macher Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Czy wie ktoś jak podrasować KMX125,ponieważ seryjny jest mgły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marczello Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Jedna z rzeczy jakich mozna zrobic to podniesc iglice w gazniku bedzie wiecej palil ale moc tez bedzie wieksza ;) mozna zmienic tłumik A ty kupiles go nowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 witam zalezy od tego czy jest juz odblokowany bo kmx byly blokowane , jak jest juz odblokowany to zastanow sie na sportowym wydechem potem sportowe membranki a jak masz duzo zbednej kasy to kup cylinder 160 na nicasilu i bedzie obrowmny przyrost mocy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patras Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 a ile masz do setki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ile leci teraz ten kmx ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patras Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 na tej stronie jest pokazane jak zdjąc kilka blokad http://www.kmx125.de/ niestety po niemiecku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Blokad jest wiele,na gażniku,module,oraz na układzie wydechowym wtedy jak je usuniesz moto powinno mięć ok25-27KM Pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macher Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Kupieł go z miesiąc temu zmieniłem membrane na cieńsze blaszki motor idzie 90km/h i więcej nie chce wypaliłem cały tłumik,iglica jest już na najwyższym stopniu,znieniłem świece na oryginalną z katalogu zebatki są 14 i 48 czyli oryginalne nie wiem coz może być podejrzewam że za sprawą stoi moduł tylko pytnie co z nim zrobić z serwisie powiedzieli mi za odblokowany nowy modul 2000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 No racja a tam nie da się przyspieszyć zapłonu ponieważ jest on tam stały.Po co to japończycy blokują ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Ja miałem Blackboxa wpiętego przed moduł , leciał na max 100km/h , krecił do 7,5 tys..... zdiąłem 130-135km/h kreci 10-11tys , chodzi całkiem miło ;) Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Ja miałem Blackboxa wpiętego przed moduł , leciał na max 100km/h , krecił do 7,5 tys..... zdiąłem 130-135km/h kreci 10-11tys , chodzi całkiem miło ;) część a co to był za blackbox czyli to była jakaś kostka wpięta przed moduł czy była w module? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 (edytowane) http://img246.imageshack.us/my.php?image=blackboxku1.jpg Było to wcisniete w ramie za modułem Edytowane 23 Sierpnia 2006 przez Bubu Goryl Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 http://img246.imageshack.us/my.php?image=blackboxku1.jpg Było to wcisniete w ramie za modułemaby przyspieszyć zapłon należy przylutować do koła do tego odlewu kawałek blaszki i wtedy bedzie wcześniej iskra przed górą a nie w górze tłoka gdy zaczyna już iść na dół oraz skrucić iglicę aby miała lepszy stożek wtedy bedzie puszczać więcej paliwa do mieszanki paliwowo-powietrznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.