Nitomen Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 wlasnie hard enduro z tabolami to chyba ni do rody :) poprostu nie ma ich gdzie przymocowac ,ja mimo wszystko polecam japonskie 600/650 , wiem co to demolod bo mialem takowe 3 i wiem co przyjazd do garazu i cos trza bylo naprawiac bo sie popsulo :D , silnik z 5 razy rozbieralem ciagle cos sie sypalo.. w KLR owszem wpkowalem sie na mine, ale jak go zrobilem prawie 20 tys km temu tak do dzis nic sie nie dzieje - doslownie poza regulacja zaworow nie zagladam do silnika , powiem wiecej wole starsza japonie z lat 90 od takiej samej nowej japoni :biggrin: .co do zawieszenia w japoncachj 600/650 nadaje sie do wszystkiego poza skokami :biggrin: IMHO to sa naprawde typowe ENDURO nie TA czy tymbardziej AT ani DR Big bo te to raczej na szose i niezaciezki teren .Takim singlem 600/650 naprawde mozna juz ladnie latac w terenie a i w trasy sie spokojnie nadaje Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 TE odpada ze wzgledu na brak pompy oleju a to dobrze nie wypłynie na jego działanie takze moze LC4 ma pompe obieg w ramie 2 filtry powinno dawac rade my jezdzimy LC4ą po asfalcie na MITASach i działa wszystko:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markon13 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 DR BIG niestety jest troche za ciężki w teren (wiem po sobie mam 180cm wzrostu i 90 kg wagi i troche pracowałem na budowie i mieszkam w górach ) wybrałem sie na przejaźdzkę po górkach, polało troche błota i "dzób" do spawania koszt 150 zł. Moze po równym terenie nie wymagającym (ścieżki w lasku ) to OK ale nie extremalne górki :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 dobrym motocyklem dual jest KLX 650 - nieco ciezszy od LC4 , ale bardziej zywotny , zawiecha calkiem dobra np:http://www.allegro.pl/item218221196_kawasaki_klx_650_diabel_na_kolkach.html tu akurat wersja R zadka i pozadana , najczesciej spotyka sie wersje C z gorsza zawiecha i rozrusznikiem elektrycznym , koles ma takiego i moto daje rade w kazdym terenie , mocy pod dostatkiem a same moto jest dosc szczuple. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Suzuki DR 650 SE czy;li po 96 roku - bedzie idealnym moto do tego co chcesz - jeden z lzejszych w swojej klasie a silnik nie do zajechania. Polecam jakbym sam nie jezdzil 80% teren to bym takie cos kupil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 a jak chcesz nowszy motor to może BMW F650 GS są tam wersje robione na rajd Paryż Dakar więc to wszystko powinno wyjaśniać, że żadne warunki mu nie straszne :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.