Skocz do zawartości

uszczelki w płynie HYLOMAR COPALTITE i inne


pack84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam przed sobą rozbiórke silnika no i szereg pytań - jednym z nich jest to jak uszczelnić silnik podczas składania, na rynku jest oczywiście silikon motoryzacyjny jednak troche sceptycznie do niego podchodzę. niedawno znalazlem kilka innych substancji które polecaja sprzedawcy do bardziej profesjonalnego uszczelniania. jak w tytule HYLOMAR np. Czy któs spotkał sie z tym, czy zna jego wlasciwosci praktycznie rzecz biorąc. nie mowie tutaj o zastosowaniu tego np pod głowice ale np pod dekle, sprzeglo, miske...

 

http://www.hylomar.co.uk/advancedformulation.htm producent wyranzie nakresla zastosowanie. czy sam hylomar moze dać rade?

szukałem nie bylo takiego tematu. pozdrawiam i licze na jakies wypowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Hondziawka z reichu ma na sobie prawie wszędzie Hylomar. Powiem tak - po używaniu czasami silikonu TO JEST BAJKA! Co najbardziej lubię - musiałem zdejmować parę razy pokrywę sprzęgła - jeżeli ostrożnie to zdejmiesz, to możesz Z POWROTEM ułożyc wałeczek tego Hylomaru na złączu, bo to nigdy nie traci plastyczności. Taka plastelina, ale do której mam zaufanie :notworthy: bo działa.

 

Cóż - osobiście, to ja polecam. Nie wiem jak inni..... :notworthy:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak a mozesz powiedzieć czy uzywales tego w miejscach ze tak powiem "wiekszego ryzyka" czyli np gdzie przewaznie sa wycieki i wieksze cisnienie? nie mowie tutaj o glowicy ale np pod cylindrami - przeczytalem sobie stronke producenta i jest bardzo pewien swojego produktu. sam hylomar plus np stara uszczelka (stara czytaj juz uzywana). mysle czy daloby sie pod glowice tym zrobić bo mam gumową uszczlke tam... pod cylindry uszczlka kosztuje niewiele za to pod glowice juz 120zł w moim przypadku. jesli hylomar robi sie w gume to wychodzi na to samo co uszczelka teoretcznie, najlepiej chyba na sucho go uformowac i pozniej przebadać - porozciagać, do piekarnika wlozyc itp:)

 

a tak a propos ile placiles za ten hylomar? ja nie moge go zdobyć w ololicy..:/

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ahem, po pierwsze to Hylomar się nie formuje - on jest jak plastelina KTÓRA NIE ZASTYGA. Tak więc uszczelki "na sucho" nie uformujesz. Wiem, widziałem tamto zdjęcie, ale mi się ona tak jakoś nie podoba - to jest stara uszczelka tym pokryta. Zresztą, na tej samej stronie piszą:

Non hardening and non setting

Znaczy - nie zastyga. I dobrze!

Co do mojego moto - kto wie, może pod cylindrami jest, moto takie przyjechało z niemiec, i obym się nie musiał dowiadywać co pod cylindrami jest :notworthy:

 

Ja miałem tubkę co dostałem od znajomego mechanika jak pracowałem na statkach. W Polsce nie kupowałem, ale znalazłem to

http://www.moly.com.pl/hylom.html

a poza tym http://szukaj.onet.pl/query.html?qt=hylomar

 

Na pewno coś znajdziesz. Tubka ok 50 zł.

 

Oby pomogło.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. HYLOMAR-u jeszcze nie miałem okazjii przetestować (ale kiedyś sprawdzimy :notworthy: ), miałem jednak okazje uszczelniać różnymi silikonami. Jak narazie to najlepiej sprawdza się loctite 5920, o taki: http://www.boxer-motor.com/sklep/product_i...roducts_id=1092 do kupienia również w mniejszych opakowaniach. Mogę ci go z czystym sumieniem polecić jeśli zdecydowałbyś się na silikon. Ale podejżewam, że HYLOMAR to też nie będzie zły pomysł. POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak szukałem tego na razie w internecie - napisalem tez kilka meili do firm, poczekam co i jak. mysle ze w takim duzym miescie jak Kraków znajde ten specyfik chociaz różnie to bywa...zauwazylem ze sklepy ktore posiadaja ten produkt sa przewaznie na wybrzezu. tak jak np ten link który tutaj Buber podał. no nic zobaczymy...moze sie ktos jeszcze odezwie w tym temacie co do zastosowan produktu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hylomar stosowalem u siebie w rusku wraz z uszczelkami gambitowymi i powiem SUPER. Zadnych sladow pocenia sie. Gdy dobrze oczyscisz powierzchnie to trzyma bardzo mocno. Faktycznie robi sie po zaschnieciu z tego plastelina.

