stopmen Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 (edytowane) To ze jest maly to fakt, zreszta zalezy z czym sie porownuje, ale to przemawia na jego korzysc (masa, porecznosc) ale nie na tyle zeby czlek o wzroscie 185cm wygladal na nim smiesznie.Co do wygladu to oczywiscie kwestia gustu tak samo jak i dzwiek motocykla i tu nie rozumiem dlaczego uwazasz ze nie pasuje do tego moto?Poza tym SV i Yamaha to zgola odmienne motocykle i tu trzeba przemyslec co kto lubi, bo jesli ktos lubi dzwiek wysokoobrotowki (szlifiery) , ciagniecie od max obrotow i to dosc mocno wyczowalne odejscie przy wyzszych obrotach to nie powinien raczej celowac w SV bo na suzi jezdzi sie zupelnie inaczej.przy przyspieszaniu na sv sa jakby 2 stopnie odczucia przyspieszenia od 5tys. obr ciagnie troche mocniej i od 7tys. czuc juz lepiej ze moto sie konkretniej zbiera ale nie ma takiej gwaltownej roznicy jak w typowych szlifierach bo moto ma wystarczajacy moment juz od niskich obr. i w zaleznosci co kto lubi, jeden bedzie zadowolony ze smigajac po miescie wystarczy dodac gazu i moto fajnie przyspiesza bez koniecznosci redukcji i wykretki, przez to mozliwa jest plynniejsza a niekoniecznie wolniejsza jazda co tez pewnym sensie odbija sie na zuzyciu. Mi osobiscie wlasnie to sie bardzo podobalo, ale z drugiej strony brakowalo mi tego dodatkowego kopa jaki jest w rzedowkach, choc teraz smigalem krotko wlasnie fazerem i troche mnie meczylo ze aby jezdzic dynamicznie (tak jak do tej pory sv) szczegonie w ruchu miejskim trzeba bylo go znacznie bardziej pilowac.To tak jak ktos lubi silniki TDi a ktos woli benzynowe np. hondy :biggrin:Pzdr Edytowane 27 Sierpnia 2006 przez stopmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Jak krecisz SV 8-10 tys obrotow, to dzwiek jest raczej malo harleyowy. Jezeli bedziesz spedzal na motocyklu wiekszosc czasu w miescie, to naprawde sie nie zastanawiaj - ten sprzet daje tony radosci :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 akurat dzwiek ma ladniejszy sv niz thundertak samo wygladladniejszy tez od fazeramoje zdanie bierz sv z 2003 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 http://video.google.pl/videoplay?docid=-56...142799&q=sv+650taki dym to chyba nie jest norma? P.S. Jak sobie zarobie to za rok zmieniam GSa na SV 650S koniecznie z wtryskiem http://video.google.pl/videosearch?q=sv+650 jest co posłuchać Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Jak dla mnie dźwięk SV'ki jest poprostu piękny :biggrin: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEH Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Podam jeszcze linka, w ktorym jest porównanie thunderka z fazerkiem. Co prawda nie ma tam SV ale zawsze jakies info na temat pozostalych kandydatow. http://www.scigacz.pl/Uzywane,Yamahy,R6,vs...Fazer,1403.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 No i dalej mam problem... Jesli chodzi o moto to glownie bede jezdzil po miescie, na dalszy wypadem moze uda mi sie wyrwac z raz, dwa (mam nadzieje, ze wreszcie skocze na moto gp do brna). Thunder ma jeden wielki plus: nadaje sie do turystyki ale i do jazdy po miescie. Pozatym, czy sv po sezonie nie bedzie motocyklem z serii "za malo mocy, szukam mocniejszego" ? Jak kupowlem gpz 500 to bylem pewien, ze mocy nie zabraknie dlugo, a po 3 miesiacach juz czulem, ze nie obrazilbym sie majac cos mocniejszego:) (chodzi mi o przyspieszenie, max speed mnie nie kreci, na gpz powyzej 140km/h nie czuje juz sie komfortowo).jesli chodzi o cene za sv po 03 to sugerowalem sie allegro, gdzie sa egzemplarze po 13500... A co sadzicie o tym wczesniejszym? Najchetniej to bym kupil sv'ke z 99-00 do 10 tys bo nie chcialbym wydawac wszystkiego... Za to thunder'em da sie jezdzic wolno po miescie, sv'ka trudno bedzie posmigac gdzies dalej... