Kamel-JG Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Siemka Ostatnio mam jakieś problemy z zeście na kolanko na RF600... I nie wiem o co chodzi (mam jakieś lenki czy jak :biggrin: ??!!), wszak oponki jeszczę powinny dawać radę, ale nie zejdę do zamknięcia opony :) martwi mnie to (chlip chlip) - czuje uślizgi :D , moze to wina opon? Na przodzie mam Pirelli Dragona 120/60/17, tył Metzeler macadam mez-7 180/60/17 zużycie oponek 50% Ma ktoś pomysły o co chodzi? Nigdy nie miałem z tym problemów... zawieszenie tył mam zestrojony 7/1 czyli najtwardziej jak się da, przód jest fabryczny... a problemy pojawiły się jakis miesiac temu (moze to od zbyd dużej ilości imprezowania? :biggrin: hehe) pozdro Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 a nie dopompowywałeś ostatnio powietrza do opon ? u mnie sprzęt po napompowaniu do zalecanych wartości zaczął sie odczuwalnie gorzej prowadzić. po upuszczeniu "nadmiaru powietrza (do ok 2,3 2,2 atm)wszystko wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 (edytowane) Przód 2,1 (zalecane 2,3 bar) tył 2,2 (zalecane to samo), wydaje mi się, że moze mam po prosu lęki, ale z drugiej strony patrząc na oponki, to kiedyś (ba, całkiem niedawno, bo z miesiac temu) brakowało mi 3-4 mm do zamknięcia opony, kolano ślicznie leciało na polski asfalt, a teraz mam ślady dziarania opony w okolicy CENTYMETRA od granicy opony, a i kolanko jakoś mało ochoczo idzie na dół :) - ja tak nie kce ;'( (dodam tylko, że przez sierpień mało śmigałem - praca, ale zazwyczaj to robie średnio stówke dziennie - latajac w sumie bez celu :biggrin: ale właśnie ćwicząc winke) Wygląda to tak: wchodzę w zakręt (przykładowo prawy), asfalt jest w miarę dobry jak na polskie warunki, zero piachu itp. dupka idzie z kanapy w stronę zakrętu, kolanko odchylone od osi sprzęta o ok 35-40 stopni, prędkość jak na moje oko 80% możliwości danego zakrętu, a mam wrażenie, że zaraz zrywam przyczepność :/ gdzie kiedyś bez stresu ślizg lądował na "polskiej smole z kamykami"... Juz sam nie wiem o co chodzi... Chyba kupie sprzęta z salonu... :biggrin: buuuu :D pzdr Edytowane 25 Sierpnia 2006 przez Kamel-WGJG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 spal wp...du tego macdama :D i załóż coś co nie jest tak drewniane ... Pilot Power, Mezeler Mez 1, pirelli diablo corsa, jakieś BT, macdamy to drewno i bałbym sie na tym jeździć w sposób inny niż turystyczny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Dokładnie, masz klocka z tyłu nie oponę, załóż coś bardziej gumowego i będziesz śmigał w poziomie w winklach. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Dzięki chłopaki za odp, z tym, że wcześniej oponka była zamykana (widać to po niej) teraz już nie chce się zamknąć :biggrin: hehe I tak musze robić zmiane oponek, bo za niedługo umrą, - tak więc będzie co palić :biggrin: (nakręce film z ładnego kółeczka :) oczywiście będzie zamknięte! :D ) pozdro PS. Nie wiecie przypadkiem czy naciągne japonke 180 na felge przystosowaną do 160? To, znaczy naciągnąć naciągne :flesje: tylko jakie będą tego efekty ciekaw jestem :biggrin: Mam znajomego z niemal nówkami pilota power z tym, ze ma on właśnie na tył 180/55/17 a obecnie na tyle mam 170/60/17 naciagnięte na 160 PPS, a może pilot road? miał ktoś z tym doczynienia? pzdr Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 , znaczy naciągnąć naciągne tylko jakie będą tego efekty ciekaw jestem Pogorszy sie prowadzenie motocykla, a dokładniej znacznie zmniejszy się chęć motocykla do kładzenia się. Poza tym jeśli wejdzie, może zacząć ocierać o łańcuch. Dopuszcza się zakładanie opon o różnicy +-10, przyjęło się, że dla takich wartości własności jezdne nie zmieniają się dramatycznie. +20 może być juz za duzo. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 +20 może być juz za duzo. pzdr To znaczy, że w gre wchodziła by wymiana felgi na szerszą o ile wejdzie w wahacz? Mam ładne polerowane felgi wiec tego nie zrobie :D Musze wiec szukać jednak 170... Zastanawia mnie tylko fakt, że kumpel miał w gsx-r 600 z 98 naciągnięte 180 i mówił, że spoko, jest nawet stabilniejsza na kolanie niz na fabrycznym rozmiarze... Ma ktoś jakis fajny komplecik do sprzedania? (chętnie pilota power), bo już mnie skręca jak nie moge poprzecierać kolan :) pzdr Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zastanawia mnie tylko fakt, że kumpel miał w gsx-r 600 z 98 naciągnięte 180 i mówił, że spoko, jest nawet stabilniejsza na kolanie niz na fabrycznym rozmiarze... gixery wychodziły fabrycznie na 180-tkach od samego początku pees. choć w sumie to co ja się znam jak tylko jeżdże starym, zdławionym scigaczem i mam kolorowy kask :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.