Pimpek Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 myślę ze to zapłon czytając to forum jeden z naszych forumowych kolegów mial podobny przypadek w swojej etz i winą był zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Opozniony zapolon. A moze cos w skrzyni zle poskladal chociaz to niemozliwe. A jak odpalasz Mz ?? Kopniakiem normalnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuperCube Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 qfa, ludzie to nie dzial 'przy piwie' ani 'humor', forumowicz ma problem i jesli nie chcecie pomagac to chociaz nie pier******do rzeczy:jak czesc poprzednikow wspomniala prawdopodobnie masz zle ustawiony zaplon, aby go wyregulowac, bedziesz potrzebowal cos, co pozwoli zmierzyc roznice odleglosci cylindra od jego górnego położenia - mozesz sprobowac to zrobic suwmiarka lub samodzielnie przygotowac taki przyrzad np. ze starej świecy i punktaka z naklejona podzialka w mm (dziala ;-) )'algorytm' postepowania w ustawianiu zaplonu jest nastepujacy:* wykrecona swiece podlaczasz tak, aby dotykala cylindra (aby zaobserwowac iskre)* regulacji dokonujesz po poluzowaniu 2 srub trzymajacych 'takie plastikowe kremowe cos' ;-) - po poluzowani mozna 'to' przesuwac - napewno poznasz* obracasz walem(np. poprzez srube alternatora) az do zaobserwowania iskry (pamietaj o wlaczonym zaplonie ;-) )* wspomniany 'regulator punktu zaplonu' tak ustawiasz, aby iskra pojawiala sie 2,5-3mm przed gornym polozeniem tloka (GMP)* skladasz wszystko jak bylo i nakrecasz kilometry puki sezon trwa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PADRE Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Wszystko cacy-drodzy Panowie,tylko nasz kolega nie wspomniał jaki typ zapłonu posiada:zwykły stykowy,czy może moduł bezstykowy.A raczej jest to dość istotne w momencie ustawiania w/w. W pierwszym przypadku-tak jak już koledzy pisali-metoda z czujnikiem (mechanicznym,elektrycznym itp. ,itd.). Jeśli jest układ bezstykowy-nie zobaczysz iskry przy zbyt wolnym obrocie wału korbowego.Ale też są na to metody. Zatem najpierw się określ-co i jak. Masz także do dyspozycji moje PW pozdro-PADRE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_2007 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Jest to mz ts 250. No może naprawdę powinienem to opatentować:D:D:D pozdro i doradzajcie dalej;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 To wina zapłonu. W 100%!!!! Ja w wsce miałem to samo. Kopoie, tak jakby coś szarpnęło jebnęło ale chodzi. No to ucieszony wsiadam na motor (przygazówka) wbijam jedynke, strzał ze sprzęgła i.... Ogromnie się zdziwiłem kiedy to usiadłem na baku:). Więc drogi kolego masz po prostu zbyt wcześnie zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zapewne jest to wina zbyt wczesnego zapłonu. Ustaw zapłon tak jak ci napisał kolega SuperCube. Powodzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.