Skocz do zawartości

Dr 350 '93 - gaznik??


Soku11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!!

Mam do kupienia takowy motocykl w stanie bardzo dobrym oprocz sprawy z tym gaznikiem. Koles mowi ze trzeba go wyregulowac i tutaj moje pytanie czy objawy jakie zaraz wypisze moga swiadczyc tylko o sprawie z gaznikiem :/ Otoz motocykl slabo pali czy zimny czy cieply trzeba przekopac zeby niby paliwo sie przelalo do cylindra (chociaz nieraz pali dobrze). Motocykl kopci na czarno - widac na plastiku z tylu a na oko to tak troszeczke widac tylko. Nieraz na niszkich obrotach sie zamula a jak jechalem i wcisnalem sprzeglo to zgasl i nie chcial zapalic (moze to byc wina tego ze w baku bylo z 0,5l paliwa??). Dopiero troche przekopalem i zapalil i jechal dalej normalnie... Czy te objawy to wina gaznika czy moze byc czegos jeszcze??

 

Z gory dziex za odpowiedzi i POZDRO :biggrin:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to byc rozregulowany albo padnięty gaźnik!

Co do kopcenia to sprawdź jaki jest nagar na świecy - suchy czy lepki-mokry od oleju.

Mogą być padniete uszczelniacze zaworów , pierścienie i.. wiele innych rzeczy

Co do gaśnięcia moto to może być zasyfiony bak,kranik, i sam gaźnik.

Palic może słabo równiez z winy padnietej świecy zapłonowej.

 

Ja bym Ci radził tak :

 

Zaproponuj gościowi żebyscie pojechali do jakiegos serwisu motocyklowego na ustawianie gaźnika.

Jesli mechanik go zreanimuje i moto będzie ładnie chodzić (równo, wkręcać sie na obroty, nie dymic itp.), to łyknij moto a za regulację zapłać ty!

nie jest to jakiś straszny koszt !

Będziesz miał spokojna głowę i wyregulowany gaźnik:):biggrin:.

jeśli sprzedający jest uczciwy i nie wciska Ci złoma powinien się zgodzić na taka operację.

 

Ja miałem podobnie gdy kupowałem swoja Xv-ke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziex za odpowiedz :biggrin: Chyba tak zrobie ale koles powiedzial ze moze sam ustawi wiec najpierw poczekam bo teraz raczej nikt juz tego moto nie lyknie <lol> (na aukcji nie ma mowy o tym problemie) Koles tez nie powinien mi kitu wciskac bo mam do niego 10km i raz na Dt'ce ich z qmplem na W8'ce gonilismy by razem pojezdzic (oni cala ekipa na EXC400, XR400R, DR350 i KLX300). POZDRO i czekam w razie czego na inne propozycje.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otoz motocykl slabo pali czy zimny czy cieply trzeba przekopac zeby niby paliwo sie przelalo do cylindra (chociaz nieraz pali dobrze). Motocykl kopci na czarno - widac na plastiku z tylu a na oko to tak troszeczke widac tylko. Nieraz na niszkich obrotach sie zamula a jak jechalem i wcisnalem sprzeglo to zgasl i nie chcial zapalic (moze to byc wina tego ze w baku bylo z 0,5l paliwa??). Dopiero troche przekopalem i zapalil i jechal dalej normalnie... Czy te objawy to wina gaznika czy moze byc czegos jeszcze??

Witam!

Ten koleś co ma tego DR to ja :biggrin:

Już naprostowuję...mianowicie trzeba go przekopać na wciśnietym dekompresatorze i otwartej przepustnicy żeby zubożyć mieszanke która jest w cylindrze. Podczas otwartego jednego zaworu i otwartej przepustnicy zasysane jest zdecydowanie wiecej powietrza niz paliwa. Przekręciłeś to co ja powiedziałem...ale luz.

Poniewaz paliwa bylo nawet mniej niż pół litra to w podczas jazdy w pewnym momencie paliwo moglo sie przelac do drugiej strony baku i dopiero po przechyleniu motocykla na strone kranika, gaźnik wypełnil sie całkowicie paliwem. komora pływakowa musi mieć odpowiedni poziom paliwa a czemu to juz nie będę rozwijał tematu.

Co do tego co napisał Lolo to bardzo słusznie prawi! Świeca jest czarna i sucha, nie ma problemu żebym wykręcil po np. 5min pracy i pokazał ją. Są to obiawy gaźnika a nie brania oleju poprzez pierścienie lub uszczelniacze itp.

Słusznie że najlepiej by było żeby pojechać na wyregulowanie, przed kupieniem. Niestety brak u mnie czasu i mówiąc szczerze chęci. Za dużo zachodu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ok :biggrin: Widze ze tez czytasz to forum. A ja nie przekrecilem tylko napisalem jak ja to zaobserwowalem :biggrin: Bo ja jade jeszcze poogladac inne moto a ty postaraj sie zrobic ten gaznik bo on mnie naprawde niepokoi bo zadnego serwisu nigdzie u nas nie ma (chyba ze sie myle...) Mozecie cos powiedziec o tym gazniku czy myjagy jak zrobi to co powiedzial czy moze sie poprawic praca silnika?? POZDRO I PRZEPRASZAM JESLI COS PRZEKRECILEM <lol>

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki gaźnik sie prosto ustawia.

