ninjabike Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 (edytowane) a czy te ktmy maja pompe oleju jak tam jest rozwiazane chlodzeniepytam sie bomialem 2 4T i oby dwa przegrzalem potem zaczely kopcic i nic tylko musialem je sprzedac Edytowane 21 Sierpnia 2006 przez ninjabike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 (edytowane) daj maila wysle ci opis 620/640 ze swiata motocykli ,szukaj cos powyzej 98 wtedy bylo juz poprawione smarowanie , inny gaznik ,i szukaj wersji SC czyli KTM LC4 620 SC wersja bardziej uterenowiona , ten KTM nie wyglada idealnie po 1 widac ze malowany, po 2 jakies srubki w pudelku ,moze robil go i zostalo mu troszke czesci zapasowych :wink: z huska chodzi oto ze przy szybkiej jezdzie na szosie, albo w trudnych warunkach smarowanie moze nie wyrobic nawet jak jest poziom oleju Edytowane 21 Sierpnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 daj maila wysle ci opis 620/640 ze swiata motocykli ,szukaj cos powyzej 98 wtedy bylo juz poprawione smarowanie , inny gaznik ,i szukaj wersji SC czyli KTM LC4 620 SC wersja bardziej uterenowiona , ten KTM nie wyglada idealnie po 1 widac ze malowany, po 2 jakies srubki w pudelku ,moze robil go i zostalo mu troszke czesci zapasowych :wink: z huska chodzi oto ze przy szybkiej jezdzie na szosie, albo w trudnych warunkach smarowanie moze nie wyrobic nawet jak jest poziom oleju przeciez 620 ma juz dwie pompy oleju a szła od 94 wiec smarowanie jest poprawione od 94 nie 98 ,a co do tego ze ma srubki w pudełku to nie znaczy ze mu zostały bo ja dostałem wiadro srubek a w silniku nie zauwazyłem braków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 ale w 96 albo 98 zmieniono gaznik z delltoro na mikuni Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 ale w 96 albo 98 zmieniono gaznik z delltoro na mikunino i co to dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 to ze mikuni robi leprze gazniki niz dellorto i napewno mikuni ma pompke przyspieszenia a dellorto nie ma wiekszosc modeli:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 oraz wkoncu moto zaczyna odpalac kiedy ty chcesz a nie kiedy gaznikowi sie zachce :wink: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 oraz wkoncu moto zaczyna odpalac kiedy ty chcesz a nie kiedy gaznikowi sie zachce :wink:czyli ze od roku 96 huski nie maja problemow z odpalaniem a jak z tym smarowaniem pompa oleju i te inne A i zastanawiam sie nad 2T dokladnie to nad honde cr 250 tylko czy jak np. zrobie sobie wypad na caly dzien w zmiennym terenie troche szlakoki troche pola no i gorki lasy to wytrzyma nie bedzie trzeba robic jakis przerw po 2h wiadomo ze sa przerwy jakies ale chodzi mi oto czy 2T nadaje sie na calodniowy wypadzik w teren z kumplami czy lepiej kupic jakies 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 TE 610 dość często widać przerobione na supermoto i słyszałem że trochę modyfikuje się smarowanie i problem zacierania znika. Mógłby ktoś wyjaśnić na czym ta modyfikacja polega? Coś słyszałem o dodatkowym obiegu?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 A i zastanawiam sie nad 2T dokladnie to nad honde cr 250 tylko czy jak np. zrobie sobie wypad na caly dzien w zmiennym terenie troche szlakoki troche pola no i gorki lasy to wytrzyma nie bedzie trzeba robic jakis przerw po 2h wiadomo ze sa przerwy jakies ale chodzi mi oto czy 2T nadaje sie na calodniowy wypadzik w teren z kumplami czy lepiej kupic jakies 4T no jak masz kase na tloki korby i inne zuzywajace sie ekspresowo podzespoły to czemu nie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Wojteque pisalem o KTM nie o Husce, z tego co wiem Huska nadal nie ma pompy oleju i uzywa gaznik Delltoro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.