Skocz do zawartości

Ktm gs 620 rd z 96 roku cos o nim


Rekomendowane odpowiedzi

daj maila wysle ci opis 620/640 ze swiata motocykli ,szukaj cos powyzej 98 wtedy bylo juz poprawione smarowanie , inny gaznik ,i szukaj wersji SC czyli KTM LC4 620 SC wersja bardziej uterenowiona , ten KTM nie wyglada idealnie po 1 widac ze malowany, po 2 jakies srubki w pudelku ,moze robil go i zostalo mu troszke czesci zapasowych :wink:

 

z huska chodzi oto ze przy szybkiej jezdzie na szosie, albo w trudnych warunkach smarowanie moze nie wyrobic nawet jak jest poziom oleju

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj maila wysle ci opis 620/640 ze swiata motocykli ,szukaj cos powyzej 98 wtedy bylo juz poprawione smarowanie , inny gaznik ,i szukaj wersji SC czyli KTM LC4 620 SC wersja bardziej uterenowiona , ten KTM nie wyglada idealnie po 1 widac ze malowany, po 2 jakies srubki w pudelku ,moze robil go i zostalo mu troszke czesci zapasowych :wink:

 

z huska chodzi oto ze przy szybkiej jezdzie na szosie, albo w trudnych warunkach smarowanie moze nie wyrobic nawet jak jest poziom oleju

 

przeciez 620 ma juz dwie pompy oleju a szła od 94 wiec smarowanie jest poprawione od 94 nie 98 ,a co do tego ze ma srubki w pudełku to nie znaczy ze mu zostały bo ja dostałem wiadro srubek a w silniku nie zauwazyłem braków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oraz wkoncu moto zaczyna odpalac kiedy ty chcesz a nie kiedy gaznikowi sie zachce :wink:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oraz wkoncu moto zaczyna odpalac kiedy ty chcesz a nie kiedy gaznikowi sie zachce :wink:

czyli ze od roku 96 huski nie maja problemow z odpalaniem a jak z tym smarowaniem pompa oleju i te inne

 

 

A i zastanawiam sie nad 2T dokladnie to nad honde cr 250 tylko czy jak np. zrobie sobie wypad na caly dzien w zmiennym terenie troche szlakoki troche pola no i gorki lasy to wytrzyma nie bedzie trzeba robic jakis przerw po 2h wiadomo ze sa przerwy jakies ale chodzi mi oto czy 2T nadaje sie na calodniowy wypadzik w teren z kumplami czy lepiej kupic jakies 4T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A i zastanawiam sie nad 2T dokladnie to nad honde cr 250 tylko czy jak np. zrobie sobie wypad na caly dzien w zmiennym terenie troche szlakoki troche pola no i gorki lasy to wytrzyma nie bedzie trzeba robic jakis przerw po 2h wiadomo ze sa przerwy jakies ale chodzi mi oto czy 2T nadaje sie na calodniowy wypadzik w teren z kumplami czy lepiej kupic jakies 4T

 

no jak masz kase na tloki korby i inne zuzywajace sie ekspresowo podzespoły to czemu nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojteque pisalem o KTM nie o Husce, z tego co wiem Huska nadal nie ma pompy oleju i uzywa gaznik Delltoro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...