Skocz do zawartości

A4 coś pięknego....pomyśl zanim pomyślisz


Gość MUHAMED
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiesz o czym jest mowa chodzi o temat

piszesz niepotrzebnie

Czytałem dokładnie wszystkie Twoje posty. Bardzo mi zaimponowało, że jeździsz tak szybko i dlatego pytam cię o technikę. Co w tym dziwnego? Czy to taki kłopot poratować początkującego motocyklistę poradą? Też bym tak chciał dać jak ty i mieć taką maszynę.

 

Dzisiaj wyprzedzałem i mi się skończyły obroty - nie zauważyłem końca skali. Jak Ty sobie radzisz z tym problemem w tym całym huku wiatru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Może wypowiedz się też w kwestii zakrętów - czy pochylając mocno maszynę na zakręcie wolno dodawać gazu? Bo ja już nie wiem... I jak sterować torem jazdy na zakręcie w pochyleniu?

 

 

generalnie torem jazdy steruje sie właśnie pochyleniem ale...sa wyjątki:>czytaj uzytkowniku gs500

a więc tak przy ok.230km/h jak lecisz w zakręt/łuk na autostradzie to wybierasz sobie tzw.idealna krzywą ale jak powieje z prawej wiatr czy np.(przytrafiło mi sie to )oderwiesz wzrok od tej krzywej zerkniesz na budzik łuk może sie rozchylić i wtedy

-albo lecimy na bande

-albo używamy hamulca przedniego i lecimy na bande

-albo uzywamy hamulca tylnego i korygujemy kąt ,na wyjściu z zakrętu/łuku znowu odkręcamy do 265. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie torem jazdy steruje sie właśnie pochyleniem ale...sa wyjątki:>czytaj uzytkowniku gs500

a więc tak przy ok.230km/h jak lecisz w zakręt/łuk na autostradzie to wybierasz sobie tzw.idealna krzywą ale jak powieje z prawej wiatr czy np.(przytrafiło mi sie to )oderwiesz wzrok od tej krzywej zerkniesz na budzik łuk może sie rozchylić i wtedy

-albo lecimy na bande

-albo używamy hamulca przedniego i lecimy na bande

-albo uzywamy hamulca tylnego i korygujemy kąt ,na wyjściu z zakrętu/łuku znowu odkręcamy do 265. :flesje:

Ten... no dobra. Czyli lecę 230km/h, pochylam się w bok pchając bak kolanem a moto ciałem i jak wypadam z idealnej linii to hamuję. Tak? Gaz wtedy puszczam czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Lubie odkrecic, ale mam w głowie dużo rozsądku i wiem kiedy odpuscić. Jeżdze VF 750 C - 90KM. ....

 

Miałem kiedys taka sytuacje ze wyprzedzałem lewym pasem wszystko co bylo na prawym. Na moje nieszczescie jakis kretyn wyjechał matizem na lewy pas i brał sie do wyprzedzania tirów... Ja jadąc ok 190-200km/h myslałem tylko o jednym ze wbije sie w tego palanta (śmierć). Siadłem mu prawie na zderzaku jak mnie zobaczył i usłyszał to gwałtownie uciakał na prawy pas...pod tira tak mogłem zginac ja i ten po*eb + inni jadący w tym sznurku pojazdów.

 

 

 

a co mial zrobić tym matizem? wyprzedzić z prawej?

 

Zastanawiam sie dlaczego czytam takie bzdury i skąd sie biorą tacy idioci.

 

(zdenerwowalem sie wybaczcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

"Miszcz prostej vel Muhamed" ma na jakiś czas zamknięte usta, więc się tu nie odezwie, apeluję o spokój i ignorowanie pryszczoli-dersoli, którzy dorwali się do motocykli szybszych niż ich myśli.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...