Skocz do zawartości

Wszystko o Husqvarnach


Rekomendowane odpowiedzi

bierz Huse odemnie :banghead::D:D zzawsze to 60 KM :banghead: i ta literka H a nie KTM :banghead:

Troche daleko odemnie, znając twoje opinie na temat tej huski to troszke mnie odstrasza, na tym forum cięzko bedzie Ci go sprzedać. A wszystko gra już w Twojej husce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widać to ten ma pompe oleju:

http://cgi.ebay.de/HUSQVARNA-TE-610-DUAL-M...1QQcmdZViewItem

 

A wersja bez pompki ma kopniak po lewej stronie i obok zębatki jest mocowany przewód od smarowania skrzyni korbowej.

Edytowane przez Magik8888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam czy ktos ma pojecie (chodzi mi o potwierdzone zrodla ) jak olej powinno sie lac do husqvarny tc 610 1999 rok motor bez pompy oleju

chodzi mi o dokladne oznakowanie i gestosc oleju gdyz zauwarzylem ze jak ostatnio zmienilem olej na inny niz byl (niewiedzialem co bylo wczesniej nalane ) sprzeglo zaczelo troszke inaczej brac , a wiem olej ma duzy wplyw na prace sprzegla

 

tak wiec prosze o pomoc jaki olej lac

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hm za kazdym razem jak czytam o Husce , albo o Husabergu to mam nieodparte wrażenie, że niektórzy ludzie zrobią wszystko, żeby się jakoś odróżnić od reszty. Oni nigdy nie pójdą ta drogą co stado owiec, nawet jak to stado jest bardzo zadowolone.. ..NIE bo Oni zrobią po swojemu i ich jest NAJ ..

 

To prawda nigdy nie miałem tego moto i mieć nie będę, prawda, że ta nowa 450 zapiiiiipsztala strasznie , leczy XR 650 R , leczy EXC 450 ...., bogate wyposażenie , cena super .....ALE ...no właśnie to ale. ...ma przeleciane może 4000 a już coś z niej sika, dwa razy sie zmienił importer, tak części są wszystkie od ręki : "to poproszę klocki na tył ......aj , akurat nie mamy , ale jak Pan da zaliczkę , to bedą w dwa dni ...no góra 4 .... no 2 tygodnie to na bank" .

 

Gwarancja 24 miechy ...szok ....teoretycznie szok , ale później dopiero się okazuje , że nie dotyczy układu korbowo tłokowego, cylindra i zaworów ...(troche koloryzuje) , ale muszą byćudokumentowane przeglądy i wymiana tłoka zgodnie z zaleceniami książki serwisowej ....

 

Abstrachując od motocykla za 26 000 pln , a schodząc na motocykle 3- 6 letnie ...to to już dla mnie jest stawanie na głowie na ruchomych schodach , jak można siedzieć na D.... i tylko latać.

 

A to, że jednak smarowanie rozbryzgowe z zestawem zaworów, wykorzystujących ciśnienie bla bla ....wyważanie otwartych drzwii, pompy robią od stu lat , działają , kazdy olej robi .... a nie to ONI zrobią po swojemu , bo to Husqwarna ....

 

Nie wątpie, że jak motocykl jest super zadbany , mega serwisowany , części wymienane na czas , to oferuje moc, prowadzenie , stylistykę obcą dla "tandetnej , masowej japońszczyzny" ....., ale ile jest takich sprzętów....

 

Czy nie lepiej siadać na jeden z miliona japońskich produktów, lać wahe , latać do upadłego, odpychać nogami oferty na zapasowe części, wchodzić do dowolonego deraler, dowolnej marki w Kętrzynie i kupować klocki, srocki, olej , filtr .... i LATAC , a nie dumac co ....co puka tym razem , dlaczego znowu cieknie ...

 

No nie wiem .... nie chcę nikogo obrażać ale tak mnie naszło apropos Huski..... taka moja , subiektywna opinia... opinia gościa , który uwielbi jeżdźić, lubi robić przy własnym moto , ale rzadko, i skutecznie , i tylko to co przewiduje przegląd ....nie znosi cieknących lag .... i nie widzi wielkiej różnicy w praktyce - jako endurzysta - między USD , a konwencjonalnym Cartridgem......

 

Pozdrawiam i do lasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu chodzi oto ze te sprzety sa mocne ,lekkie i maja dobra zawieche, a ich awaryjnosc dla hardcorowcow jest skutkiem ubocznym - cos za cos ,za cene 6000 tys mozna miec dobra koze - tylko trzeba juz znac sie na mechanice miec gdzie naprawic i miec kase w zapasie. Sam rozmyslam nad Te 610 VS Husaberg 600 ccm VS LC4 620 ewentualnie XR 600 - jako motocykle dualowe.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadimex posłuchaj nie zgadzam sie w ogole z Twoja wypowiedzia tak na marginesie powiedz mi co Cie obchodzi co ile robie remont i ile kasy wkładam w jazde przez sezon ???????????? chyba to moj problem ze Huska pozarła przez pół roku 4 tys na czesci!! lubie ten motocykl i nie zamienił bym go za nowego DR-Zta z salonu !! Bo mam 60 KM jak chce go zapalic to trace duuuuzo siły czesto nie chce zapalic !! ten motocykl ma w sobie to cos ale przykro mi uwazam ze Ty nie jestes tego w stanie zrozumiec !!

 

 

POZDRO!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...