Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Sprawdz w pompie tylnego hamulca czy maly otworek wyrownywujacy cisnienie jest drozny - trzeba do tego strzykawka wyciagnac wiekszosc plynu, Znajduje sie tuz obok duzego otworu laczacego zbiorniczek z reszta pompy.Plyn trzeba wyciagnac tak zeby ten duzy otwor byl dalej zakryty plynem, inaczej zapowietrzysz pompe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Wydaje mi sie ze rozebranie układu jest nie uniknione.... Nie wyczyściliście tłoczka i rowków od uszczelek!!! Nie ma innej rady - drugie podejście czas zacząć :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Wydaje mi sie , że musicie przeczyścić caly układ , od zbiorniczka zaczynając, na zaciku kończąc :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Sprawdz w pompie tylnego hamulca czy maly otworek wyrownywujacy cisnienie jest drozny - trzeba do tego strzykawka wyciagnac wiekszosc plynu, Znajduje sie tuz obok duzego otworu laczacego zbiorniczek z reszta pompy.Plyn trzeba wyciagnac tak zeby ten duzy otwor byl dalej zakryty plynem, inaczej zapowietrzysz pompe. Adam M. Jak to wygląda, bo niemożemy tego otworu znaleść, chcemy przeczyścic zacisk ale jest zacisnięty i nieda sie go wyciągnąć w ogóle:/ :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zeby rozluznic klocki w zacisku musicie miec dzialajaca pompe, wiec najpierw nalejcie spowrotem plyn, ktory zescie odciagneli, albo nalejcie nowego i odpowietrzcie uklad. W czasie odpowietrzania klocki powinny sie minimalnie cofnac i powinno dac sie wyjac zacisk. Jezeli to sie nie uda to macie problem.Po wyjeciu zacisku trzeba wycisnac z niego tloczek uzywajac pompy, a kiedy go wycisniecie trzeba oproznic uklad z plynu i dokladnie oczyscic wnetrze zacisku, oraz maly otworek pompy. On jest bardzo maly, ale zobaczycie go, gdy pompa bedzie pusta.Potem trzeba zlozyc wszystko spowrotem uzywajac troche plynu do posmarowania uszczelki i wnetrza zacisku. Oprocz samego wnetrza zacisku czyscicie rowniez powierzchnie zacisku po ktorych chodza metalowe krawedzie klockow i smarujecie je smarem do hamulcow miedzianego koloru. Oczywiscie sprezyny i blachy antywibracyjne tez powinny byc oczyszczone w tym momencie.Po wcisnieciu tloczka na miejsce ( ma wejsc lekko pod naciskiem kciuka ) nakladacie oslone przeciwkurzowa, klocki z blachami i sprezynami i montujecie zacisk do wachacza.To wszystko. Lepiej robic powoli, pytajac sie gdy macie watpliwosci niz spieszyc sie i znowu cos spieprzyc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.