Skocz do zawartości

SUZUKI SV 650S 2002r- CYKANIE W SILNIKU.


Złoty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!!!

Od okolo miesiaca mam przyjemnosc smigac suzuki sv 650s,motocykl byl dosc zaniedbany jak na ten rok ,ale juz udalo mi sie dojsc do ładu ;) ....do rzeczy: podczas jazdy na nagrzanym silniku slychac w okolicach 4.5tys obrotow takie cykanie jak by zawory (slychac to tylko w tym zakresie obrotow,powyzej 4.8tys wszystko jest juz normalnie,tak samo jak ponizej 4.3tys obrotow)...NIe wiem co to jest bo regulacje zaworow i synchro zrobilem.Na luzie jak motocykl stoi (1.2tys obrotow)to slychac tez cykanie jak by zaworow...Nie mam juz pomyslu co to moze byc :D zawory na 100% sa dobrze wyregulowane...Co to moze byc, macie jakies pomysly???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakrecone ma 17 tys z czego ja przez miecha zrobilem poltora,lancuszek wydaje sie byc dobry(przebieg jest w 100% orginalny,jestem tego pewien)...bo jakby stukal to na zimnym wyrazniej a nie na cieplym silniku...po durgie jak silnik schodzi z obrotow to tez jest to slyszalne po prostu takie tykanie,zadne stuki tak jak np.potrafi stukac lancuszek w rzedówie...Niestety nie mialem jeszcze V-ki i nie wiem co to moze byc:/....PS.tam jest jeden lancuszek rozdzadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS.tam jest jeden lancuszek rozdzadu

 

jak to jeden łańcuszek? to jest taki długi nawleczony od jednej głowicy, do bloku silnika i stamtąd do drugiej i z powrotem, i taka sobie pętla jest.. coś mnie to nie przekonuje, wg mnie myślać logicznie to w Vce powinny być dwa łańcuszki? mam rację czy tylko to moje domysły ? pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychuuu masz racje cos mi sie w mozgu poje***o...Zwaracam honor :D...W srode jade rano do kolegi ktory non stop grzebie sie w japoni i moze on mi cos doradzi...Ehhh jak ja nie lubie takich niespodzianek :/ czasami to sie zastawiam czy to nie jakis plastik stuka od wibracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie silnik SV 650 ma trochę z silnika TL...SV1000 to prawie identyczny silnik...w moim TL1000R (16 tys. km przebiegu, zawory nie dotykane) też cyka, ale w sumie nie ma się czym przejmować gdyż te silniki tak mają...niech sobie tyka i wcale nie musi to oznaczać że coś jest nie tak... w sumie sama nazwa TL nie oznacza nic innego jak Ticks Loudly :D Na forum użytkowników TLa wyczytałem że ten dźwięk wydaje scissors gear, to zdaje się taka zebatka zsprzęglona z kołem zębatym na wale (primary drive gear) ale głowy uciąć nie dam że to właśnie to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez zawory byly tylko sprawdzone wszystkie luzy byly takie jak fabryka przykazala:) ja tylko sprawdzilem,synchro jedynie trzeba bylo zrobic...Jutro jak pogoda dopisze to skocze do kolegi niech on obada moja suczke...Wielkie dzieki za info...Jutro napisze co powiedzial moj kolega :biggrin:...Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez zawory byly tylko sprawdzone wszystkie luzy byly takie jak fabryka przykazala:) ja tylko sprawdzilem,synchro jedynie trzeba bylo zrobic...Jutro jak pogoda dopisze to skocze do kolegi niech on obada moja suczke...Wielkie dzieki za info...Jutro napisze co powiedzial moj kolega :biggrin:...Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!!!

Przeczytaj ten topic Jak uciszyc cykanie w SV

 

Ogolnie temat walkowany bez przerwy na sv650.org

Edytowane przez figer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, tak ogolnie to sa tylko polsrodki.

Z tego co czytalem, to jednak w UK ludzie zglaszali sie z tym do serwisow i serwisy nic na to nie potrafily poradzic. Odpowiedz byla "ten model tak ma" co nie zmienia faktu, ze napinacz przedniego cylindra nie pracuje prawidlowo.

Z tego co sie orientuje, od 2003 roku alternatywa jest zainstalowanie napinacza lancuszka od modelu 03-

Niestety Jasklowki nie odpowiedzial na mojego maila z pytaniem ile taki napinacz kosztuje, ale mysle, ze tani nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Figer mam pytanie bo tez czytalem twojego opisa...

 

jestem posiadaczem TL1000r i odkrecilem srube od napinacza i w srodku niemam zadnej regulacji...??? mam jakis inny napinacz czy co...;];];]

 

pozatym dlaczego pisales ze niemozna go calkiem wykrecic ,ze niby nie da sie go spowrotem wkrecic i ze cos tam wpadnie do silnika :rolleyes:

 

wiecej szczegolwo jesli mozna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...