Wystarczy poszukać jakiejś serwisówki do DR.

Mozliwe , że jest jakis link na forum.

Jesli nie to w necie coś się znajdzie.

Posutawiać tzeba poziom paliwa, skład mieszanki, posprawdzać przepustnicę itp.. oraz dokładnie go przeczyścić.

 

Nie zajmie to duzo czasu jeśli ma się jakotaką wiedzę w tym temacie. :biggrin:

 

Aha A dekompresator nie nawala????

Może puszcza ciśnienie w czasie jazdy.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dekompresora to nie wiem ale raczej nie :biggrin: Bo muli go nieraz ale tylko na niskich a nie losowo... Moto ogolnie jest w bdb stanie tylko ten gaznik. Serwisowke znajde i najwyzej przesle myjagiemu bo on mowi ze sie na tym zna i potrafi ustawic i ja mu wierze :biggrin:

 

DO myjagiego:

Jakie informacje potrzebujesz do ustawienia gaznika?? Bo tutaj jest troche: http://www.dr350.jak.pl/ w dziale dane techniczne => Gaznik

Jak za malo informacji to sciagam wlasnie serwisowke do tego moto tylko po niemiecku :/ Zobacze czy tam sie z tego da cos wyczytac bo troche znam niemiecki :biggrin:

 

Serwisowka sciagnieta :biggrin: Dane sa tylko potrzebuje dokladnej nazwy gaznika. POZDRO

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak może nawalać dekompresator skoro jest manualny a nie automatyczny??? sama sie dzwignia wciska??

Co do regulacji to mam dane z Suzuki z gadimex'u, ale nie pogardze tymi co i Ty zdobyłeś. Jeśli możesz to prześlij na maila, albo jeszcze lepiej daj link skąd ściągnąłeś tą serwisówkę.

Mam nadzieje że jutro uda mi się znaleźć czas na wyregulowanie.

 

Zdecydowanie polemizował bym że to takie proste...to czemu profesjonalne regulowanie przeprowadza sie na hamowni? Powrócenie do fabrycznych ustawień to nic trudnego, ale optymalne wyregulowanie silnika po jakimś tam przebiegu to nie takie hop siup. Zobaczymy jak mi pójdzie, w jednym DR juz kiedyś wyregulowalem.

 

A co do tego czy przeglądam to forum to raczej nie. Wczoraj byłm 3raz na tym forum wciagu życia. Zupełny przypadek że akurat wszedłem i trafilem na twojego posta.

Na pytanie czy prawidlowe wyregulowanie gaźnika poprawi prace silnika odpowiem może tak...a po co sie w takim razie by gaźnik regulowalo, jak nie poto żeby poprawić prace silnika?

 

Proponuję sprawdzić czy motocykl nigdzie nie ma śladów czerwonego sylikonu....bo jak ma to w zadnym wypadku nie kupować....to podobno jedno ze stwierdzen które padło na tym forum. Nigdzie tego nie przeczytałem ale taki mam info od kolegów którzy przeglądają to forum zdecydowanie częściej. Jeśli się myle to SORRY!

 

Pozdrawiam

Edytowane przez myjagy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisowke znajdziesz ale tylko po niemiecku na tej stronce o DR'kach :biggrin:

http://www.dr350.jak.pl/

 

W dziale download Service Manula. Tylko ze on jest do wszystkich DRek :biggrin: Gaznik to VERGASER jbc... I tam masz dane standardowe :biggrin: Napisz jak poszlo z regulacja bo naprawde moto mi sie podoba i mam blisko wiec razem bysmy smigali.

 

Co do dekompresora to masz zapewne racje bo ja nigdy wczesniej nie jezdzilem takim z dekompresorem (dlatego wolalem nie palic moto jak u ciebie bylem). Pytalem sie o gaznik bo nie wiedzialem co moze byc za to jeszcze odpowiedzialne. Nie mowilem ze to nie gaznik bo troszke sie na mechanice znam :biggrin:

 

Aha i co do silikonu tosie zgodze... U mnie w DT byl taki :/ Silniczek do remontu sie nadawal tylko... POZDRO

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha i co do silikonu tosie zgodze... U mnie w DT byl taki :/ Silniczek do remontu sie nadawal tylko... POZDRO

Wiesz co....myslalem ze kazdy w PL wie co to znaczy czerwony silikon :/

 

A od wujka Myjagy'ego to maszyny w ciemno brac :notworthy: . Widzialem DR'a, jezdzilem i zareczam ze jest w porzadku (no chyba ze cos splamil czerwonym scierwem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyregulowałem do takiego stopnia ze ledwo co poddymiał, praktyczne nie zauważalnie. Napewno zdecydowanie lepiej niz to co Ty oglądałeś ale nie perfekcyjnie. Kupil jakiś koleś z Warszawy.

Pozdro. Mam teraz do sprzedania Honde xlr250 kolegi która jest naprawde w bdb stanie, zero pocenia silnika, dymu z wydechu. Silnik bardzo łądnie i cicho pracuje. Moto ma wydech supertrap, alu kiere. Jest zarejestrowany i opłacony w Polsce.

Niedlugo dam ogłoszenie to bedzie wszystko napisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...