malys Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Zatankuj poprzednią benzynę i porównaj, może jakiś syf rozcieńczony kupiłeś co się zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 kiedyś słyszałem że z paliwem 98 jest tak samo jak ze zmiana z oleju mineralnego na syntetyczny. Żadnego polepszenia tylko widoczne pogorszenie. Sam zalałem na próbe skuter benzyną 98 i nie moglem sie dobrze rozpędzić. Dużo bylo o tym mówione, że ta zupa nie polepsza pracy i osiągów silnika. Jęsli pisze żeby lać 95 to lejcie 95. Żadnych testów bo najlepiej to byście wlali 100 oktanów. PozdroPrzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 (edytowane) a jak tam kompresja? Mnie po 8000km kompresja spadla i niby sie na obroty wkrecal ale predkosc spadala :) a silnik mam ten sam co TZR Edytowane 26 Sierpnia 2006 przez Kwiatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Ja jak kupilem swoje GPR ( 2 000 przebiegu ) to mialem 8,5 tys obr i 80 km/h, pozniej spadało , az w koncu ponad 9 tys obr i 80 km/h. Naped nowy ( nie zmieniane przelozenia ), tłok nowy i to samo.... Wiec nie wiem w czym tkwi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Jezeli obroty rosna bez przyrostu predkosci to tylko moze Ci sie sprzeglo slizgac, sprawdz czy nie za mocno linke naciagnales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daevon Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 (edytowane) Jezeli obroty rosna bez przyrostu predkosci to tylko moze Ci sie sprzeglo slizgac, sprawdz czy nie za mocno linke naciagnales Nie rosną obroty bez wzrostu prędkości.... Cieszyłbym się gdyby to chodziło o paliwo. Teraz wyjeżdżę vervę która mi zostala w baku i zatankuje 95. jak to nie pomoże, to się zobaczy dalej... Opony nie zmieniałem... Edytowane 27 Sierpnia 2006 przez Daevon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Ja mialem tak w swoim sprzecie ze po zatankowaniu 98 (zalecana 95) moto stracilo na mocy takze nie ma co sie szarpac na "lepsza" benzyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Sprzeglo Ci sie slizga. nie powiedzial bym ze to sprzeglo. Moze tak jak mowi zysio tlok jest juz dojechany i spadla moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Sprawdz kompresje a potem bedziemy szukac dalej bo tak na odleglosc to nie ma madrego zeby cos napisal :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Ja jak kupilem swoje GPR ( 2 000 przebiegu ) to mialem 8,5 tys obr i 80 km/h, pozniej spadało , az w koncu ponad 9 tys obr i 80 km/h. Naped nowy ( nie zmieniane przelozenia ), tłok nowy i to samo.... Wiec nie wiem w czym tkwi problemPrawdo podobnie coś z licznikiem lub obroto mierzem ewetnalnie poslizg sprzęgła lub zdarcie sie opon powoduje zmiane przełożeńpozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daevon Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Wyjeździłem całą 98-mio oktanową benzynę, która miałem w baku i zatankowałem na powrót 95... Po kilku munitach zauważyłem że silnik inaczej pracuje iiii?? Mała próba... :D Tzr-ka leci znów 124 na godzinę i to pod wiatr jechałem heh.... Więc to wina paliwa... Widocznie te silniki nie lubią 98. Dzięki wszystkim, temat zamknięty, ale zaraz otwieram nowy bo mi się łańcuch zacina mimo, że smaruje go Castrolem Chain Coś tam hehe, albo nie otworzę... Co można by zrobić? Zapytam tutaj odrazu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Moze sproboj go zdjac i umyc w oleju napedowym(ropie)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 i niech sobie poplywa ten lancuch dluzej jakis 2 dni.posmaruj go zwyklym smarem tawotem ja zwsze tego uzywam i jest git... nic sie nie zacina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Można też go wygrzać w oleju, a potem trochę nasmarować - stary sprawdzony sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daevon Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 a tam są oringi? Jak macie w tych swoich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.