zolaxxx Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 bardzo prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 sprubój bardziej sprecyzować:kompletnie brak reakcji/przelewanie paliwa/strzelanie/ łapanie na 2 cylindry itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolaxxx Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 wlasnie probuje ale bez skutku natomiast na popych zalapiena dw cylindry jak go troche potrzymam na pelnym gazie to dopiero wchodzi na pelne obroty ten problem tylko sie pojawia jak silnik wystygnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 sprawdź czy ma przebicia, jak bedzie ciemno zgaś swiatło w garażui krecąc rozrusznikiem obserwuj fajki, przewody i cewki, ew spróbuj wymienić świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolaxxx Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 przebicia na swiecach nie ma bo sa nowe 3 dni temu wymienilem i przewody rowniez tylko ze ta iskra jest jakas slaba tak mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Sprawdż na które cylindry załapuje ( dotknij kolektorów, które są ciepłe te cylindry pracują ) i zobacz do której cewki są podłączone. Zamień przewody z jednej cewki do drugiej, jak załapie na dwa inne cylindry masz walniętą cewkę. Obczaj czy cewki nie mają jakiś pęknięć. Możesz popsikać cewki i przewody jakimś spreayem kontaktowym, czasami pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 (edytowane) Przebicie może być na przewodach. Można odpalić moto i jak już będzie chodzić popsikać wodą przewody z takiego 'psikacza' do kwiatów który robi wodną mgiełkę. Potem gasisz światło i w ciemnościach ew. obserwujesz pajączki eletkryczne :wink: (jeśli masz dobry dostęp). Może po prostu słabej jakości przewody? A może ktoś mądrzejszy wie czy to nie sprawa gaźników? dopisane: A jeśli wyjdzie, że jest przebicie na przewodach, to są szpreje:c) specjalne od tego, tak jak kolega wyżej napisał i dają radę, jak nie jest tragicznie. Edytowane 21 Sierpnia 2006 przez Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zolaxxx Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 dzieki bardzo sprawdzilem wszystko i okazalo sie ze sa to gaznikipojawil sie taki problem iz poprzedni wlasciciel jak regulowal gazniki gzies mu nmknely dwie gumki te co na iglice nachodza i to bylo przyczyna no i synchronizacje gaznikow mi zrobili jest okdzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.