Hard Core DTM Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Witam , mam problem bo sprzedałem skuter i chciał bym zakupic Yamahe Dt80 zarejestrowana na motorower . Mam 16 lat ale nie chce narazie robic prawa jazdy kat.A1. Z tego co sie orientóje to takie Dt zarejestrowane na motorower sa drogie i zazwyczaj juz jezdzone w Polsce . Jednak wolał bym zeby ten motocykl był sprowadzony np z niemiec . Wiąze to sie jednak z ciezka droga rejestracji tego motorka na motorower. Nie mam nikogo znajomego w urzędzie komunikacji , ani w stacji diagnostycznej . Czy mozna zamontowc cylinder od Yamaha DT50 do DT80 . Słyszałem ze to mozliwe , ale nie jeste tego pewny czy oby napewno bedzie pasował na szpilki . Podobno to ten sam silnik tylko rozwiercony cylinder i dołorzone chłodzenie cylindra. Bardzo prosze o odpowiedz ludzi którzy wiedza cos na ten temat. Z góry dziekóje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Witam , mam problem bo sprzedałem skuter i chciał bym zakupic Yamahe Dt80 zarejestrowana na motorower . Mam 16 lat ale nie chce narazie robic prawa jazdy kat.A1. Z tego co sie orientóje to takie Dt zarejestrowane na motorower sa drogie i zazwyczaj juz jezdzone w Polsce . Jednak wolał bym zeby ten motocykl był sprowadzony np z niemiec . Wiąze to sie jednak z ciezka droga rejestracji tego motorka na motorower. Nie mam nikogo znajomego w urzędzie komunikacji , ani w stacji diagnostycznej . Czy mozna zamontowc cylinder od Yamaha DT50 do DT80 . Słyszałem ze to mozliwe , ale nie jeste tego pewny czy oby napewno bedzie pasował na szpilki . Podobno to ten sam silnik tylko rozwiercony cylinder i dołorzone chłodzenie cylindra. Bardzo prosze o odpowiedz ludzi którzy wiedza cos na ten temat. Z góry dziekóje. to na co się motasz kto ci będzie sprawdzał pojemność silnika jesli byłby zarejestrowany na motorower,przecież nikt ci nie będzie robił pomiaru silnika czy zalewał tłok aby zmierzyć jaką ma pojemność a jesli jesteś tali uparty to weż zeszlifuj napis na cylindrze 79 i koniec chyba zebyś jakąś 600-tkę zarejestrował na 50cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 ;) oj sorks pomyliłem sie pisząc tamtego posta chciałem napisac ze chce kupic dt80 jeszcze nie zarejstrowana na 50 i daltego pytam sie czy da sie włozyc ten cylinder od 50. Jak powiem w stacji kontroli pojazdów ze chce dt80 zarejestrowac na motorower bo załorzylem cylinder 50ccm to napewno zaczna sprawdzac , jak przejde pomyslnie badania to spowrotem załorze 80ccm :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HONDA_ NS-1_FREAK Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 :flesje: oj sorks pomyliłem sie pisząc tamtego posta chciałem napisac ze chce kupic dt80 jeszcze nie zarejstrowana na 50 i daltego pytam sie czy da sie włozyc ten cylinder od 50. Jak powiem w stacji kontroli pojazdów ze chce dt80 zarejestrowac na motorower bo załorzylem cylinder 50ccm to napewno zaczna sprawdzac , jak przejde pomyslnie badania to spowrotem załorze 80ccm ;) Dobry pomysł ciekawe czy by przeszło ?? Mysle ze pasował by cylinder od 50ccm co o tym sadzicie ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Na szpilki moze pasowac ale kartery beda rozne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 zrob tak:idziesz do skepy motocyklowedo mowisz jaka sytuacja czyli ze chcesz zarejestrowac 80 na 50 i prosisz by wypisal ci fakture na cylinder 50ccm. placisz mu tylko VAT.ja tak