Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Pierewsze TAK drugich nie znam ale są fajne -możesz spróbować i dać znać

 

 

 

 

Czyli coś takiego będzie pasowało :icon_question: http://allegro.pl/za...1975768537.html

albo taki bajer led :biggrin::

http://allegro.pl/ba...1954033805.html

Będę wdzięczny jeśli potwierdzisz czy będą pasowały, bo nie chciał bym (mimo że mała kwota) kupić żarówek które okaże się że to jednak nie takie :icon_eek:

Czyli migacze nie będą świeciły na stałe jak to w amerykańskich wersjach jest, tylko będą świeciły jak się włączy kierunkowskaz :icon_question:

 

Pierewsze TAK drugich nie znam ale są fajne -możesz spróbować i dać znać

a,codo świecenia to musisz pozbyc się zasilenia w kierunkowskazie światła pozycyjnego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a,codo świecenia to musisz pozbyc się zasilenia w kierunkowskazie światła pozycyjnego

ehhhh, a już się cieszyłem że wystarczy tylko wkręcić nowe żarówki i będą świeciły bez przeróbek :unsure:. Szkoda że tak nie jest, bo wtedy można by zawsze wrócić do pierwowzoru. A Ty jak się pozbyłeś w kierunkach światła pozycyjnego... w którym miejscu urąbałeś kabel :icon_question: :icon_razz:

Zgaduje że jeśli nie pozbędę się pozycyjnego światła, to po wkręceniu asymetrycznej żarówki, zacznie mi ona świecić a nie będzie mrugała po włączeniu kierunkowskazu :icon_question:

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie raczej do tych co mają od nowości kupiony motocykl. Po ilu mniej więcej kilometrach po raz pierwszy naciągaliście pas napędowy :icon_question: Czy taki nowy pas trzeba często naciągać, i czy naciąg sprawdzacie "na oko" czy używacie jakiś przyrządów pomiarowych :icon_question: W instrukcji obsługi pisze coś o przyrządzie do sprawdzania naciągu, ale jakoś nie bardzo uśmiecha mi się kupować pewnie nie taniego gadżetu do mierzenia, bez którego pewnie da się obejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pas naciąga się wtedy gdy tego wymaga.Nie jest ważny przebieg.Można sprawdzanie naciągu robić na "oko" ale wypadało by mieć choć trochę doświadczenia.A przyrząd do sprawdzania naciągu kosztuje ok 30$ ,i jest naprawdę pomocny.Mam taki i używam nie tylko do swojego moto.

 

Przy naciągu pasa ważna jest zasada,że lepiej trochę za mocno niż za luźno.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy naciągu pasa ważna jest zasada,że lepiej trochę za mocno niż za luźno.

Czym grozi zbyt luźny pas :icon_question: Zerwaniem czy czymś gorszym :icon_question: A czy zbyt mocne naciągnięcie nie działa negatywnie na jakieś łożysko :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt luźny pas szybciej się urwie niż naciągnięty za mocno,oczywiście bez przesady.Łożyska są dość mocne i wytrzymałe.Generalnie dobrze naciągnięty pas nie wymaga poprawek aż do wymiany opony.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docierać silnik najlepiej pod jak najmniejszym obciążeniem. Czy po 1600km gdzie w instrukcji pisze że to jest przebieg w którym silnik staje się dotarty, to można już ze spokojem zabrać grubego pasażera, czy lepiej jeszcze nie :icon_question::biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 3000 km należy postępować ostrożnie. Oznacza to że można już jeździć na wyższych obrotach, czasami dać porządnie w tyłek - ale należy uważać na temperaturę silnika. Jeżeli twój "obciążnik" nie będzie powodował przegrzewania maszyny - to znaczy że nie wyruszysz z nim w upalny dzień do centrum zakorkowanego miasta to wszystko będzie o.k.

 

Tak naprawdę w czasie jazdy to motocyklowi to jest zupełnie obojętne czy na nim jest 80 kg czy 180 km. Dla tego silnika to żadna różnica. Różnica pojawia się tylko w momencie ruszania i to trzeba mieć na uwadze docierając motocykl.

Tak całkiem serio to bliżej 3000 km dobrze zrobisz silnikowi jak troszkę go przegonisz tak bliżej max prędkości(jak nie lubisz max prędkości to chociaż bliżej max obrotów na niższym biegu). Sliniczek troszeczkę inaczej się dotrze i przedmuchasz katalizator i układ wylotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos, jak docieraliście swoje silniki, na ostro czy łagodnie tak jak mówi instrukcja :icon_question: Tu: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/40287-jak-docierac-nowy-motor/ jest ciekawa wymiana poglądów na ten temat. Przebrnąłem przez cały wątek docierania silnika i muszę stwierdzić że metoda "na ostro" ma dla mnie sens. A czy wy docierając midnight stara, trzymaliście się instrukcji :icon_question:

Edytowane przez lr1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uahahaha :)

 

 

dobre dobre :) luźna "guma" może też być genezą obowiązku alimentacyjnego :) bo

 

bo wystrzelonej amunicji odzyskać się nie da :)

 

 

 

dajecie popalić :)

Edytowane przez G.R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...