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 foks przedstawiasz logiczne argumenty, ale widzę, że sam się do nich nie potrafisz przekonać. Jeśli będziesz jeździł naprawdę dużo po mieście, a za granice kraju maksymalnie dwa razy wyjedziesz - jak sam rzekłeś, to ja na Twoim miejscu.... hmmmmm........ moją preferencją jest SV, bo on mi się podoba, ale ogromnym plusem jest jego waga. Na mokro waży tyle co GS, a to się liczy. Nie glebnie tak łatwo. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) Pozatym, czy sv po sezonie nie bedzie motocyklem z serii "za malo mocy, szukam mocniejszego" ? Jak kupowlem gpz 500 to bylem pewien, ze mocy nie zabraknie dlugo, a po 3 miesiacach juz czulem, ze nie obrazilbym sie majac cos mocniejszego:) (chodzi mi o przyspieszenie, max speed mnie nie kreci Ja nie sadze ze Thunder objedzie na przyspieszenie dajmy na to do 140km/h moze troche dalej Sv-ke. "Za to thunder'em da sie jezdzic wolno po miescie, sv'ka trudno bedzie posmigac gdzies dalej..." Dlaczego sadzisz ze Sv nie mozesz jechac dalej? Ja w tym roku zrobilem traske ponad 700km i gdyby nie ograniczona predkosc przelotowa na autobanie (z torbami bocznymi, tankbagiem i plecakiem licznikowe 200 to juz ledwo ledwo dochodzil) to calkiem przyjemne moto nawet na taka trase. Dodam tylko ze moja miala inna szybe, inne podnozki i kierownice lekko wyzej niz standard i moze na seryjnym bylyby odczucia troche inne.Co do wersji to moja byla z roku 2001 i jest to jeszcze stary model na gazniku. Ps. Najlepiej zrob tak ze jak juz bedziesz mial kasiore, to poszukaj moto z ogloszen i jedz obejrzec i sie przejechac, wszystkie twoje watpliwosci sie rozmyja (choc wiele rzeczy zauwaza sie dopiero po kilkudziesieciu kilometrach a nie krotkiej jezdzie probnej, ale zawsze cos) a kazdy ma inne podejcie i lubi co innego, jeden woli matke drugi corke-:DPzdr Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez stopmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 patrz zeby bylo nowsze techniczniewtrysk itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Moje przekonanie o tym, iz SV650s slabo nadaje sie do turystyki wynika z opinni krazacych m.in. po tym forum :D Pojezdzic na jednym i drugim pewnie mi sie uda przy pomocy zaprzyjaznionego komisu, ale po 5 minutach jazdy nie bede w stanie ocenic... Thunder podoba mi sie ogolnie bardziej, ale boje sie czy motocykl z 98 roku z silnikiem 100konnym mozna znalezc w dobrym stanie? ;) Pozatym te mityczne skrzynie... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Wiadomo rocznik im nowszy to niby lepiej, ale czasem mozna trafic 10letnie moto w zajebistym stanie, najlepiej od 1-szego wlasciciela, tu nie ma regoly.Mozna rownie dobrze kupic 2-letnia padline, a jesli bedziesz szukal moto w polsce to bierz cos sie trafi w idealnym stanie (jesli takie sa ;) ) bo wlasnie ze znalezieniem takiego bedziesz pewnie mial klopoty, ale powodzenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Ja osobiscie bym wybral Thundet Cata, bardziej mi sie podobaja scigacze niz turystyki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Pewnie bede szukal motocykla zagranica, przy pomocy pewnego posrednika, od ktorego kupilem moto nr 1 :D Kurde, jestem tak rozdarty miedzy Thundera a Sv, ze jakby ktos dal mi teraz 12 tys to bym nie wiedzial co z nim zrobic.. a jak jest ze skrzynia w yamahach? Bardzo duzo znajomych mialo z nimi problemy... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Ja osobiscie bym wybral Thundet Cata Ja teraz tez bym wybral thundet cata :D bo SV juz mialem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.