zrobilem. poprosilem o rachunek na najtanszy cylinder 50 ktory kosztowal 600zl, zaplacilem 100zl. i masz dowod ze kupiles cylinder :) potem tylko odpowiednia gadka na badaniu technicznym i motorower w zasiegu reki :D i po co sie bawic w przekladanie i ew. przerobki cylindra:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 no dobra a mógłbys mi mniej więcej wytłumaczyc na czym polega ta odpowiedna gatka. Bo zapłace te 100zł za VAT , a puzniej koles na Stacji Kontroli Pojazdów i tak mnie nie przepusci i jeste 100zł w plecy . A tak jak bym wiedział ze ten cylinder od dt 50 podejdzie to bym kupił od kogos kto wymienia bo nadaje sie do kolejnego szlifu , ale grubos tuleji juz nie pozwala . Załorzył bym tylko zeby sprawdził ta piepszona pojemnosc i jak by chciał to bym odpalił na chwile , bo przeciez jezdzic to napewno by nie chciał . Jest tez inny pomysł załorzyc ten cylinder od dt50 tylko zeby siedział , nawet go nie odpalac . Pan od kontroli sprawdzi se czy pojemnosc sie zgadza (nie wiem jak oni to robia zalewaja olejem czy co) i jak sie pojemnosc zgodzi to po kłopocie. A odpalac chyba nie musze w takiej sytułacji , albo powiem ze jeszcze do rególacji gaznik i ze nie odpalam. Co wy na to ?? dobry pomysł , przejdzie czy nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 za opowiednia gadke zorumialem lapowke :) bo i tak musisz do urzedasow zaniesc papier ze kupiles cylinder 50ccm i ze zostal on zalozony przez np stacje kontroli pojazdow. w urzedzie nie przejdzie ze zalozyles cylinder samodzielnie.... jak juz mialem papier za mam cyl. to wlasnie poszedlem do urzedu powiedziec ze zmienilem sam i jae juz tylko na badanie techniczne. a w okienku powiedziala mi ze na wszystko musze miec kwity i nie moge sam zmieniac kategorii pojazdu.... :D to sprawe rozwiazalo kojejne 100zl za kilka paierow tzn ze stacja zalozyla mi cyl. wprowadzila blokady do 45km/h i zrobila badanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 no własnie , chyba juz lepiej kupic nowy cylinder 50ccm (ale orginalny do dt80-50ccm podobno takie robią) i pojechac na to badanie . Niewiecie ile taki kosztóje i gdzie mozna dostac. Wtedy byłbym pewny ze mnie nie odprawia z kwitkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Radzę się w takie coś nie bawić.Ja mam znajomych w stacji kontroli pojazdów i teraz żaden diagnosta się pod tym nie podpisze :) Każdy boi się o swój tyłek :D Bo diagnosta za te 100 zł czy więcej nie będzie się podkładał stratą pracy i więzieniem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 a nie mozesz np napisac jakiemus sprzedajacemu na allegro co ma cylinder 50 zeby Ci zmiezyl rozstaw szpilek i tuleje na zewnatrz? ja np kupilem yamahe dt 80lc2 na motorower za 2200 tylko ze troche sie targowalem:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hard Core DTM Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Tak sie zastanawiam i chyba mysle ze zeczywiscie najlepiej kupic DT80 juz zarejestrowana na 50ccm , Ale pomysł dobry z tym cylindrem od DT50 , albo najlepiej zadzwonic do kogos co sprzedaje cylindry i sie spyac moze by miał (albo sprowadził w przystepnej cenie) taki orginalny cylinder do DT80 ale 50ccm . Kiedys jak byłem u takiego handlarza to mi mówił ze takie cylindry mozna dostac. Ja jednak przemyslałem sprawe i chyba nie bede sie w to bawił tylko poszukam juz zarejstrowanego na motorower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.