Skocz do zawartości

Thundercat Vs Sv 650s...


Rekomendowane odpowiedzi

To ze jest maly to fakt, zreszta zalezy z czym sie porownuje, ale to przemawia na jego korzysc (masa, porecznosc)

ale nie na tyle zeby czlek o wzroscie 185cm wygladal na nim smiesznie.

Co do wygladu to oczywiscie kwestia gustu tak samo jak i dzwiek motocykla i tu nie rozumiem dlaczego uwazasz ze nie pasuje do tego moto?

Poza tym SV i Yamaha to zgola odmienne motocykle i tu trzeba przemyslec co kto lubi, bo jesli ktos lubi dzwiek wysokoobrotowki (szlifiery) , ciagniecie od max obrotow i to dosc mocno wyczowalne odejscie przy wyzszych obrotach to nie powinien raczej celowac w SV bo na suzi jezdzi sie zupelnie inaczej.

przy przyspieszaniu na sv sa jakby 2 stopnie odczucia przyspieszenia od 5tys. obr ciagnie troche mocniej i od 7tys. czuc juz lepiej ze moto sie konkretniej zbiera ale nie ma takiej gwaltownej roznicy jak w typowych szlifierach bo moto ma wystarczajacy moment juz od niskich obr. i w zaleznosci co kto lubi, jeden bedzie zadowolony ze smigajac po miescie wystarczy dodac gazu i moto fajnie przyspiesza bez koniecznosci redukcji i wykretki, przez to mozliwa jest plynniejsza a niekoniecznie wolniejsza jazda co tez pewnym sensie odbija sie na zuzyciu. Mi osobiscie wlasnie to sie bardzo podobalo, ale z drugiej strony brakowalo mi tego dodatkowego kopa jaki jest w rzedowkach, choc teraz smigalem krotko wlasnie fazerem i troche mnie meczylo ze aby jezdzic dynamicznie (tak jak do tej pory sv) szczegonie w ruchu miejskim trzeba bylo go znacznie bardziej pilowac.

To tak jak ktos lubi silniki TDi a ktos woli benzynowe np. hondy :biggrin:

Pzdr

Edytowane przez stopmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://video.google.pl/videoplay?docid=-56...142799&q=sv+650

taki dym to chyba nie jest norma?

 

P.S. Jak sobie zarobie to za rok zmieniam GSa na SV 650S koniecznie z wtryskiem

 

 

http://video.google.pl/videosearch?q=sv+650 jest co posłuchać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dalej mam problem... Jesli chodzi o moto to glownie bede jezdzil po miescie, na dalszy wypadem moze uda mi sie wyrwac z raz, dwa (mam nadzieje, ze wreszcie skocze na moto gp do brna). Thunder ma jeden wielki plus: nadaje sie do turystyki ale i do jazdy po miescie. Pozatym, czy sv po sezonie nie bedzie motocyklem z serii "za malo mocy, szukam mocniejszego" ? Jak kupowlem gpz 500 to bylem pewien, ze mocy nie zabraknie dlugo, a po 3 miesiacach juz czulem, ze nie obrazilbym sie majac cos mocniejszego:) (chodzi mi o przyspieszenie, max speed mnie nie kreci, na gpz powyzej 140km/h nie czuje juz sie komfortowo).

jesli chodzi o cene za sv po 03 to sugerowalem sie allegro, gdzie sa egzemplarze po 13500... A co sadzicie o tym wczesniejszym? Najchetniej to bym kupil sv'ke z 99-00 do 10 tys bo nie chcialbym wydawac wszystkiego... Za to thunder'em da sie jezdzic wolno po miescie, sv'ka trudno bedzie posmigac gdzies dalej...

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foks przedstawiasz logiczne argumenty, ale widzę, że sam się do nich nie potrafisz przekonać. Jeśli będziesz jeździł naprawdę dużo po mieście, a za granice kraju maksymalnie dwa razy wyjedziesz - jak sam rzekłeś, to ja na Twoim miejscu.... hmmmmm........ moją preferencją jest SV, bo on mi się podoba, ale ogromnym plusem jest jego waga. Na mokro waży tyle co GS, a to się liczy. Nie glebnie tak łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozatym, czy sv po sezonie nie bedzie motocyklem z serii "za malo mocy, szukam mocniejszego" ? Jak kupowlem gpz 500 to bylem pewien, ze mocy nie zabraknie dlugo, a po 3 miesiacach juz czulem, ze nie obrazilbym sie majac cos mocniejszego:) (chodzi mi o przyspieszenie, max speed mnie nie kreci

 

Ja nie sadze ze Thunder objedzie na przyspieszenie dajmy na to do 140km/h moze troche dalej Sv-ke.

 

 

"Za to thunder'em da sie jezdzic wolno po miescie, sv'ka trudno bedzie posmigac gdzies dalej..."

 

Dlaczego sadzisz ze Sv nie mozesz jechac dalej? Ja w tym roku zrobilem traske ponad 700km i gdyby nie ograniczona predkosc przelotowa na autobanie (z torbami bocznymi, tankbagiem i plecakiem licznikowe 200 to juz ledwo ledwo dochodzil)

to calkiem przyjemne moto nawet na taka trase. Dodam tylko ze moja miala inna szybe, inne podnozki i kierownice lekko wyzej niz standard i moze na seryjnym bylyby odczucia troche inne.

Co do wersji to moja byla z roku 2001 i jest to jeszcze stary model na gazniku.

Ps. Najlepiej zrob tak ze jak juz bedziesz mial kasiore, to poszukaj moto z ogloszen i jedz obejrzec i sie przejechac, wszystkie twoje watpliwosci sie rozmyja (choc wiele rzeczy zauwaza sie dopiero po kilkudziesieciu kilometrach a nie krotkiej jezdzie probnej, ale zawsze cos) a kazdy ma inne podejcie i lubi co innego, jeden woli matke drugi corke-:D

Pzdr

Edytowane przez stopmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje przekonanie o tym, iz SV650s slabo nadaje sie do turystyki wynika z opinni krazacych m.in. po tym forum :D

Pojezdzic na jednym i drugim pewnie mi sie uda przy pomocy zaprzyjaznionego komisu, ale po 5 minutach jazdy nie bede w stanie ocenic...

 

Thunder podoba mi sie ogolnie bardziej, ale boje sie czy motocykl z 98 roku z silnikiem 100konnym mozna znalezc w dobrym stanie? ;) Pozatym te mityczne skrzynie...

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo rocznik im nowszy to niby lepiej, ale czasem mozna trafic 10letnie moto w zajebistym stanie, najlepiej od 1-szego wlasciciela, tu nie ma regoly.

Mozna rownie dobrze kupic 2-letnia padline, a jesli bedziesz szukal moto w polsce to bierz cos sie trafi w idealnym stanie (jesli takie sa ;) ) bo wlasnie ze znalezieniem takiego bedziesz pewnie mial klopoty, ale powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie bede szukal motocykla zagranica, przy pomocy pewnego posrednika, od ktorego kupilem moto nr 1 :D Kurde, jestem tak rozdarty miedzy Thundera a Sv, ze jakby ktos dal mi teraz 12 tys to bym nie wiedzial co z nim zrobic..

 

a jak jest ze skrzynia w yamahach? Bardzo duzo znajomych mialo z nimi problemy...

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...