Skocz do zawartości

cylinder Yamaha DT50 94r do DT80 95r czy jest to mozliwe


Hard Core DTM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam problem bo sprzedałem skuter i chciał bym zakupic Yamahe Dt80 zarejestrowana na motorower . Mam 16 lat ale nie chce narazie robic prawa jazdy kat.A1. Z tego co sie orientóje to takie Dt zarejestrowane na motorower sa drogie i zazwyczaj juz jezdzone w Polsce . Jednak wolał bym zeby ten motocykl był sprowadzony np z niemiec . Wiąze to sie jednak z ciezka droga rejestracji tego motorka na motorower. Nie mam nikogo znajomego w urzędzie komunikacji , ani w stacji diagnostycznej . Czy mozna zamontowc cylinder od Yamaha DT50 do DT80 . Słyszałem ze to mozliwe , ale nie jeste tego pewny czy oby napewno bedzie pasował na szpilki . Podobno to ten sam silnik tylko rozwiercony cylinder i dołorzone chłodzenie cylindra. Bardzo prosze o odpowiedz ludzi którzy wiedza cos na ten temat. Z góry dziekóje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam problem bo sprzedałem skuter i chciał bym zakupic Yamahe Dt80 zarejestrowana na motorower . Mam 16 lat ale nie chce narazie robic prawa jazdy kat.A1. Z tego co sie orientóje to takie Dt zarejestrowane na motorower sa drogie i zazwyczaj juz jezdzone w Polsce . Jednak wolał bym zeby ten motocykl był sprowadzony np z niemiec . Wiąze to sie jednak z ciezka droga rejestracji tego motorka na motorower. Nie mam nikogo znajomego w urzędzie komunikacji , ani w stacji diagnostycznej . Czy mozna zamontowc cylinder od Yamaha DT50 do DT80 . Słyszałem ze to mozliwe , ale nie jeste tego pewny czy oby napewno bedzie pasował na szpilki . Podobno to ten sam silnik tylko rozwiercony cylinder i dołorzone chłodzenie cylindra. Bardzo prosze o odpowiedz ludzi którzy wiedza cos na ten temat. Z góry dziekóje.

to na co się motasz kto ci będzie sprawdzał pojemność silnika jesli byłby zarejestrowany na motorower,przecież nikt ci nie będzie robił pomiaru silnika czy zalewał tłok aby zmierzyć jaką ma pojemność a jesli jesteś tali uparty to weż zeszlifuj napis na cylindrze 79 i koniec chyba zebyś jakąś 600-tkę zarejestrował na 50cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;) oj sorks pomyliłem sie pisząc tamtego posta chciałem napisac ze chce kupic dt80 jeszcze nie zarejstrowana na 50 i daltego pytam sie czy da sie włozyc ten cylinder od 50. Jak powiem w stacji kontroli pojazdów ze chce dt80 zarejestrowac na motorower bo załorzylem cylinder 50ccm to napewno zaczna sprawdzac , jak przejde pomyslnie badania to spowrotem załorze 80ccm :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:flesje: oj sorks pomyliłem sie pisząc tamtego posta chciałem napisac ze chce kupic dt80 jeszcze nie zarejstrowana na 50 i daltego pytam sie czy da sie włozyc ten cylinder od 50. Jak powiem w stacji kontroli pojazdów ze chce dt80 zarejestrowac na motorower bo załorzylem cylinder 50ccm to napewno zaczna sprawdzac , jak przejde pomyslnie badania to spowrotem załorze 80ccm ;)

 

Dobry pomysł ciekawe czy by przeszło ?? Mysle ze pasował by cylinder od 50ccm co o tym sadzicie ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob tak:

idziesz do skepy motocyklowedo mowisz jaka sytuacja czyli ze chcesz zarejestrowac 80 na 50 i prosisz by wypisal ci fakture na cylinder 50ccm. placisz mu tylko VAT.ja tak zrobilem. poprosilem o rachunek na najtanszy cylinder 50 ktory kosztowal 600zl, zaplacilem 100zl. i masz dowod ze kupiles cylinder :) potem tylko odpowiednia gadka na badaniu technicznym i motorower w zasiegu reki :D

 

i po co sie bawic w przekladanie i ew. przerobki cylindra:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra a mógłbys mi mniej więcej wytłumaczyc na czym polega ta odpowiedna gatka. Bo zapłace te 100zł za VAT , a puzniej koles na Stacji Kontroli Pojazdów i tak mnie nie przepusci i jeste 100zł w plecy . A tak jak bym wiedział ze ten cylinder od dt 50 podejdzie to bym kupił od kogos kto wymienia bo nadaje sie do kolejnego szlifu , ale grubos tuleji juz nie pozwala . Załorzył bym tylko zeby sprawdził ta piepszona pojemnosc i jak by chciał to bym odpalił na chwile , bo przeciez jezdzic to napewno by nie chciał . Jest tez inny pomysł załorzyc ten cylinder od dt50 tylko zeby siedział , nawet go nie odpalac . Pan od kontroli sprawdzi se czy pojemnosc sie zgadza (nie wiem jak oni to robia zalewaja olejem czy co) i jak sie pojemnosc zgodzi to po kłopocie. A odpalac chyba nie musze w takiej sytułacji , albo powiem ze jeszcze do rególacji gaznik i ze nie odpalam. Co wy na to ?? dobry pomysł , przejdzie czy nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za opowiednia gadke zorumialem lapowke :) bo i tak musisz do urzedasow zaniesc papier ze kupiles cylinder 50ccm i ze zostal on zalozony przez np stacje kontroli pojazdow. w urzedzie nie przejdzie ze zalozyles cylinder samodzielnie.... jak juz mialem papier za mam cyl. to wlasnie poszedlem do urzedu powiedziec ze zmienilem sam i jae juz tylko na badanie techniczne. a w okienku powiedziala mi ze na wszystko musze miec kwity i nie moge sam zmieniac kategorii pojazdu.... :D to sprawe rozwiazalo kojejne 100zl za kilka paierow tzn ze stacja zalozyla mi cyl. wprowadzila blokady do 45km/h i zrobila badanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie , chyba juz lepiej kupic nowy cylinder 50ccm (ale orginalny do dt80-50ccm podobno takie robią) i pojechac na to badanie . Niewiecie ile taki kosztóje i gdzie mozna dostac. Wtedy byłbym pewny ze mnie nie odprawia z kwitkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę się w takie coś nie bawić.

Ja mam znajomych w stacji kontroli pojazdów i teraz żaden diagnosta się pod tym nie podpisze :)

Każdy boi się o swój tyłek :D Bo diagnosta za te 100 zł czy więcej nie będzie się podkładał stratą pracy i więzieniem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie zastanawiam i chyba mysle ze zeczywiscie najlepiej kupic DT80 juz zarejestrowana na 50ccm , Ale pomysł dobry z tym cylindrem od DT50 , albo najlepiej zadzwonic do kogos co sprzedaje cylindry i sie spyac moze by miał (albo sprowadził w przystepnej cenie) taki orginalny cylinder do DT80 ale 50ccm . Kiedys jak byłem u takiego handlarza to mi mówił ze takie cylindry mozna dostac. Ja jednak przemyslałem sprawe i chyba nie bede sie w to bawił tylko poszukam juz zarejstrowanego na motorower.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...