Gość MUHAMED Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 bzduranie wiesz o czym jest mowa chodzi o tematpiszesz niepotrzebnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 nie wiesz o czym jest mowa chodzi o tematpiszesz niepotrzebnieCzytałem dokładnie wszystkie Twoje posty. Bardzo mi zaimponowało, że jeździsz tak szybko i dlatego pytam cię o technikę. Co w tym dziwnego? Czy to taki kłopot poratować początkującego motocyklistę poradą? Też bym tak chciał dać jak ty i mieć taką maszynę. Dzisiaj wyprzedzałem i mi się skończyły obroty - nie zauważyłem końca skali. Jak Ty sobie radzisz z tym problemem w tym całym huku wiatru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MUHAMED Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Może wypowiedz się też w kwestii zakrętów - czy pochylając mocno maszynę na zakręcie wolno dodawać gazu? Bo ja już nie wiem... I jak sterować torem jazdy na zakręcie w pochyleniu? generalnie torem jazdy steruje sie właśnie pochyleniem ale...sa wyjątki:>czytaj uzytkowniku gs500a więc tak przy ok.230km/h jak lecisz w zakręt/łuk na autostradzie to wybierasz sobie tzw.idealna krzywą ale jak powieje z prawej wiatr czy np.(przytrafiło mi sie to )oderwiesz wzrok od tej krzywej zerkniesz na budzik łuk może sie rozchylić i wtedy-albo lecimy na bande -albo używamy hamulca przedniego i lecimy na bande-albo uzywamy hamulca tylnego i korygujemy kąt ,na wyjściu z zakrętu/łuku znowu odkręcamy do 265. :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fv Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 generalnie torem jazdy steruje sie właśnie pochyleniem ale...sa wyjątki:>czytaj uzytkowniku gs500a więc tak przy ok.230km/h jak lecisz w zakręt/łuk na autostradzie to wybierasz sobie tzw.idealna krzywą ale jak powieje z prawej wiatr czy np.(przytrafiło mi sie to )oderwiesz wzrok od tej krzywej zerkniesz na budzik łuk może sie rozchylić i wtedy-albo lecimy na bande -albo używamy hamulca przedniego i lecimy na bande-albo uzywamy hamulca tylnego i korygujemy kąt ,na wyjściu z zakrętu/łuku znowu odkręcamy do 265. :flesje:Ten... no dobra. Czyli lecę 230km/h, pochylam się w bok pchając bak kolanem a moto ciałem i jak wypadam z idealnej linii to hamuję. Tak? Gaz wtedy puszczam czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Lubie odkrecic, ale mam w głowie dużo rozsądku i wiem kiedy odpuscić. Jeżdze VF 750 C - 90KM. .... Miałem kiedys taka sytuacje ze wyprzedzałem lewym pasem wszystko co bylo na prawym. Na moje nieszczescie jakis kretyn wyjechał matizem na lewy pas i brał sie do wyprzedzania tirów... Ja jadąc ok 190-200km/h myslałem tylko o jednym ze wbije sie w tego palanta (śmierć). Siadłem mu prawie na zderzaku jak mnie zobaczył i usłyszał to gwałtownie uciakał na prawy pas...pod tira tak mogłem zginac ja i ten po*eb + inni jadący w tym sznurku pojazdów. a co mial zrobić tym matizem? wyprzedzić z prawej? Zastanawiam sie dlaczego czytam takie bzdury i skąd sie biorą tacy idioci. (zdenerwowalem sie wybaczcie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 "Miszcz prostej vel Muhamed" ma na jakiś czas zamknięte usta, więc się tu nie odezwie, apeluję o spokój i ignorowanie pryszczoli-dersoli, którzy dorwali się do motocykli szybszych niż ich myśli. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi