Skocz do zawartości

macher

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O macher

  • Urodziny 01/14/1989

Osobiste

  • Motocykl
    DT,KMX,KTM...
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5370244

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódzkie

Osiągnięcia macher

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. macher

    KMX125

    Kupieł go z miesiąc temu zmieniłem membrane na cieńsze blaszki motor idzie 90km/h i więcej nie chce wypaliłem cały tłumik,iglica jest już na najwyższym stopniu,znieniłem świece na oryginalną z katalogu zebatki są 14 i 48 czyli oryginalne nie wiem coz może być podejrzewam że za sprawą stoi moduł tylko pytnie co z nim zrobić z serwisie powiedzieli mi za odblokowany nowy modul 2000zł
  2. macher

    KMX125

    Czy wie ktoś jak podrasować KMX125,ponieważ seryjny jest mgły.
  3. Ja też kiedys składałem całą DT80LC2 od podstaw Olej powinien być przekładniowo-hydrauliczny (musi być rzadki)poniważ gdy będzie gęsty to przy dużych obrotach będzie się sprzegło ślizgać.Natomiast z ślizgiem to gorzej poniważ jest to specjalne tworzywo,które powoli się zdziera ja bym proponował dopasować od innego motoru, To zależy od łożysk widocznie one się zużyły,wał dostał luzu i koło magnesowe ociera się o cewki.Powinieneś wymienić łozyka muszą być o wymiarze6204 C3(czyli do szybkoobrotowych silników) Załóż łóżyska 6204 i musi na nim pisać C3 jest do szybkoobrotowych silników a zwykłe nie wytrzymuje Wał jest taki sam przy 50 jak i 80 te silniki różnią sie tylko ilością przełożen i cylindrami gdy pochodzi duzej to może być wina modułu,świecy albo iglicy pływaka(zacina sie i nie puszcza paliwa) Zła wartość cieplna świecy uszkodz cewka wysokiego lub niskiego napięcia,żłe wyregulowany gażnik w przypadku czarnej lub mokrej świecy wychodził seryjne a cylinder jest żeliwny ma 2 szlify na oryginalne tłoki i 6 na podróby.(pierscionki są w podróbach żeliwne i przez to szybko się zdzierają) Poprostu do baku leje miesznke i bardzo dobrze(wtedy nie musi się martwić o zatarcię silnika) jest pompa oleju napędzana trybem od wału
  4. Ja uważam że jesli jestes naprawde zainteresowany i znasz się na motorach to musisz go obejrzeć i wtedy bedzie wszystko jasne.Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...