Złoty Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 WITAM!!!Od okolo miesiaca mam przyjemnosc smigac suzuki sv 650s,motocykl byl dosc zaniedbany jak na ten rok ,ale juz udalo mi sie dojsc do ładu ;) ....do rzeczy: podczas jazdy na nagrzanym silniku slychac w okolicach 4.5tys obrotow takie cykanie jak by zawory (slychac to tylko w tym zakresie obrotow,powyzej 4.8tys wszystko jest juz normalnie,tak samo jak ponizej 4.3tys obrotow)...NIe wiem co to jest bo regulacje zaworow i synchro zrobilem.Na luzie jak motocykl stoi (1.2tys obrotow)to slychac tez cykanie jak by zaworow...Nie mam juz pomyslu co to moze byc :D zawory na 100% sa dobrze wyregulowane...Co to moze byc, macie jakies pomysly??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 a jaki ta SVka ma przebieg ? moze juz czas na łancuszki rozrządu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Podaj przebieg najlepiej, a tak pozatym to napewno cykanie czy może stukanie? Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Nakrecone ma 17 tys z czego ja przez miecha zrobilem poltora,lancuszek wydaje sie byc dobry(przebieg jest w 100% orginalny,jestem tego pewien)...bo jakby stukal to na zimnym wyrazniej a nie na cieplym silniku...po durgie jak silnik schodzi z obrotow to tez jest to slyszalne po prostu takie tykanie,zadne stuki tak jak np.potrafi stukac lancuszek w rzedówie...Niestety nie mialem jeszcze V-ki i nie wiem co to moze byc:/....PS.tam jest jeden lancuszek rozdzadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 PS.tam jest jeden lancuszek rozdzadu jak to jeden łańcuszek? to jest taki długi nawleczony od jednej głowicy, do bloku silnika i stamtąd do drugiej i z powrotem, i taka sobie pętla jest.. coś mnie to nie przekonuje, wg mnie myślać logicznie to w Vce powinny być dwa łańcuszki? mam rację czy tylko to moje domysły ? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Ja też jestem ciekaw. Autorze - tłumacz ;). Cykanie może być z zaworów, łańcuszek to raczej dźwięk sypiących się monet. Ale zawory po 17kkm... W nowym sprzęcie... :D ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Krzychuuu masz racje cos mi sie w mozgu poje***o...Zwaracam honor :D...W srode jade rano do kolegi ktory non stop grzebie sie w japoni i moze on mi cos doradzi...Ehhh jak ja nie lubie takich niespodzianek :/ czasami to sie zastawiam czy to nie jakis plastik stuka od wibracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 W sumie silnik SV 650 ma trochę z silnika TL...SV1000 to prawie identyczny silnik...w moim TL1000R (16 tys. km przebiegu, zawory nie dotykane) też cyka, ale w sumie nie ma się czym przejmować gdyż te silniki tak mają...niech sobie tyka i wcale nie musi to oznaczać że coś jest nie tak... w sumie sama nazwa TL nie oznacza nic innego jak Ticks Loudly :D Na forum użytkowników TLa wyczytałem że ten dźwięk wydaje scissors gear, to zdaje się taka zebatka zsprzęglona z kołem zębatym na wale (primary drive gear) ale głowy uciąć nie dam że to właśnie to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 U mnie tez zawory byly tylko sprawdzone wszystkie luzy byly takie jak fabryka przykazala:) ja tylko sprawdzilem,synchro jedynie trzeba bylo zrobic...Jutro jak pogoda dopisze to skocze do kolegi niech on obada moja suczke...Wielkie dzieki za info...Jutro napisze co powiedzial moj kolega :biggrin:...Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) U mnie tez zawory byly tylko sprawdzone wszystkie luzy byly takie jak fabryka przykazala:) ja tylko sprawdzilem,synchro jedynie trzeba bylo zrobic...Jutro jak pogoda dopisze to skocze do kolegi niech on obada moja suczke...Wielkie dzieki za info...Jutro napisze co powiedzial moj kolega :biggrin:...Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!!!Przeczytaj ten topic Jak uciszyc cykanie w SV Ogolnie temat walkowany bez przerwy na sv650.org Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez figer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 (edytowane) Wielkie dzieki:)) !!!!juz przeczytalem :biggrin: Figer ma pytanko czy moge sobie normalnie smigac nie martwiac sie tym cykaniem??Czy nalezy juz myslec o serwisie? Edytowane 30 Sierpnia 2006 przez Złoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 No, tak ogolnie to sa tylko polsrodki. Z tego co czytalem, to jednak w UK ludzie zglaszali sie z tym do serwisow i serwisy nic na to nie potrafily poradzic. Odpowiedz byla "ten model tak ma" co nie zmienia faktu, ze napinacz przedniego cylindra nie pracuje prawidlowo.Z tego co sie orientuje, od 2003 roku alternatywa jest zainstalowanie napinacza lancuszka od modelu 03-Niestety Jasklowki nie odpowiedzial na mojego maila z pytaniem ile taki napinacz kosztuje, ale mysle, ze tani nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 wielkie dzieki za info :notworthy: teraz bede mogl spac i smigac spokojnie...Pozdrawiam Złoty :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAZIEL TLR Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Figer mam pytanie bo tez czytalem twojego opisa... jestem posiadaczem TL1000r i odkrecilem srube od napinacza i w srodku niemam zadnej regulacji...??? mam jakis inny napinacz czy co...;];];] pozatym dlaczego pisales ze niemozna go calkiem wykrecic ,ze niby nie da sie go spowrotem wkrecic i ze cos tam wpadnie do silnika :rolleyes: wiecej szczegolwo jesli mozna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Znowu napinacz :biggrin: :banghead: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.