pikus91 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Witam gdzie sa montowane blokady w rx 50? do moderatorow wyszukiwalem ale nie znalazlem nic na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 w aprilli dokładnie nie wiem ale miałem kiedyś suzuki rmx 50 i jak rozblokowałem to jechał 100 km/h ale na początek sprawdź jakie masz przełoiżenia potem dopasuj do siebie czy chcesz szybszy czy mocniejszy motor potem wyciołem wydech ale po ewnym czasie kupiłem nowy tuningowy arrowa potem zobacz pod owiewkam tam gdzie masz filtr powietrza czy masz to zasłonięte plastikiem jak ma jedna małą dziurkę to powycinaj cały p[lastik co zakrywa filtr powietrza następnie ustaw skok pływaka ja później rozwierciłem komory w gaźniku i cylinder ale po pewnym czasie wcisnąłem nowy kit na 80 ccm i nowy modół i wyrzuciłem dozownik ale wtedy szedł 120 km/h i na dodatek go rozwierciłem na 100 ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 (edytowane) w aprilli dokładnie nie wiem ale miałem kiedyś suzuki rmx 50 i jak rozblokowałem to jechał 100 km/h ale na początek sprawdź jakie masz przełoiżenia potem dopasuj do siebie czy chcesz szybszy czy mocniejszy motor potem wyciołem wydech ale po ewnym czasie kupiłem nowy tuningowy arrowa potem zobacz pod owiewkam tam gdzie masz filtr powietrza czy masz to zasłonięte plastikiem jak ma jedna małą dziurkę to powycinaj cały p[lastik co zakrywa filtr powietrza następnie ustaw skok pływaka ja później rozwierciłem komory w gaźniku i cylinder ale po pewnym czasie wcisnąłem nowy kit na 80 ccm i nowy modół i wyrzuciłem dozownik ale wtedy szedł 120 km/h i na dodatek go rozwierciłem na 100 ccm Chyba nowy kolega chce trochę postów nabić, ale podobnych bajek dawno nie czytałem. Może jak użyjesz trocję "," i "." to stanie się dla mnie jaśniejsze. Pozdrawiam P.S.Nie chce zakładać nowego posta, ale widzę że doskonale znasz się na wszystkich motocyklach i radzisz we wszystkich tematach. Uważaj, bo niektórzy mogą się zasugerować twoją "radą" i wypaczyć rzeczywiśtość. Edytowane 31 Sierpnia 2006 przez kristi_rx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 nie nabić postów tylko jeżdże na motorze od 10 roku życia a pozatym weście sobie ten to w sochaczewie troche wyrównajecie bo jest bardzo och**ały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 (edytowane) nie nabić postów tylko jeżdże na motorze od 10 roku życia a pozatym weście sobie ten to w sochaczewie troche wyrównajecie bo jest bardzo och**ały Pewnie twój wózek dziecięcy miał tylko dwa koła a ty jeździłeś tylko na jednym, i oczywiście sam od urodzenia go serwisowałeś :notworthy: Dla twojej wiadomośći tory motocrossowe mają to do siebie, że są na nich górki i dołki bo to nie łąka panie (np. tak zwane hopki), ale pewnie zwykle jeździsz tak szybko że nie ich nie zauważasz lub omijasz. Jeśli jeździsz od 10 roku życia, to pewnie nie miałeś czasu na naukę poprawnej pisowni, co oczywiście tłumaczy twoje błędy :notworthy: Edytowane 31 Sierpnia 2006 przez kristi_rx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 nie nabić postów tylko jeżdże na motorze od 10 roku życia a pozatym weście sobie ten to w sochaczewie troche wyrównajecie bo jest bardzo och**ały nic z tego nie zrozumiałem :notworthy: :notworthy: :banghead: pisz po polsku, nie zabieraj głosu w kazdym temacie. sam moze nie mam duzego doswiadczenia ale naucz sie korzystać z 4um przepraszam za :notworthy: co do tematu: sam nie wiem, gdzie znajdują sie blokady; najlepiej poszuklaj na forum włascicieli RXów i popytaj ich na Privie lub na GG. oni wiedzą najlepiej :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 przepraszam ale po co wy sie klucicie? o takie glupoty przesada piszcie gdzie sa blokady w rx 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) przepraszam ale po co wy sie klucicie? o takie glupoty przesada piszcie gdzie sa blokady w rx 50Jedna z blokad siedzi w wydechu, w gruszce. Później przydałoby się wypiłować większy otwór w krućcu ssącym, ewentualnie lepszym rozwiązaniem jest zmiana całego gaźnika z krućcem na 19 mm. Dobra przelotowa końcówka też powinna minimalnie podnieść moc. Edytowane 1 Września 2006 przez kristi_rx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.