jestes pewien ze coś sie nie zepsuje to zepsuje się napewno i w dodatku w środku nocy i w lesie itd... :icon_mrgreen: Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Myśle ze na 100% ją znasz ale dla pewności podam :icon_mrgreen: http://hondacb450s.w.interia.pl/ Swego czasu moje wymarzone moto :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 dzięki za przypomnienie Ta twoja cbr też niezły sprzęt moje obecne marzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Meh-u ja tez mialem marzenia i je spelniam powoli, teraz M600 za kilka lat Monster S4....Pozdro i trzymaj sie, do celu dąż a baby tylko wykorzystuj i nie daj sie zlapac, boś przepadł...! Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAYON Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 No to teraz ja.Honda CB 450S '88Podobno 44PS.Pali miedzy 4,5 a 6 litrów w zaleznosci od stylu jazdy. Przy maksymalnych osiągach to ciągnie jak smok.Olej sprawdzam przy włożonym korku. Chyba trafiła mi się bardzo mało zajeżdżona bo nie bierze oleju w zauważalny sposób. Przebieg wg. licznika w tej chwili 31000 i podobno wg speców co ogladali bebechy silnika to oryginalnyPozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 (edytowane) no to niezły egzemplarz znalazłeś ja mam 27KM '87 50 tyś przebieg a co do sprawdzania poziomu oleju to raczej nie wkręca się korka i mierzy się poziom na centralnej podnóżce tak wyczytałem w serwisówce którą sciągnołem z http://hondacb450s.info/cb/Cb_450s.htm jest po angielsku ale nic trudnego jak się ma słownik obrazki i trochę wyobrażni :icon_twisted: Edytowane 28 Września 2006 przez MEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzorzo Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Jeszcze co do mechanika z Łęgu - ja jestem zadowolony. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 No to definitywnie dołączyłem do grona posiadaczy CB450S.Wersja o mocy 32 kW.Rok prod. 1989Przebieg z licznika 27.500 kmSprowadzony z Włoch. Jak wszystko pójdzie po mojej myśli, to w piątek rejestruję.Na razie po parkingu już ze 30 km nakręciłem :)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Z sentymentem wspominam moją poprzednią CB, też 89' i piękny czerwony kolor. Był to dobry motocykl i co najważniejsze nigdy mnie nie zawiódł! Miał jednak jedną "niezwykle uciążliwą" przypadłość. Otóż gdy skończyło się paliwo przed przelączeniem na rezerwę to zapowietrzał się układ - chyba kranik i trzeba było zjechać na pobocze, zdjąć nakrycie głowy :) i z pokorą dmuchnąć w otwór wlewu paliwa :) Wtedy paliwo wypchnęło pęcherzyk powietrza przez kranik i było OK. :( Pozgrawiam i życzę miłego użytkowania. Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAYON Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Poziom oleju sprawdza sie przy motocyklu ustawionym na centralnej nóżce wkładając (nie wkręcając) korek (tak jest napisane w oryginalnej intrukcji którą znalazłem w schowku motocykla :banghead: ).Ja w tym sezonie zrobiłem nią ok 3000 km (trochę ponad) i jedynie robiłem na początku sezonu regulację zaworów, gaźnika (czy jakoś tak) wymieniłem olej i świece.Nie mam na razie żadnym problemów chociaz przydałoby się poprawić przedni hamulec. (Zrobie to już chyba na początku przyszłego sezonu).Jak już pisałem wcześniej to 44KM. Prędkośc maksymalną jaką osiągnąłem to 170 km/h wg licznika motocykla (ale chyba zawyża). Pali niestety sporo od 4,5 - 6 l/ 100 w zaleznosci od stylu jazdy i v max.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 (edytowane) Pali niestety sporo od 4,5 - 6 l/ 100 w zaleznosci od stylu jazdy i v maxnie sporo tylko normalnie :banghead: Te motocykle tyle palą :banghead: Z mojego punktu widzenia to w sumie bardzo ekonmiczny motocykl.. :biggrin: Edytowane 9 Października 2006 przez mati1411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Wczoraj ok 20:00 pod MediaMarktem ukradli mi ciężarki kierownicy. :buttrock: Zadałem sobie wtedy pytanie- "Komu to potrzebne ?" Dzisiaj znam odpowiedź: "Na przykład - mi są potrzebne ciężarki do CB 450S". Dlatego mam prośbę. Czy możecie podać jakieś dane techniczne tego ustrojstwa (waga, wymiar, itp.) I przy okazji dodam, że chętnie kupię komplecik takich ciężarków. Jedyny warunek to, że muszą być czarne i pasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 "tylko zastanawiam się na jaki czy zostawić ten sam czy co zużycie byłoby może trochę mniejsze bo mam mały wyciek spod uszczelki (o-ring?)"powinien tam być zimerol 34x63x12 oczywiscie nie do kupienia,być moze w serwisie hondy,ale naszczescie mozna wsadzic zimerol od pólosi toyoty lata 80' i ma on wymiary 34x63x9/15.5 firmy corteco.Kupiłem go w firmnie rollmax w zabrzu zapłaciłem za niego 10 zeta i sprawuje sie wysmienicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.