Skocz do zawartości

Uciekający płyn w cr80 ;/


Arturcr80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MAM problem z płynem chłodnicy który notorycznie ucieka poprzez dzióre przy korku(odpowietrzenie to jest chyba) .Musze czesto dolewac płynu ;/ Co to moze byc .Pompka jest ok bo po odkreceniu gazu płyn bulgocze itd ale nie ucieka .A jak jest zakrecony korek od chłodnicy to po chwili jazdy widac jak wycieka z chłodnicy tym odpowitrzeniem .Nawet na butach mam płyn;// HEEELLLPP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda ma takie właściwości że przy nagrzewaniu się zmienia swoją objętość, a poza tym jak się zagotuje to też będzie tym odpowietrzeniem wylatywać. Wydaje mi się że nic na to nie poradzisz, pozostaje tylko co jakiś czas dolewać płynu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiedziałeś płyn Ci bulgocze więc masz nieszczelność między głowicą i cylindrem lub w cylindrze i ci spaliny wywalają przez odpowietrzenie

Dokręć śruby na głowicy na krzyż a jak to nic nie da to

Zdejmij głowice i załóż nową uszczelke najprawdopodobniej przestanie uciekać Ci płyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bulgotanie a bulgotanie to jest różnica !! jezeli jest uszkodzona uszczelka to jak dodasz gazu to Ci zacznie wy***erdalac płyn górą przy otwrtym korku a nie jest tak .Bulgocze jak jest poprostu juz na maxa rozgrzany!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz małą nieszczelność to będzie ci lekko bulgotać a po zamknięciu korka zacznie wywalać do zbiorniczka płyn i wiem o tym dobrze bo miałem sam ten problem u kumpla w MTX-ie !!

A jak kolega jeżdzi tak ze płyn mu wrzy to gratulacje, lecz sadze ze płyn mu się nie gotuje no chyba że jeżdzi na wodzie to już szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn. Ja syfu nie leje zeby sie osadzał shit na kanałach. nawet jak jest dobra ilosc to potrafi spasc do niebezpiecznie niskiego poziomu ;/.LOLU w cr niema zbiorniczka !!<hahaha> ;) :icon_twisted: :banghead: Nie porównuj tego z mtx :icon_arrow: :icon_arrow: :icon_arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewna czesc wody zawsze odparuje. Zauwazlyem to w moim HM. Wlalem na max i jak pojezdzilem a pozniej sprawdzilem znowu to nie bylo pod korkiem plynu. Musialem moto na prawa strone przechylic zeby w chlodnicy sie plyn pojawil. I od tego czasu smigalem dobre kilka dni non stop gaz na maxa i stan plynu byl ten sam. Jezeli jest temat o chlodzeniu to dadam swoje pytanko:

 

Jak ostro smigam HM i np kopie dolki i trzymam dlugo gaz na maksa tak dlugo az dolek sobie wykopie i moto sie utrzyma w nim , i po takim katowaniu silnika odkrecam korek od chlodnicy przechylam na prawo wkladam palec i goracy plyn, ale nie taki goracy zeby palec oparzylo tylko taki troche bardziej cieply. On sie powinnien zagotowac prawda?? Bo mam dwie chlodnice, i co jakis czas dotykam weza co idzie porsto od pompy i tez jest tylko cieply. Wiec za mala ma temp co?? Uzywam plynu -35 stopni. A i jeszcze jak dodam gazu bez korka w chlodnicy to mi nic nie bulgocze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...