premislauss Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Ludzie! jak ma słaba iskre to przyczyna tkwi w cewce zasilającej. z tego co piszesz wychodzi mi na to ze po prostu cewka zasilająca (ta w silniku) sie przegrzała i padła opornośc. tak wiec musisz wymienic cewke lub ją na nowo nawinąc. przy przegrzaniu cewki najczesciej pada modoł. miałem tak w NS-1-nie wkrecała sie na obroty, w DTce nie paliła i ostatnio w NSrce i zawsze to było to! sprawdz :biggrin: pozdr mowie z góry ze to wysoki koszt :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Może i racja.. Nie wiem bo u mnie w aprilce jest to wszystko inaczej ogarnięte... Może dlatego że jest to silnik ROTAX123 który był też stosowany w wyczynowych endurkach. Ale moim skromnym zdaniem najpier trza zacząć od najprostrzych rzeczy:) Po co od razu cały zapłon demontować...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 "Wysoki koszt" to znaczy ile ? :biggrin: Setki ? Ile CIę to wyniosło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Wiesz moim zdaniem powinieneś zacząć od najprostrzych rzeczy... Nie znam sie na silniku nsr ale z tego co mi wiadomo to "diabeł tkwi w szczegółach"... A masz w ogóle iskre?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Pisał ze istra jest ale mała !! Ja stawiam na swiece , trzeba wymienic na nowa !! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 No to źle stawiasz.... :biggrin: ;( :xNiestety.....ZATARTY SILNIK :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Szlif, nowy tłok i pierścionki czekają moją NSR`ke...Ponad 300 zł. w plecy :biggrin: A teraz pytanie, ile trzeba docierać po szlifie ? Z 1000 km. ? Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Skad wiesz ze zatarty silnik a nie swieca?? SKORO ISKRA JEST SLABA TO SILNIK CI NA PEWNO NIE ZAPALI!! Sprobuj na innej (dobrej) swiecy i jak bedzie iskra dobra to wtedy sprawdz silnik (chyba ze juz otwierales i cos zaobserwowales). Co do docierania to na tulei zeliwnej z 500km ale slyszalem opinie (jedna:P) ze warto nawet 1000km docierac... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Sprawdzone, że zatarte przez fachowca, żadna świeca nie pomoże :biggrin: No nic trudno szlif, tłok, pierścionki i dobre docieranie :biggrin: Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 A swiecy nie bedziesz zmienial skoro jest slaba iskra?? Czy fachowiec tez zmien :biggrin: ?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 A rozrusznik Ci kręci ?? , tlok się rusza ?? Jeśli tak to się nie zatarł !! Może trzeba zmienic fachowca ??:PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Przecież co ma zatarcie silnika do słabej iskry?Sprawdź czy nie masz przebicia gdzieś, kup nową świecę jak radzi Tijo, jeśli nie zapali to idź do innego mechanika, i powiedz mu żeby Ci sprawdził kompresję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Tam sprawdzali kompresje i mówią, że zatarty, także chyba nie kłamią, bo serwis porządny i dużo znajomych tam robiło sprzęty :notworthy: Właśnie przy kopaniu lekko chodzi czyli tłok pracuje ? Nie wiem sam.... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 A w ogóle oni wiedzą jaka powinna być oryginalna kompresja ?? Jeżeli tłok Ci się rusza to się nie zatarł . Zmień swiece i śmigaj :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Jutro pojade, żeby mi pokazali ten "zatarty" cylinder, bo może chcą poprostu zarobić :? :/Może byc tak zatarty, że się rusza tłok przy kopnięciu, ale jest zatarty ? :notworthy:Pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Ej no chłopaki chwila przecież może się ruszać tłok w cylindrze a mimo tego może być zatarty. Może jak jechałeś to silnik sie przegrzewał i tłok spuchł w cylindrze troszke sie przytarł a teraz kiedy tłok powrócił do normalnej wielkości stracił kompresje ponieważ gładź cylindra została naruszona... Najlepiej żeby Ci to sprawdził jakiś dobry kolega któremu nie zależy na zdarciu z Ciebie kasy. Wiadomo że warsztaty lubią zarabiać na niewiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.