U mnie klej jest niebieski i ma zapach podobny do butaprenu. Tubka jest o pojemnosci 20ml i cos tam jest napisane po niemiecku:

wytrzymuje od -50st do +250, Dauerplastische Universal-Dichtung. Naszprechali zeby uzywac wraz z Hylomar-Cleaner. Ja tego clenera nie uzywalem, tylko zwykly rozpuszczalnik.

Jak chcesz przedzwonic do nich to:

tel. (02252) 9 41 50, fax. (02252) 1744,

53909 Zulpich; u z kropkami na gorze :notworthy:

To pewnie bedzie jakis dystrybutor ?

Niestety ceny Ci nie podam, gdyz to dostalem gratis.

 

apropo tego linku:

http://www.moly.com.pl/hylom.html

 

Tam na tym dolnym zdjeciu to zdaje sie ze laduja ten klej pod glowice do dolniaka ? To juz chyba mala przesada.

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisalem wczesniej wysylalem do firm maile z pytaniami o HYLOMAR. wklejam to bo uwazam ze moze sie to komuś przydać. Jeden z przedstawicieli napisal mi tak( to akurat firma zajmujaca sie i serwisem i sprzedaza czesci moto):Sylikon ma wszystkie właściwości Slikonów , tak więc można stosować go

zamiast istniejących uszczelek

i jest produktem naprawdę wyskiej jakości stosowanym przez szereg

wytwórców samochodów

szczeliwo HYLOMAR Uniwersal; blue jest środkiem szczególnym , jednakże nie

można stosować go zamiast uszczelek , a jedynie do doszczelniania

istniejących uszczelek

lub uszczelniania elementów technologicznie składanych bez uszczelki ( np.

połówki karteru silnika )

Stosowany jest do doszczelniania uszczelek pod głowicę przy różnych

operacjach tuningowych lub do doszczelnienia uszczelki pod głowicą w

przypadku jej ponownego montażu

Nadaje się do usczelnia gwintów . Jako jeden z niewielu szczeliw odporny

jest na olej , płyn chłodzący ,benzynę i większość rozpuszczalników.

 

nastepny mail: Masa uszczelniajaca HYLOMAR jest dobrą masą uszczelniajaca.

Może pracować z kazda uszczelka lub bez. Ale tu uwaga: sama masa nie wypelnia dużych szczelin, np. >0,1 (0,2)mm. Czyli tam, gdzie sa uszczelki stałe grube to HYLOMAR może być tylko doszczelniaczem.

Proponuje HYLOMAR H , większa lepkość, więc do większych szczelin.

Tuba 80ml (100gr) kosztuje 23,50 zł netto plus koszt pobrania i wysylki poczta. Jedna tubka (góra dwie) powinna wystarczyć.

Można również stosować silikony olejoodporne dobrych firm np. loctite. Silikony zastępują uszczelki stałe ale nie kazde.

Uwaga: silikonów nie stosujemy na połączenia i powierzchnie pracujące pod ciśnieniem.

 

i nastepny: Dokonał Pan właściwego wyboru. Preparat HYLOMAR Universal Blue na licencji

Rolls Royce jest idealnym środkiem do uszczelniania silników a jednocześnie

bardzo łatwy w zastosowaniu. Ma bardzo szczególne cechy, które od wielu lat

próbują uzyskać bezskutecznie inni producenci. Przede wszystkim nigdy nie

tężeje, nawet pod wpływem bardzo wysokich temperatur. Pozwala łączyć dwie

powierzchnie metalowe zapewniając bardzo pewne strukturalne połączenie. Nie

limitowany czas montażu ułatwia precyzyjne ustawienie uszczelnianych

powierzchni. Odporny na wibracje, działanie wszelkich płynów typu benzyna,

olej w komorze silnika.

 

Jak widać produkt jest polecany i potwierdzaja sie jego wlasciwosci. Jednak nie wiem czy dobrze zrozumiałem - polecaja silikon jako samoistna uszczelke a hylomar tylko jako doszczelnienie. Ciekawe jak dla mnie. Jednoczesnie znalazlem w Krakowie sklep gdzie moge go nabyć wiec jestem zadowolony. Mam nadzieje ze komus takze sie przyda ten topic. pozdrawiam

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...