Ja też kiedys składałem całą DT80LC2 od podstaw Olej powinien być przekładniowo-hydrauliczny (musi być rzadki)poniważ gdy będzie gęsty to przy dużych obrotach będzie się sprzegło ślizgać.Natomiast z ślizgiem to gorzej poniważ jest to specjalne tworzywo,które powoli się zdziera ja bym proponował dopasować od innego motoru, To zależy od łożysk widocznie one się zużyły,wał dostał luzu i koło magnesowe ociera się o cewki.Powinieneś wymienić łozyka muszą być o wymiarze6204 C3(czyli do szybkoobrotowych silników) Załóż łóżyska 6204 i musi na nim pisać C3 jest do szybkoobrotowych silników a zwykłe nie wytrzymuje Wał jest taki sam przy 50 jak i 80 te silniki różnią sie tylko ilością przełożen i cylindrami gdy pochodzi duzej to może być wina modułu,świecy albo iglicy pływaka(zacina sie i nie puszcza paliwa) Zła wartość cieplna świecy uszkodz cewka wysokiego lub niskiego napięcia,żłe wyregulowany gażnik w przypadku czarnej lub mokrej świecy wychodził seryjne a cylinder jest żeliwny ma 2 szlify na oryginalne tłoki i 6 na podróby.(pierscionki są w podróbach żeliwne i przez to szybko się zdzierają) Poprostu do baku leje miesznke i bardzo dobrze(wtedy nie musi się martwić o zatarcię silnika) jest pompa oleju napędzana trybem od wału