Skocz do zawartości

Jak się uczyć wheelie DT80 lc2...


Baklazan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mozesz tez stanac na tylnych podnozkach(pasazera) wtedy motor idzie jak glupi, tylko ciezko kontrolwac( w/g mnie ).

A jesli masz zamiar sie przewracac pocwicz pierwsze piony na trawie, łące, polu itp, upadki na pewno będa łagodniejs :biggrin: ze :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko tak jest gumownie i gumowanie :biggrin:

 

1

Gumujesz po to by jechac na gumie wtedy sprzęgła rządzi

 

2

Gumujesz po to by przejechac przeszkode np drzewo i wtedy imo gaz jest lepsiejszy bo dodajesz gazu i bez balansu jedziesz dalej :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz tez stanac na tylnych podnozkach(pasazera) wtedy motor idzie jak glupi, tylko ciezko kontrolwac( w/g mnie ).

A jesli masz zamiar sie przewracac pocwicz pierwsze piony na trawie, łące, polu itp, upadki na pewno będa łagodniejs bigrazz.gif ze smile.gif

Nie mam tylnich podnóżków :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Tylko tak jest gumownie i gumowanie smile.gif

 

1

Gumujesz po to by jechac na gumie wtedy sprzęgła rządzi

 

2

Gumujesz po to by przejechac przeszkode np drzewo i wtedy imo gaz jest lepsiejszy bo dodajesz gazu i bez balansu jedziesz dalej smile.gif

Raczej to to pierwsze... ale nr 2 tez sie przydaje i zeby rów przeskoczyć raczej z tego trzeba korzystać... nie wiem krótko jeżdżę i będe musiał się obu metod nauczyć :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dobrze je wyczuć, znaleźc optymalną kombinacje ilości gazu i szybkości puszczenia sprżegła. To wcale nie polega na wciśnięciu sprzegła do końca, odwiniciu manety i hamskim strzale...

Cały ten manewr powinien być gładki i płynnny- jednym albo dwoma palcami lekko naciskasz sprzęgło, jednoczesnie odwijasz manetke gazu i płynnie ale ZDECYDOAWANIE puszczasz sprzęgło.

 

Z reguły widać czy ktoś wie co robi czy raczej wali na pałe- jak robi to gładko to słychać tylko lekkie jękniecie(silnik na krótką chwile chwile wchodzi na wyższe obroty i natychmiast jest przytłumiony puszczonym sprzęgłem).

Jeśli jednak ktoś robi to gwałtownie, brutalnie, bezładu i składu widać i słychać ten strzał- po puszczeniu sprzegla idzie konkretny strzał w napęd(dosłownie) i zamiast charakterystycznego jęknięcia jest głuchy stuk i gwąłtowne stłumienie rozkręciającego sie silnika... albo w drugą strone gdy ktoś robi to za mało zdecydowanie, daje za duzo(albo za mało) gazu i zbyt wolno puszcza sprzegło (ślizga nadmiernie- wtedy dosłwoeni słychac jak delikwent pali sprzegło).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...